Levin meininki - mitkään säännöt ei päde?!
Mites tämä Lapin Las Vegas?
Lentokenttäbussissa keskukseen naisporukat nostaa skumpat ja suureen ääneen vannottavat, että tästä reissusta ei sitten kotona huudella.
Äijät riipii sormukset lompakkoon ja ne jotka jättää ne sormeen niin ovat vaan kahta kuumempaa valuuttaa yökerhossa.
Paikalliset taksit tekee noin Namibian BKTn verran rahaa sillä, että roudaa parisuhteessa olevia vieraisiin lakanoihin pitkin mökkialueita.
Eikai siinä sitten mitään, mutta mikä juuri tästä mestasta sellaisen jossa käydään vasiten sekoilemassa? Joo, kaukana kaikesta mutta ensinnäkin some ja kamerat on nykyään joka paikassa ja toisekseen kun kaikki tietää että tämä on yks hotellivantaa koko pitäjä niin miten kenellekään tulee mieleen laskea puolisko tänne yksinään ja kuvitella, että täällä oltais nätisti.
Lopettaisivat nyt edes tuon rinteen tuosta, ihan turha kulissi koko mäki :D
Kommentit (153)
Olen valinnut nyksäni hyvin, ei ole valkoroskaa eikä täten valkoroskan bilemestat (tai muutkaan asiat/paikat) kiinnosta. Kolmista firman pikkujoulureissuista Rukalle kieltäytynyt itse koska ei kiinnosta.
Suosittelen lämpimästi että ennenkuin suhteeseen rupeatte niin selvittelette vähän näitä asioita niin ei tule yllätyksenä kun tyttöystävä lähtee tyttöporukalla vähän Leville/Rukalle "rentoutumaan"
Kyllä Levin reissun jälkeen on aina nivuset kipeänä, vaikka yrittää lykkiä suurimman osan ajasta ihan perinteisellä tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Voi siellä iisistikin ottaa, pari kertaa käyneenä.
Voit sä mennä Tuska festareillekin saarnaan Jeesuksesta, mut kuin moni viitsii?
Voin toki, mutta en koe saarnahommia omakseni ollenkaan. Tuskassa voisin kyllä puhua Herrastamme Lemmy Kilmisteristä.
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten ole muualla käyneet kuin Levillä? Sama meno ainakin Rukalla ja Ylläksellä. Tuollaisia ne laskettelukeskukset ovat.
Tosin niissä saa kyllä olla ihan rauhassakin ja keskittyä siihen lasketteluun, eivät kaikki lähde panemaan ja ryyppäämään.
Rukalla ei ole mielestäni läheskään yhtä järkyttävä meno kuin Levillä. Levillä se panonetsintä alkaa jo Kittilän lentokentällä (tai koneesssa). Rukalla pääsin sentään hotellille asti ilman lähentelyitä.
Lähdin kerran aamulennolla Leville yksin lumilautailee ja olin aivan järkyttynyt päästessäni hotellille. Soitin jopa miehelleni, kun oli pakko avautua siitä menosta. Minulla olis kultaisia lapsuuden laskettelulomareissumuistoja Leviltä 90-luvulta ja en ollut tajunnut että siellä vois olla tuollainen härdelli. Aika monta hiihtokeskusta tullut nähtyä kotimassa ja ulkomailla... ja en kyllä lähde Leville uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta legendaa, ei mitään todellisuuspohjaa. Ei suomalaisista ole tuollaiseen.
Levillä työskennelleenä olen täysin eri mieltä. Kyllä siellä oikeasti kaikki nussii ristiin rastiin, ja varsinkin kun siellä asui, kyrpää tuli ovista ja ikkunoista jos niin halusi. Samoin miehille pillua. Miespuolinen työkaveri pani ainakin kuutta naista joilla sormus sormessa yhden sesongin aikana. Siihen vielä muut päälle, tuloksena klamydia. Jotenkin ne aivot jää narikkaan kun suomalainen sinne pääsee. Pätee toki muihinkin hiihtokeskuksiin.
Kuutta? Johan perus Perttikin panee kolmen viikonlopun aikana enemmän varattuja naisia.
Et sitten osannut lukea kohtia "ainakin" ja "siihen vielä muut päälle"?
Ja ei, peruspertti ei nussi yhdessä viikonlopussa kuutta varattua naista, hyvä jos yhdeltä saa säälistä. On huomattu kun tiskin takana olen 15 vuotta työskennellyt :)
Ja sinä sitten osaat lukea vai?
Luulin että täällä puhuttaisiin rinne-etiketistä...
Käynyt Rukalla ja Vantaa hotellissa useita kertoja. Enkä ole saanut. Kerran kävi yksi mummo säälistä hakemassa tanssimaan, Hotelli Vantaassa.
Olen ruma kilttimies.
Se, mitä tapahtuu Levillä, jää Leville.
Jos saaminen on siellä noin helppoa niin minkä ihmeen takia palstan naisen puutteessa olevat miehet eivät lähde Leville?
Tää Levi "Suomen Vegas" -paska on ihan todella epäkunnioittavaa paikallisia kohtaan. Toisten, ennen niin rauhallisesta, kotikylästä tehdään saastainen pettämisen mekka, jossa paikallisetkin saavat osakseen törkeitä ehdotuksia ja muuta paskaa. Kunnioittakaa muita ihmisiä ja heidän kotiseutuaan. Ihan oksettaa teidän suomalais TURISTIEN perseily ja moraalittomuus.
T. Entinen Sirkkalainen
Vierailija kirjoitti:
Tää Levi "Suomen Vegas" -paska on ihan todella epäkunnioittavaa paikallisia kohtaan. Toisten, ennen niin rauhallisesta, kotikylästä tehdään saastainen pettämisen mekka, jossa paikallisetkin saavat osakseen törkeitä ehdotuksia ja muuta paskaa. Kunnioittakaa muita ihmisiä ja heidän kotiseutuaan. Ihan oksettaa teidän suomalais TURISTIEN perseily ja moraalittomuus.
T. Entinen Sirkkalainen
Sun asenne nyt on ihan pielessä. Kuka sen menomestan sinne on luonut? Kunta päättää millainen siitä tehdään ja kunnassa päättäjät valitaan demokraattisesti.
Sitten syyllistetään niitä turisteja jotka tuovat leivän pöytään. Sun syytökset menee ihan väärään osoitteeseen, sanoisin jopa että tilanne on perinteinen "ihan oma vika"-tilanne.
Aikamme suuren ajattelijan sanoin:
"Taas mennään rahan takii Mä pyöritän peppuu rahan takii.."
"Oijoijoijoi Elämä on julmaa Mun on pakko twerkkaa Että saisin fyrkkaa.."
Elämä on valintoja, rakas sirkkalaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Entinen Sirkkalainen
Sun asenne nyt on ihan pielessä. Kuka sen menomestan sinne on luonut? Kunta päättää millainen siitä tehdään ja kunnassa päättäjät valitaan demokraattisesti.
Sitten syyllistetään niitä turisteja jotka tuovat leivän pöytään. Sun syytökset menee ihan väärään osoitteeseen, sanoisin jopa että tilanne on perinteinen "ihan oma vika"-tilanne.
Eiköhän se ole kuitenkin ihmisten (niiden turistien) omalla vastuulla miten käyttäytyy "menomestassakin". Toisia ihmisiä voi myös kunnioittaa, vaikka ollaanki lomailemassa ja pitämässä hauskaa. Järkevä ihminen osaa toimia kunnioittavasti ja ymmärtää sen, että se "menomestaki" on jonkun toisen ihmisen koti ja osaa pitää perseilyt minimissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää
No yksi omakohtanen tarina. Muutama vuosi sitten olin sesongin aikaan Levillä ja Ihkussa seuraan ui yksi daami. Oli kuulemma muutaman kuukauden sesonkihommissa jossain Levin ravintolassa. Kuulemma kihlattu mies odotti Pirkanmaalla. Ihan eläimelliseksihän se meni hänen mökillään lopulta. Kuulemma "kuuluu asiaan" ja "tää on tällaista". Kovasti vannotti, ettei saada olla missään tekemisissä tai viestitellä enää ikinä tämän jälkeen.
Että tämmöistä sesonkityötä.
Minua harmittaa etten nuorempana älynnyt hakeutua tuollaisiin sesonkitöihin, ois kyllä ollut niin siistiä talvi bilettää jossain hiihtokeskusessa, ja miehiä ois ollut mistä valita!
Oon nyt muutaman kerran käynyt viikonloppukeikan tekemässä hiihtokeskusessa ja jopa eläkeläisten ruskaretki aikaan meno on aika villiä.
Eikös se rva Palander pokannut juuri tällaisena sesonkityöläisenä sen ukkonsa? Että tuolla vaanii myös tunturihaukat rahakasta puolisoa.
Reilu viikko sitten oltiin työporukalla Levillä, ja meno oli rauhallista ja siistiä. Onneksi! Aivan mahtava ympäristö talviurheiluun. Oli hieno ja rentouttava reissu.
En taida ihan sesonkiaikana tuonne suunnistakaan, jos meno on kuvaillun kaltaista. Hyi hemmetti!
Onko se nyt niin vakavaa, jos Levillä vähän irtoaa normiarjesta? Itse olen sinkku, joten en aiheuta pahaa mieltä kellekään.
Joo, tuli Levillä pantua koko rahan edestä. Aamulla ja illalla, sisällä ja ulkona. Hyvää se teki.
Häämatkalla oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli Levillä pantua koko rahan edestä. Aamulla ja illalla, sisällä ja ulkona. Hyvää se teki.
Häämatkalla oltiin.
Häämatkallas vielä kehtasit ympäriinsä paneskella! Mitä vaimosi tuumasi asiasta? Paneskeli myös ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman pannut merkille. Legendahan on tämä vaimon/miehen skimban pohjaan liimaama sähköteipinpala, joka on tasan varmasti siellä edelleen viikon "hiihtoloman" jälkeen.
Yksi kaveri ei nykyisin edes ota suksia mukaan. Monoissa vaan vetelee, dokaa ja panee.
Vttu mikä mulkku. Toivottavasti jää hiihtohissin alle.
Miten se hiihtohissin alle jää, jos ei edes käy rinteessä?
No sitten sellaisen hiihtohissin kokoisen mamman alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Entinen Sirkkalainen
Eiköhän se ole kuitenkin ihmisten (niiden turistien) omalla vastuulla miten käyttäytyy "menomestassakin". Toisia ihmisiä voi myös kunnioittaa, vaikka ollaanki lomailemassa ja pitämässä hauskaa. Järkevä ihminen osaa toimia kunnioittavasti ja ymmärtää sen, että se "menomestaki" on jonkun toisen ihmisen koti ja osaa pitää perseilyt minimissään.
Mitä perseilyä on viinan juomisessa, panemisessa ja hauskanpidossa? Ei mitään, kunhan tekee sen niissä puitteissa jotka siihen on tarkoitettu.
Mielestäni on vain naurettavaa että ensin luodaan täydelliset puitteet kaikelle tuolle toiminnalle ja sitten paheksutaan että ihmiset todella käyttäytyy niin!
Kaksinaamaista. Olisitte rakentaneet sinne kirkkoja ja kirjastoja, jos haluatte hiljaisuutta ja rauhallisuutta. Oliko hankala arvata että pikkukylä täynnä ravintoloita ja baareja, voi houkutella viinanhimoisia ihmisiä sinne? Paneminen taas on viinanjuonnin sivuoire.
Toinen aikamme suuri ajattelija joskus lauloi näin:
"Sitä saa mitä tilaa
Ehkä opit'sen sä nyt
Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt
Sitä saa mitää tilaa
Täysin mitoin, tukkupäin
Hei, usko pois mun kultasein
Niin on juttu näin"
No sitten kuulostaa siltä, että sulle ei oikeaa miestä Suomenmaasta löydy :D