Levin meininki - mitkään säännöt ei päde?!
Mites tämä Lapin Las Vegas?
Lentokenttäbussissa keskukseen naisporukat nostaa skumpat ja suureen ääneen vannottavat, että tästä reissusta ei sitten kotona huudella.
Äijät riipii sormukset lompakkoon ja ne jotka jättää ne sormeen niin ovat vaan kahta kuumempaa valuuttaa yökerhossa.
Paikalliset taksit tekee noin Namibian BKTn verran rahaa sillä, että roudaa parisuhteessa olevia vieraisiin lakanoihin pitkin mökkialueita.
Eikai siinä sitten mitään, mutta mikä juuri tästä mestasta sellaisen jossa käydään vasiten sekoilemassa? Joo, kaukana kaikesta mutta ensinnäkin some ja kamerat on nykyään joka paikassa ja toisekseen kun kaikki tietää että tämä on yks hotellivantaa koko pitäjä niin miten kenellekään tulee mieleen laskea puolisko tänne yksinään ja kuvitella, että täällä oltais nätisti.
Lopettaisivat nyt edes tuon rinteen tuosta, ihan turha kulissi koko mäki :D
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kilttimiehellä olla saumat Levillä?
Jos ei muuta, niin onpahan voimakkaampi nyrkkikyllikki kun on katsonut estotonta menoa tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Voi siellä iisistikin ottaa, pari kertaa käyneenä.
Selvisit ilman Lapin taikaa? Nehän kunnan rajoilla ja lentokentällä tarkastaa, että olet varmasti hankkinut vähintään satiaisia, kerta mestoille tulit.
Hah, ajoin itse perille ekan kerran kaverin autolla, toisen kerran omalla. Ohi on jälkeen tullut mentyä useinkin, ei käsivarteen, mutta pisimmillään Barentsin merelle asti. On muuten melko vilpoinen meri heinäkuussakin. Omalla kohdallani Lapin taika on jossain ihan muualla, kuin turistihelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina, kiima, etäisyys ja mestan "maine". Siinäpä se. Vähän kuin Tallinnan laiva, mutta kauempana.
Tallinnan laivalla Tuskin petetään, ei oo hyttejäkään. Ruotsin risteilyäkö meinasit?
Et oo käyny 22h Tallinnan laivalla? Luulen että noin 50% Suomen kännissä tehdyistä lehtolapsista on lähtöisin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina, kiima, etäisyys ja mestan "maine". Siinäpä se. Vähän kuin Tallinnan laiva, mutta kauempana.
Tallinnan laivalla Tuskin petetään, ei oo hyttejäkään. Ruotsin risteilyäkö meinasit?
Et oo käyny 22h Tallinnan laivalla? Luulen että noin 50% Suomen kännissä tehdyistä lehtolapsista on lähtöisin sieltä.
Ei sellaisia ole, vain pikalaivoja. Ja Kuka juntti käy enää 90 luvun jälkeen 21 h risteilyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole, vain pikalaivoja. Ja Kuka juntti käy enää 90 luvun jälkeen 21 h risteilyllä?
Käypä kattomassa joskus perjantai-illansuussa Länsisatamaa niin näet. Valkoroska on vahva siinä jengissä.
Vierailija kirjoitti:
Selvisit ilman Lapin taikaa? Nehän kunnan rajoilla ja lentokentällä tarkastaa, että olet varmasti hankkinut vähintään satiaisia, kerta mestoille tulit.
Hah, ajoin itse perille ekan kerran kaverin autolla, toisen kerran omalla. Ohi on jälkeen tullut mentyä useinkin, ei käsivarteen, mutta pisimmillään Barentsin merelle asti. On muuten melko vilpoinen meri heinäkuussakin. Omalla kohdallani Lapin taika on jossain ihan muualla, kuin turistihelvetissä.
Myös me painellaan Lapista aina ohi. Heinäkuulla ollaan kaksi viikkoa jossain Jäämerellä farkulla ja teltoilla, tällä kertaa 5000 km. Makrillia, seitä ja turskaa niin paljon kuin sielu sietää. Ja pesut meressä, oli muuten kylmä, vaikka Lakselvissa +23 :). Sinne se sydän aina jää, kesällä mennään taas. Tuo Levi kuulostaa ihan helvetiltä, mutta kukin tyylillään. (Jostakin syystä oli helkkarin vaikeaa löytää mies, joka nauttii tuosta. :D)
Hei jee, itsekin just Levillä! Ai että meinaan kuksia täällä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös me painellaan Lapista aina ohi. Heinäkuulla ollaan kaksi viikkoa jossain Jäämerellä farkulla ja teltoilla, tällä kertaa 5000 km. Makrillia, seitä ja turskaa niin paljon kuin sielu sietää. Ja pesut meressä, oli muuten kylmä, vaikka Lakselvissa +23 :). Sinne se sydän aina jää, kesällä mennään taas. Tuo Levi kuulostaa ihan helvetiltä, mutta kukin tyylillään. (Jostakin syystä oli helkkarin vaikeaa löytää mies, joka nauttii tuosta. :D)
Yllättävän moni nauttii :)
Mä tykkään kyllä käydä Lapissa, mutta just toi meininki ei kiinnosta tippaakaan. Kierrän siis menomestat kaukaa.
Sähän puhut niinkuin tuossa olisi jotain vikaa? Pettäjät pettää, ei se ole paikan vika. Sellanen mies tai nainen jolla on alttius pettää tekee sen.
Voit sä mennä Tuska festareillekin saarnaan Jeesuksesta, mut kuin moni viitsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää
No yksi omakohtanen tarina. Muutama vuosi sitten olin sesongin aikaan Levillä ja Ihkussa seuraan ui yksi daami. Oli kuulemma muutaman kuukauden sesonkihommissa jossain Levin ravintolassa. Kuulemma kihlattu mies odotti Pirkanmaalla. Ihan eläimelliseksihän se meni hänen mökillään lopulta. Kuulemma "kuuluu asiaan" ja "tää on tällaista". Kovasti vannotti, ettei saada olla missään tekemisissä tai viestitellä enää ikinä tämän jälkeen.
Että tämmöistä sesonkityötä.
Aivan fantsuasenne. Jos se kortsu on unohtunut ja siitä tulee jotain jälkiseuraamuksia niin sehän maksatetaan sitten sillä omalla ukolla jos sen aikoo pitää. Tai jos ukko ei jostain syystä uskokaan omien paukkujen voimaan niin sitten se kersa kasvatetaan itse omalla kustannuksella.
Puhdasta legendaa, ei mitään todellisuuspohjaa. Ei suomalaisista ole tuollaiseen.
Harvinaisen selvät säännöthän tuossa pätevät.
Vuodesta 1990 noin vuoteen 2005 kävin Lapissa joka kevät, useina vuosina montakin kertaa. Jos olin parisuhteessa, en hyppinyt vieraissa (muistan kyllä vähän asiaa harmitelleeni, mutta pysyin silti periaatteissani). Poikamiehenä vientiä riitti eikä pariutumisriitteihin tarvinnut juurikaan panostaa. Kunhan oli puhe- ja toimintakykyinen. Itse kävin enemmän Ylläksellä, mutta kyllä Levilläkin tuli pyörittyä monet kerrat (ja joskus sitten ajettiin taksilla näiden väliäkin :) ). Ylläksellä paremmat rinteet mutta kyllä Levi oli jo tuolloin se biletyspaikka. Keski-ikäiset konttorirouvat äityivät siellä aivan hurjaan menoon.
Tunturissa mikään ei ole syntiä, sanottiin. Ja sanotaan vissiin vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää
No yksi omakohtanen tarina. Muutama vuosi sitten olin sesongin aikaan Levillä ja Ihkussa seuraan ui yksi daami. Oli kuulemma muutaman kuukauden sesonkihommissa jossain Levin ravintolassa. Kuulemma kihlattu mies odotti Pirkanmaalla. Ihan eläimelliseksihän se meni hänen mökillään lopulta. Kuulemma "kuuluu asiaan" ja "tää on tällaista". Kovasti vannotti, ettei saada olla missään tekemisissä tai viestitellä enää ikinä tämän jälkeen.
Että tämmöistä sesonkityötä.
Minua harmittaa etten nuorempana älynnyt hakeutua tuollaisiin sesonkitöihin, ois kyllä ollut niin siistiä talvi bilettää jossain hiihtokeskusessa, ja miehiä ois ollut mistä valita!
Oon nyt muutaman kerran käynyt viikonloppukeikan tekemässä hiihtokeskusessa ja jopa eläkeläisten ruskaretki aikaan meno on aika villiä.
Sama laivalla. Jos miehesi on J.K. ja oli Baltic Princessillä lauantai-sunnuntai, tiedoksesi että vei tumman raisiolaisen työkaverin hyttiinsä illan päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää jos on pettääkseen, turha leviä syyttää
No se on kyllä taivaan tosi. Ja naiset samaten.
Kiinnostikin vaan, että miksi juuri täällä? :D
Ap
Miksi ei? Talvella tehdään niin työ- kuin muitakin matkoja enemmän ilman perhettä ja jos perheen kanssa lähdetään lomalle suunnataan myös usein Lappiin esim. juuri Leville. Siihen miksi Levi on suosittu talvimatkailu kohde varmasti vaikuttaa monetkin asiat mm. kuulemma rinteet. Siellä missä löytyy ihmisiä löytyy myös mahdollisuuksia pettää. Leville ei lähdetä siksi että saadaan olla kaukana kaikesta vaan yhdessä ystävien, perheen tai seuralaisen kanssa. Sitten jos halutaan piiloutua lähdetään jonnekin muualle kauas suosituimmista laskettelukeskuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sama laivalla. Jos miehesi on J.K. ja oli Baltic Princessillä lauantai-sunnuntai, tiedoksesi että vei tumman raisiolaisen työkaverin hyttiinsä illan päätteeksi.
No hei, kuka voi vastustaa raisiolaisia?