Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levin meininki - mitkään säännöt ei päde?!

Vierailija
03.12.2017 |

Mites tämä Lapin Las Vegas?

Lentokenttäbussissa keskukseen naisporukat nostaa skumpat ja suureen ääneen vannottavat, että tästä reissusta ei sitten kotona huudella.

Äijät riipii sormukset lompakkoon ja ne jotka jättää ne sormeen niin ovat vaan kahta kuumempaa valuuttaa yökerhossa.

Paikalliset taksit tekee noin Namibian BKTn verran rahaa sillä, että roudaa parisuhteessa olevia vieraisiin lakanoihin pitkin mökkialueita.

Eikai siinä sitten mitään, mutta mikä juuri tästä mestasta sellaisen jossa käydään vasiten sekoilemassa? Joo, kaukana kaikesta mutta ensinnäkin some ja kamerat on nykyään joka paikassa ja toisekseen kun kaikki tietää että tämä on yks hotellivantaa koko pitäjä niin miten kenellekään tulee mieleen laskea puolisko tänne yksinään ja kuvitella, että täällä oltais nätisti.

Lopettaisivat nyt edes tuon rinteen tuosta, ihan turha kulissi koko mäki :D

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Rukalla sama homma tämän panemisen suhteen? Itse olen molemmissa käynyt, mutta minusta Ruka on parempi kaikin puolin niin rinteiltään kuin palveluiltaan.Tosin itse olen ne reissut ilman "lisähupia" hoitanut ja yrittänyt vaan lasketella taitojeni mukaan. En muutenkaan ole mikään juhlijatyyppi, joten nämä "tylsät" reissut eivät ole tehneet tiukkaa. Levi on jotenkin niin kaukana ja syrjässä, jotenkin minusta jopa kolkko ja synkkä paikka siellä erämaiden keskellä. Toisaalta on aika vähän kokemusta mistään laskettelukeskuksista, mutta kyllä minä Rukalla lähtisin uudelleen jos olisi pakko valita. Ja olen siis nainen.

Vierailija
142/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa kerran asuneena päätin, etten sinne enää palaa. Hotellien henkilökunta keittiöstä huonesiivoojaan haukkui jatkuvalla syötöllä pystyyn etelästä tulleita turisteja, jotka kuitenkin heille leivän tuovat pöytään. Nauroivat, ettei tartte käsiä pestä kun etelän sioille kokkaa tai annostelee ruokia tarjoiluastioille. Puistatti tehdä työtä siinä ympäristössä, turistit teki mieli käännyttää ovella. Tuttavan alakouluikäisen pojan oli opettaja haukkunut päin naamaa lihavaksi mäkkärillä eläväksi vain siksi, että oli jostain Oulun alapuolelta pohjoisimpaan kolkkaan muuttanut. Oli toki huutelu loppunut, kun samainen "vetelä pullamössöpentu" oli piessyt koko luokan koulun hiihtokilpailuissa. "Etelän sikana" pakkasin laukkuni ja tulin takaisin etelään, enkä rahojani enää pohjoiseen kanna :) 

Paitsi ehkä tämän ketjun jälkeen, Levi kuulostaa varsin mielenkiintoiselta paikalta noin ulkopuolisen silmin seurata. Avara luonto kalpenee noiden soidinmenojen rinnalla, mikäli palstaan on uskominen.

Hah hah hah! Erityisesti tuo loppukaneetti oli tosi hauskasti kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa kerran asuneena päätin, etten sinne enää palaa. Hotellien henkilökunta keittiöstä huonesiivoojaan haukkui jatkuvalla syötöllä pystyyn etelästä tulleita turisteja, jotka kuitenkin heille leivän tuovat pöytään. Nauroivat, ettei tartte käsiä pestä kun etelän sioille kokkaa tai annostelee ruokia tarjoiluastioille. Puistatti tehdä työtä siinä ympäristössä, turistit teki mieli käännyttää ovella. Tuttavan alakouluikäisen pojan oli opettaja haukkunut päin naamaa lihavaksi mäkkärillä eläväksi vain siksi, että oli jostain Oulun alapuolelta pohjoisimpaan kolkkaan muuttanut. Oli toki huutelu loppunut, kun samainen "vetelä pullamössöpentu" oli piessyt koko luokan koulun hiihtokilpailuissa. "Etelän sikana" pakkasin laukkuni ja tulin takaisin etelään, enkä rahojani enää pohjoiseen kanna :) 

Paitsi ehkä tämän ketjun jälkeen, Levi kuulostaa varsin mielenkiintoiselta paikalta noin ulkopuolisen silmin seurata. Avara luonto kalpenee noiden soidinmenojen rinnalla, mikäli palstaan on uskominen.

Joopa joo. Sinähän se älykkö olet kun yhden hotellin perusteella teet olettamuksen koko Lapista. Rollosta kotoisin olevana ja jonkin verran sesonkihommia ympäri Lappia tehneenä en ole koskaan kuullutkaan ilmaista ”etelän siat” eikä ollut toi puolisokaan. Kyllä siellä Sirkassa esimerkiksi asuu sesongin aikana paljon etelästä tulleita työntekijöitä, Saariselällä kun olin niin lähes kaikki muut oli etelämmässä kuin minä.

Vierailija
144/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviltä saa reikää yhdellä siiderillä!

Vierailija
145/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaat nelikymppiset wt-retardit vapautuvat estoistaan päihteiden voimalla ja parittelevat Espoo-mulletit täristen ja ihra hytkyen kaukana kotoa. :D

Vierailija
146/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen vastaa itse tekemisistään, jätä sinulle vieraat ihmiset rauhaan.

Vierailija
147/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Rukalla sama homma tämän panemisen suhteen? Itse olen molemmissa käynyt, mutta minusta Ruka on parempi kaikin puolin niin rinteiltään kuin palveluiltaan.Tosin itse olen ne reissut ilman "lisähupia" hoitanut ja yrittänyt vaan lasketella taitojeni mukaan. En muutenkaan ole mikään juhlijatyyppi, joten nämä "tylsät" reissut eivät ole tehneet tiukkaa. Levi on jotenkin niin kaukana ja syrjässä, jotenkin minusta jopa kolkko ja synkkä paikka siellä erämaiden keskellä. Toisaalta on aika vähän kokemusta mistään laskettelukeskuksista, mutta kyllä minä Rukalla lähtisin uudelleen jos olisi pakko valita. Ja olen siis nainen.

Aika paskat rinteet täytyy Levillä olla, jos Rukallakin on paremmat. Mielestäni Rukan rinteet ei olleet oikeen mistään kotoisin muihin pohjoisen mäkiin (esim. Syöte, Ukkohalla, Salla..) verrattuna.

Ei ihme, jos jengi keskittyy Levillä muuhun kuin lasketteluun, jos jopa Ruka päihittää sen rinteissä.

Jokaisella toki oma rinnemakunsa.

Vierailija
148/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Vierailija
149/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama laivalla. Jos miehesi on J.K. ja oli Baltic Princessillä lauantai-sunnuntai, tiedoksesi että vei tumman raisiolaisen työkaverin hyttiinsä illan päätteeksi.

Ei, hän oli kanssani Gracella ja poistui muassani yhteiseen hyttiin. Häntä ei kukaan yrittänyt ja minua lähestyi tasan yksi, puolta nuorempi rähjäjooseppi.

Vierailija
150/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama laivalla. Jos miehesi on J.K. ja oli Baltic Princessillä lauantai-sunnuntai, tiedoksesi että vei tumman raisiolaisen työkaverin hyttiinsä illan päätteeksi.

Ei, hän oli kanssani Gracella ja poistui muassani yhteiseen hyttiin. Häntä ei kukaan yrittänyt ja minua lähestyi tasan yksi, puolta nuorempi rähjäjooseppi.

Plus että JK on poikamme, joka jo nukkui.

Vierailija
151/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ole aivan sama mitä muut tekee... Mun omatunto ei salli pettämistä, joten tanssiin jää kontaktit vieraisiin miehiin.

Vierailija
152/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levin uuden vuoden viikonlopun tavoite on mulla kaataa 5 varattua! En malta oottaa että pääsen taas ukkomiehen pyyntiin 8)

N23

Vierailija
153/153 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin Leville riehumaan ihan oman miehen kanssa. Ahh. Koska hän on ultramiehekäs ja- pantava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme