Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levin meininki - mitkään säännöt ei päde?!

Vierailija
03.12.2017 |

Mites tämä Lapin Las Vegas?

Lentokenttäbussissa keskukseen naisporukat nostaa skumpat ja suureen ääneen vannottavat, että tästä reissusta ei sitten kotona huudella.

Äijät riipii sormukset lompakkoon ja ne jotka jättää ne sormeen niin ovat vaan kahta kuumempaa valuuttaa yökerhossa.

Paikalliset taksit tekee noin Namibian BKTn verran rahaa sillä, että roudaa parisuhteessa olevia vieraisiin lakanoihin pitkin mökkialueita.

Eikai siinä sitten mitään, mutta mikä juuri tästä mestasta sellaisen jossa käydään vasiten sekoilemassa? Joo, kaukana kaikesta mutta ensinnäkin some ja kamerat on nykyään joka paikassa ja toisekseen kun kaikki tietää että tämä on yks hotellivantaa koko pitäjä niin miten kenellekään tulee mieleen laskea puolisko tänne yksinään ja kuvitella, että täällä oltais nätisti.

Lopettaisivat nyt edes tuon rinteen tuosta, ihan turha kulissi koko mäki :D

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Levi on paha. Oltiin kerran tyttöporukalla isossa mökissä ja joka ilta oli vaihtelevasti kahdesta viiteen ukkoa (ja joillakin naisiakin :D) vieraana, tai sitten käytiin toisissa mökeissä.

Vieläkin rupeaa kihelmöimään kun miettii niitä sieltä täältä kuuluvia panemisen ääniä.

Ja sellainen hauska huomio, että meidän porukassa ne parisuhteessa olevat, jotka olivat ennen reissua kauhistelleet kaikkein eniten pettämistä, olivat itse kovimmissa ajohommissa. Sinkuilla huomattavasti rauhallisempaa. Sen jälkeen olen päätellyt, että mitä kovemmin ilmoittaa inhoavansa pettäjiä, sitä varmemmin on itse viinan voimalla hosumassa kun tilaisuus koittaa.

Levi <3

Vierailija
42/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa levin touhussa ihan hirveästi lapinlisää, samoin kuin Vantaan hotellissa. Kaikkea sattuu ja tapahtuu, mutta ei missään nimessä tuossa mittakaavassa kuin asiasta voukataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahkolla myös tahkotaan ahkerasti. 

Vierailija
44/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Himoksella?

Vierailija
45/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Business-Slalom mainittu. Keväällä taas sormukset menettävät merkityksensä.

Vierailija
46/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjuhan on kuin jonkun tai tiettyjen lappilaisten mainostahojen turisminhoukutteluliibalaabaa :D

Vierailija
47/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ole muualla käyneet kuin Levillä? Sama meno ainakin Rukalla ja Ylläksellä. Tuollaisia ne laskettelukeskukset ovat.

Tosin niissä saa kyllä olla ihan rauhassakin ja keskittyä siihen lasketteluun, eivät kaikki lähde panemaan ja ryyppäämään.

Vierailija
48/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerran menossa sinkkuna ja odotan kyllä ahkeraa tahkoamista. 0:)

N38

Vierailija
49/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on muitakin paikkoja ja voin kertoa, että olen usein käynyt työporukalla enkä ole _kertaakaan_ nähnyt kenenkään heiluvan kaatohumalassa / pettävän / tuovan vieraita mökkiimme. Johan siitä olisi monikymmenpäinen tätilauma ihmeissään jos aamulla palaverin aloitusaikaan aamukahville kömpisi jotain nuoria vireitä uroksia ennen sesonkitöihinsä ryntäämistään. Meidän firmassa tuollaisesta menisi maine.

Vierailija
50/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketjuhan on kuin jonkun tai tiettyjen lappilaisten mainostahojen turisminhoukutteluliibalaabaa :D

Levin pitää nyt yrittää mainostaa jollain tapaa kun koko Kittilä (Levistä johtuen) on saanut niin huonon maineen, että toivottavasti kukaan ei matkaa sinne. Luulinkin, että tämä ketju koski Lex Kittilää ("mitkään säännöt ei päde")

Vierailija
51/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oma porukka pitää reissusta mölyt mahassaan, on tämä Suomi niin pieni, että aina siellä joku puolison työkaveri/naapuri/sukulainen tai muu tuttu on paikalla - vaikka ei itse sitä huomaisikaan.

En ole koskaan käynyt Lapissa niin, että en jotain tuttua kotikulmilta matkalla näkisi.

Vierailija
52/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levin pitää nyt yrittää mainostaa jollain tapaa kun koko Kittilä (Levistä johtuen) on saanut niin huonon maineen, että toivottavasti kukaan ei matkaa sinne. Luulinkin, että tämä ketju koski Lex Kittilää ("mitkään säännöt ei päde")

Tämä on niin totta :´D Koko Kittilän farssi on jo jotain elämää suurempaa, koko köörin saisi mun puolesta viedä Helsinkiin jalkapuuhun. Että tulkaa ihmiset katsomaan näitä tyyppejä, tiedättekö mitä ne hommaa?

Kittilän "poliitiikasta" ja valtaapitävien kiemuroista pitäsi tehdä tosi-tv-perähikiän-dallas tyyppinen liveshow, jossa kuvattaisiin paikallispamppuja ja -emäntiä, valtuustojen kokouksia ja kuinka 5 tyyppiä sipisee salaa nurkan takana muita vilkuillen ja sitten vahingossa pannaan paperi roskiin tai ei tulla paikalle tai tullaan ja sitten kakataan lakikirjan päälle.

Sue me, Kittilä.

Vierailija
53/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oma porukka pitää reissusta mölyt mahassaan, on tämä Suomi niin pieni, että aina siellä joku puolison työkaveri/naapuri/sukulainen tai muu tuttu on paikalla - vaikka ei itse sitä huomaisikaan.

En ole koskaan käynyt Lapissa niin, että en jotain tuttua kotikulmilta matkalla näkisi.

Aivan totta. Sama pätee laivoihin, vaikka kuinka tultaisiin muualta Suomesta.

Yksi kaveri oli Pohjois-Karjalasta tallinnan laivalla ja imutteli yökerhossa joka toista vastaantulijaa. Yllätys aamulla oli suuri, kun ko. naisen miehen ystävä oli bongannut tämän shown ja laittanut Karjalaan lasten isukille ja eli naisen miehelle pari ratkaisevaa fotoa...

Miettikääpä sitä morganin määrää kun matkustaa darrassa kotiin päin reissun jälkeen :D

Vierailija
54/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mökkeillyt Levillä kymmeniä kertoja, enkä kokenut mitään säätöä tms. Lähdin tosiaan laskettelemaan ja ulkoilemaan, niitä myös tein. Pari kertaa kävin jossain ravintolassa yöjalassa, mutta sieltäkin selvisin ilman kummallisuuksia. On ihan itsestä kiinni, millaista makaaberia säätöä lomansa haluaa olevan. Ja yllättävää kyllä, olen nätti 30 v nainen😉

Vierailija
55/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä ihmiset joskus oikeasti Lapissa! Eli siis pois näistä turistirysistä. Ja nimenomaan kun Lappiin lähtee, niin samalla ajetaan ihan Norjaan asti.

Vierailija
56/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mökkeillyt Levillä kymmeniä kertoja, enkä kokenut mitään säätöä tms. Lähdin tosiaan laskettelemaan ja ulkoilemaan, niitä myös tein. Pari kertaa kävin jossain ravintolassa yöjalassa, mutta sieltäkin selvisin ilman kummallisuuksia. On ihan itsestä kiinni, millaista makaaberia säätöä lomansa haluaa olevan. Ja yllättävää kyllä, olen nätti 30 v nainen😉

Oletsä oikeasti käynyt Levillä ja päässyt panematta pois sieltä? Olen kuullut, että tällaisiakin tapauksia on ollut, mutta enemmän ne on kai urbaanilegendoja.

Vierailija
57/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias ja käynyt ko. paikassa "kymmeniä kertoja".

Taidat tykätä "hiihtämisestä".

Vierailija
58/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias ja käynyt ko. paikassa "kymmeniä kertoja".

Taidat tykätä "hiihtämisestä".

Varmaan "hiihtää" kimpassa niin lujaa, että molammat sauvat sulaa käsiin maalisuoralla....

Vierailija
59/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v...? :DDD Minkä helv... takia en päästäisi miesystävää johonkin, koska "sehän sÄÄttÄÄ pettäääähhh." Onko jotenkin hienoa, että miesystävä on pettämättä siksi, ettei saa hyvää tilaisuutta siihen? Jos minun täytyisi kikkailla tuollaisissa asioissa, tietäisin ettei mies ole oikea minulle.

Vierailija
60/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Himoksella?

Vähän turhan lähellä. Mustasukkainen vaimo saattaisi tulla autolla tarkastamaan tilannetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän