Levin meininki - mitkään säännöt ei päde?!
Mites tämä Lapin Las Vegas?
Lentokenttäbussissa keskukseen naisporukat nostaa skumpat ja suureen ääneen vannottavat, että tästä reissusta ei sitten kotona huudella.
Äijät riipii sormukset lompakkoon ja ne jotka jättää ne sormeen niin ovat vaan kahta kuumempaa valuuttaa yökerhossa.
Paikalliset taksit tekee noin Namibian BKTn verran rahaa sillä, että roudaa parisuhteessa olevia vieraisiin lakanoihin pitkin mökkialueita.
Eikai siinä sitten mitään, mutta mikä juuri tästä mestasta sellaisen jossa käydään vasiten sekoilemassa? Joo, kaukana kaikesta mutta ensinnäkin some ja kamerat on nykyään joka paikassa ja toisekseen kun kaikki tietää että tämä on yks hotellivantaa koko pitäjä niin miten kenellekään tulee mieleen laskea puolisko tänne yksinään ja kuvitella, että täällä oltais nätisti.
Lopettaisivat nyt edes tuon rinteen tuosta, ihan turha kulissi koko mäki :D
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman pannut merkille. Legendahan on tämä vaimon/miehen skimban pohjaan liimaama sähköteipinpala, joka on tasan varmasti siellä edelleen viikon "hiihtoloman" jälkeen.
Yksi kaveri ei nykyisin edes ota suksia mukaan. Monoissa vaan vetelee, dokaa ja panee.
Vttu mikä mulkku. Toivottavasti jää hiihtohissin alle.
Vaimo lainasi serkulleen lasketteluvälineitä Levinreissulle ja laitoin sukset teipillä nippuun suksipussin sisälle. No kas kummaa, ei ollut suksiin koskettukaan koko reissulla.
Wt vapautuu estoisesta elämästään Levillä. :D
Espoo-mulletit täristen ja ihra hytkyen alkoholistit parittelevat kaukana kotoa. :D
Itse olen lapsesta asti Levillä aikaa viettänyt kun meillä on siellä mökki, ehkä siksi itselleni Levi ei vieläkään ole mikään bilemesta vaikka aikuisenakin käyn 3-4 kertaa vuodessa siellä vanhempien mökillä. Olen muutaman kerran käynyt kuuntelemassa HulluPoro -areenalla keikkaa, Oulusta kun olen kotoisin niin kaverit haluavat aina mennä Rukalle joten siellä on enemmän tullut biletettyä. Ja voin kertoa että ihan sama meininki siellä Rukalla on!
Oman mökin jos miehen kanssa hankin niin mieluummin Ylläkseltä kuin Leviltä.
Mulle ei lohkeaisi edes Levillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta legendaa, ei mitään todellisuuspohjaa. Ei suomalaisista ole tuollaiseen.
Levillä työskennelleenä olen täysin eri mieltä. Kyllä siellä oikeasti kaikki nussii ristiin rastiin, ja varsinkin kun siellä asui, kyrpää tuli ovista ja ikkunoista jos niin halusi. Samoin miehille pillua. Miespuolinen työkaveri pani ainakin kuutta naista joilla sormus sormessa yhden sesongin aikana. Siihen vielä muut päälle, tuloksena klamydia. Jotenkin ne aivot jää narikkaan kun suomalainen sinne pääsee. Pätee toki muihinkin hiihtokeskuksiin.
Kuutta? Johan perus Perttikin panee kolmen viikonlopun aikana enemmän varattuja naisia.
Et sitten osannut lukea kohtia "ainakin" ja "siihen vielä muut päälle"?
Ja ei, peruspertti ei nussi yhdessä viikonlopussa kuutta varattua naista, hyvä jos yhdeltä saa säälistä. On huomattu kun tiskin takana olen 15 vuotta työskennellyt :)Ja sinä sitten osaat lukea vai?
Osaan. Ja myös kirjoittaa, uida, ajaa autoa ja puhaltaa purkkapalloja. Oliko kysymykselläsi joku pointtikin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää
No yksi omakohtanen tarina. Muutama vuosi sitten olin sesongin aikaan Levillä ja Ihkussa seuraan ui yksi daami. Oli kuulemma muutaman kuukauden sesonkihommissa jossain Levin ravintolassa. Kuulemma kihlattu mies odotti Pirkanmaalla. Ihan eläimelliseksihän se meni hänen mökillään lopulta. Kuulemma "kuuluu asiaan" ja "tää on tällaista". Kovasti vannotti, ettei saada olla missään tekemisissä tai viestitellä enää ikinä tämän jälkeen.
Että tämmöistä sesonkityötä.
Paljonko maksoi sesonkityöläisen palvelut ja panitko paljaalla?
Siiderin, taksin mökille ja en muistaakseni.
Ei Lapissa ole muuta tekemistä kuin painaa jos luontoreippailu ei kiinnosta.
Oletko nyt ihan varma, että kirjoitit Levistä? Jotenkin tuo taksikuskien tili ei täsmää, vaikka enhän minä tiedä, kun olematon Namibian bkt on
Kai se vetovoima piilee siinä, että "siellä on kaikki muutkin".
Itse olen pannut varattua vain Rukalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pannut varattua vain Rukalla.
Itse vain työmatkahotellissa. Ei yhkä eksoottinen kun Levi tai Ruka, mutta ainakin firma maksoi viulut. Onneksi en tullut raskaaksi, niitä kuluja tuskin olisivat hyväksyneet matkalaskussa. :(
Kyllä tarttis Levin ja Rukan alkaa mainostamaan HUORALOMIA,,eikä enää kitään hiito/laskettelu/lapin lomia.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on muitakin paikkoja ja voin kertoa, että olen usein käynyt työporukalla enkä ole _kertaakaan_ nähnyt kenenkään heiluvan kaatohumalassa / pettävän / tuovan vieraita mökkiimme. Johan siitä olisi monikymmenpäinen tätilauma ihmeissään jos aamulla palaverin aloitusaikaan aamukahville kömpisi jotain nuoria vireitä uroksia ennen sesonkitöihinsä ryntäämistään. Meidän firmassa tuollaisesta menisi maine.
Laitatko vielä firman nimen niin tiedän olla hakematta sinne?
On tullut käytyä ja olihan siellä villi meno. Tosin olin siellä tyttöystäväni kanssa, joten eipä tullut petettyä. Taitaa olla aika mukava paikka komeille ja kauniille sinkuille, joilla on mökki läheltä poroa. Tosin kesät taitavat olla aika kuivia, vaikka kai paikallisista iloa riittää uuteen satokauteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Tää Levi "Suomen Vegas" -paska on ihan todella epäkunnioittavaa paikallisia kohtaan. Toisten, ennen niin rauhallisesta, kotikylästä tehdään saastainen pettämisen mekka, jossa paikallisetkin saavat osakseen törkeitä ehdotuksia ja muuta paskaa. Kunnioittakaa muita ihmisiä ja heidän kotiseutuaan. Ihan oksettaa teidän suomalais TURISTIEN perseily ja moraalittomuus.
T. Entinen Sirkkalainen
Sanos muuta. Inhottaa ajatellakin kiimaisia ihmisiä toistensa kimpussa. Yök..... Paljasta pyllyä, tissiä, lätinää, lotinaa kylä täynnä. Ei etoo niin että oksennus on lähellä. En ole Lapista kotoisin, mutta voin kuvitella, miltä tuollaisen hornan kattilan sijainti kotikonnuilla voi tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Levi "Suomen Vegas" -paska on ihan todella epäkunnioittavaa paikallisia kohtaan. Toisten, ennen niin rauhallisesta, kotikylästä tehdään saastainen pettämisen mekka, jossa paikallisetkin saavat osakseen törkeitä ehdotuksia ja muuta paskaa. Kunnioittakaa muita ihmisiä ja heidän kotiseutuaan. Ihan oksettaa teidän suomalais TURISTIEN perseily ja moraalittomuus.
T. Entinen Sirkkalainen
Sanos muuta. Inhottaa ajatellakin kiimaisia ihmisiä toistensa kimpussa. Yök..... Paljasta pyllyä, tissiä, lätinää, lotinaa kylä täynnä. Ei etoo niin että oksennus on lähellä. En ole Lapista kotoisin, mutta voin kuvitella, miltä tuollaisen hornan kattilan sijainti kotikonnuilla voi tuntua.
Älä ole murheellinen, jos täysipäiset aikuiset ihmiset tekevät neljän seinän sisällä, mitä tekevät. Minä teen, mitä teen ja annan muiden tehdä, mitä tekevät, kunhan asiat eivät koske minua.
80-luvulla oli laivat samanlaisia. Nykyään ne on jääneet eläkeläisille ja lapsiperheille. Villi pariutumismeininki on siirtynyt Lapin laskettelukeskuksiin...
Vähän liian itsestäänselvää, miksi sinne lähdetään.