Nainen! Ota nämä kuvat pois Tinderistä
Ne haittaavat kontaktin syntymistä.
Ketju on tarkoitettu vain miehille täydennettäväksi, ei naisille:)
Vastaavan mies-aloituksen ap
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on mun mielestä aika huvittavan kaksinaamaisia, haukkuvat tasoteoriaa mutta kuitenkin pariutuminen tapahtuu täsmällisesti sen mukaan..
Näyttäkää naiset tekojen kautta asia. Näyttäkää mulle kun missin näköinen nainen valitsee miehen jolla ei ole ulkonäköä eikä statusta..
Näyttäkää minulle menestyvä lentäjäkirurgimallimies, jolla on vaimona yli kymmenen vuotta vanhempi, kouluttamaton, työtön, ylipainoinen ja meikkaamaton nainen, joka on ilman silmälaseja sokea kuin lepakko.
Nuo markkina-arvoteoriat saatte tunkea takapuoleenne. Ihmiset pariutuvat mieluusti saman ikäisen ihmisen kanssa, jolla on samanlainen asenne elämään ja tulevaisuuteen. Omavaraistaloudessa elävä luomuviljelijä harvoin pariutuu ulkomaille bisnesmaailmaan haluavan kanssa. Samanlaiset arvot, samanlainen elämäntilanne, samanlainen suhtautuminen rahaan ja samansuuntaiset tulevaisuuden suunnitelmat ovat ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on mun mielestä aika huvittavan kaksinaamaisia, haukkuvat tasoteoriaa mutta kuitenkin pariutuminen tapahtuu täsmällisesti sen mukaan..
Näyttäkää naiset tekojen kautta asia. Näyttäkää mulle kun missin näköinen nainen valitsee miehen jolla ei ole ulkonäköä eikä statusta..Näyttäkää minulle menestyvä lentäjäkirurgimallimies, jolla on vaimona yli kymmenen vuotta vanhempi, kouluttamaton, työtön, ylipainoinen ja meikkaamaton nainen, joka on ilman silmälaseja sokea kuin lepakko.
Nuo markkina-arvoteoriat saatte tunkea takapuoleenne. Ihmiset pariutuvat mieluusti saman ikäisen ihmisen kanssa, jolla on samanlainen asenne elämään ja tulevaisuuteen. Omavaraistaloudessa elävä luomuviljelijä harvoin pariutuu ulkomaille bisnesmaailmaan haluavan kanssa. Samanlaiset arvot, samanlainen elämäntilanne, samanlainen suhtautuminen rahaan ja samansuuntaiset tulevaisuuden suunnitelmat ovat ne tärkeimmät.
Jos asia olisi näin, esim. kuvankaunis pehmeä kodin hengetär pariutuisi pehmeän kotimiehen kanssa, eikä menestyneen uramiehen kanssa.
Kodin hengettärelle kuitenkin sopii menestynyt uramies, koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".
Uranaiselle sopii menestynyt uramies, koska "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä".
Kauneus ratkaisee saavatko naiset haluamansa miehen, jonka muutkin naiset haluavat.
Samanlaisuus-erilaisuusperiaate pätee muihinkin asioihin. Esim. pituus, raamikkuus, sosiaalisuus, hyvät tulot, johtajaominaisuudet, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnanhimo, jne ovat suosittuja ominaisuuksia miehissä melkeinpä riippumatta siitä millaisia naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy kirjoitti:
Vartalokuvaa on vähän vaikea itsestään saada. Muiden ei voi antaa ottaa kuvia koska eivät osaa ja ne epäonnistuvat aina. Joten, no can do. Entä jos salaa hieman kierot silmänsä kuvassa? Onko se ehdoton turn off? Kuviin ei niitä viitsi laittaa siten kun ne luonnossa katsovat, lievästi eri suuntiin. Olen ihmetellyt koko ikäni miksei faksi käy vaikka olen siedettävä muuten. Selvisikin aikuisena että on karsatusta.
Tuo asenne kertoo jo kaiken tarvittavan. Jos ei ole viitseliäisyyttä edes yhden kuvan vertaa panostaa hommaan niin miksi olisin tästä henkilöstä kiinnostunut mahdollisena elämänkumppanina?
On tosi iso juttu nähdä, että nainen on selvästi yrittänyt! Se jo itsessään kertoo tosi paljon ihmisestä. Onko profiilikuvat ajatuksella valittu ja lukeeko tekstikentässä jotain järkevää.
Omaa ulkonäköä on ihan turha stressata kun kaikki ollaan sen näköisiä kun satutaan olemaan ja näillä mennään. Harva niin ruma tässä maailmassa on, etteikö kenellekkään kelpaa kaveriksi.
Eli etsit valokuvauksellista ihmistä, joka on valmis panostamaan kuviin? Sekö on tärkein kriteeri kumppanille?
Minua ainakin hämmentää, kun tuossa ensin sanotaan, että pitää olla vartalokuva, mutta heti seuraavassa viestissä on laitettu esimerkiksi peilin kautta otettuja kokovartaloselfieitä, joita ei missään tapauksessa saa olla. Minä en ihan oikeasti tiedä, millaisia sitten pitää olla, jos pitää olla kokovartalokuva, mutta peilin kautta otetut eivät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy kirjoitti:
Vartalokuvaa on vähän vaikea itsestään saada. Muiden ei voi antaa ottaa kuvia koska eivät osaa ja ne epäonnistuvat aina. Joten, no can do. Entä jos salaa hieman kierot silmänsä kuvassa? Onko se ehdoton turn off? Kuviin ei niitä viitsi laittaa siten kun ne luonnossa katsovat, lievästi eri suuntiin. Olen ihmetellyt koko ikäni miksei faksi käy vaikka olen siedettävä muuten. Selvisikin aikuisena että on karsatusta.
Tuo asenne kertoo jo kaiken tarvittavan. Jos ei ole viitseliäisyyttä edes yhden kuvan vertaa panostaa hommaan niin miksi olisin tästä henkilöstä kiinnostunut mahdollisena elämänkumppanina?
On tosi iso juttu nähdä, että nainen on selvästi yrittänyt! Se jo itsessään kertoo tosi paljon ihmisestä. Onko profiilikuvat ajatuksella valittu ja lukeeko tekstikentässä jotain järkevää.
Omaa ulkonäköä on ihan turha stressata kun kaikki ollaan sen näköisiä kun satutaan olemaan ja näillä mennään. Harva niin ruma tässä maailmassa on, etteikö kenellekkään kelpaa kaveriksi.
Eli etsit valokuvauksellista ihmistä, joka on valmis panostamaan kuviin? Sekö on tärkein kriteeri kumppanille?
Minua ainakin hämmentää, kun tuossa ensin sanotaan, että pitää olla vartalokuva, mutta heti seuraavassa viestissä on laitettu esimerkiksi peilin kautta otettuja kokovartaloselfieitä, joita ei missään tapauksessa saa olla. Minä en ihan oikeasti tiedä, millaisia sitten pitää olla, jos pitää olla kokovartalokuva, mutta peilin kautta otetut eivät kelpaa.
Esim. ap vaatii että miehen tulee olla pitkä.
Jos valukuvauksellisuus on huono kriteeri, mitä merkitystä pituudella on?
Luojan kiitos mulla on jo mies! 2000 vuonna riitti että mies laittoi maikkarin chattiin että ei näytä Ridgeltä ja puhelinnumero kirjaimina, ja minä vastasin että olen kuin nuori Sally Spektra. Yhdet kuvat vaihdettiin kirjeitse, minulla oli ihan kiva kuva jossa istun sohvalla ja hymyilen nätisti, mies lähetti mustavalkoisen passikuvan jossa näyttää sarjamurhaajalta. No kuitenkin kun muutaman kuukauden juteltiin ja tekstiviestejä läheteltiin, niin tavattiin ja tässä sitä ollaan. Nyt jäisi varmaan kumpikin ilman puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää naiset tekojen kautta asia. Näyttäkää mulle kun missin näköinen nainen valitsee miehen jolla ei ole ulkonäköä eikä statusta..
kyllä latinalaisessa amerikassa on sellaisia mutta se taitaa johtua siitä että noita missin näköisiä naisia on joka kadunkulmassa kun taas suomessa luokkaa 1/100. Tuokaan ei päde jokaiseen paikkaan siellä. Naisten kauneus on aika vaihtelevaa paikasta riippuen.
Tosin pettäminen ja huo railu ovat aika tavallisia juttuja siellä.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Edelliseen viitaten, koulutuksen mainitseminen ensimmäisessä lauseessa. Kuinka tylsä ihminen pitää olla jos suurin valtti on tutkintopaperi? Ja kuinka pihalla pitää olla jos kuvittelee että akateeminen tutkinto nostaa olennaisesti _naisen_ tasoa?
Tästä aasinsillasta pääsemme kuvien pariin:
- kaikki kuvat joissa mainostetaan rahaa, statusta, korkeaa elintasoa tai mitä tahansa luksusta
- kuva yläviistosta, se kertoo että yrität piilotella ylipainoisuutta ja/tai esitellä tissejäsi (=WT)- pyllynesittelykuvat (=WT)
- selkeästi vanhat kuvat
- tarkotuksella rakeiset kuvat
- voimakkaasti filtteröidyt kuvat (huom, filtteri saattaa olla default-asetuksena kännykkäkamerassasi)
- kahden sentin sotamaalaus
- bailauskuvat tyttöporukassa
- bailauskuvat porukassa jossa on vain naisia ja komeita miehiä (esivalinta ei toimi naisilla, miehiä kiinnostaa se oletko kaunis eikä se pitävätkö muutkin miehet sinua kauniina)
- rantalomakuvat, "intohimoni on matkailu"-naisia mahtuu kolmetoista ellei viisitoista tusinaanSumma summarum, miehillä on monipuolisempi naismaku. Miehellä toimii massaprofiili (hymyilevä kasvokuva, kuva sosiaalisesta tilanteesta, kuva matkalta). Naisella ei (ulkonäköä paranteleva kuva, lasienkilistelykuva ravintolassa, kuva rantalomalta).
Itselläni on muuten selkäpuolelta otettu kuva, jonka on tarkoitus osoittaa, että olen pitkä ja hoikka. Onkohan se ns. pyllykuva? Seison suorassa siinä, en ässänä perä pitkällä.
ap
Meno kuin karjamarkkinoilla 0_0
Anteeksi, ainakin näin naisnäkökulmasta outoa laittaa kuin tuote-esittelykuvia, edestä ja takaa.
Markkinointikuvia ja -tekstejähän ne oikeastaan ovat, kun ei vielä tunneta. ”Tällaista tavaraa olis tarjolla.” Niistä sitten poimitaan kiinnostavimmat lähempään tarkasteluun. Lisäsin kroppakuvan, kun sitä useasti pyydettiin. Kuva on selkäpuolelta, koska olin ottanut sen alunperin kivan paidan takia, jonka juju on selkäpuolella. Olisinko jotenkin henkevämpi, jos kuvani olisivat vain etupuolelta? Mutta nyt mä vien tilaa tästä ketjusta, mikä ei ollut tarkoitus.
ap
Juuri näin.
Pariutuminen on ensimmäisessä vaiheessa kuin osakekauppaa. Naisen valuuttaa ovat nuori ikä, nätit kasvot, kapea vyötärö, pyöreä pylly, kiinteät tissit, hyvät sääret ja vihjeet siitä että tämä on vaimomatskua (siksi em. asioiden esittelyn tulee olla tyylikästä). Miehen valuuttaa ovat geneettinen komeus (pituus/leveät hartiat//jykevä leuka/matala ääni/komeat kasvot, jne), kyky tarjota materiaalisia resursseja ja sosiaalisia elämyksiä (raha ja status), ja viettelytaidot.
Kun tasot ovat kohdanneet, katsotaan sopivatko luonteet ja "kemiat" yhteen.
Tämä nimimerkki jaksaa naurattaa vieläkin. Kirjoittaa kuin joku asiantuntija vaikka paistaa pitkälle ettei tiedä aiheesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos mulla on jo mies! 2000 vuonna riitti että mies laittoi maikkarin chattiin että ei näytä Ridgeltä ja puhelinnumero kirjaimina, ja minä vastasin että olen kuin nuori Sally Spektra. Yhdet kuvat vaihdettiin kirjeitse, minulla oli ihan kiva kuva jossa istun sohvalla ja hymyilen nätisti, mies lähetti mustavalkoisen passikuvan jossa näyttää sarjamurhaajalta. No kuitenkin kun muutaman kuukauden juteltiin ja tekstiviestejä läheteltiin, niin tavattiin ja tässä sitä ollaan. Nyt jäisi varmaan kumpikin ilman puolisoa.
Tulin tästä mielikuvasta tosi hyvälle tuulelle.
Välillä näitä juttuja lukiessa vaikuttaa tosiaan siltä, että liian moni tekee pariutumisesta itselleen aivan liian vaikeaa. Oman puolisoni tapasin baarissa 2010-luvun alussa, ei tarvittu yhtään peppukuvaa eikä "tasojen" vertailua.
Itse pyyhkäisen myös aina vasemmalle jos naisen kuvassa on ne piirretyt korvat tai nenä. Siis mikä v*ttu niiden pointti on?
Toinen joka aiheuttaa varman hylsyn on juuri ne perse kuvat kireissä housuissa. Naiset ilmeisesti luulevat, että se jotenkin himottaa miehiä. Joitain pervoja ehkä. Mutta ainakin itselleni se viestittää, että perse on naisen itsensä mielestä hänen paras puolensa. Säälittää ja vihastuttaa samaan aikaan.
Kolmas turn off- on pelkkä kasvokuva. Tämä siksi että näidenkin kanssa olen treffannut ja poikkeuksetta he ovat reilusti ylipainoisia.
Herutuskuvat, salikuvat, duckfacet, kuvat joissa kädessäsi on alkoholijuoma, sängyssä otetut kuvat, vessassa otetut kuvat, typerät käsimerkki-kuvat (esimerkiksi peace yhdistettynä duckfaceen), kuvat joissa aurinkolasit peittää puolet naamasta, vammaisilla instagram-filttereillä raiskatut kuvat, selvät feikkihymykuvat. Kaikista ei ole feikkihymyyn, jos sinusta ei ole niin älä sitä yritä.
Kasvokuvat pois. Vartalo riittää.
Vierailija kirjoitti:
NÄMÄ POIS! Menee heti vasemmalle, eikä muita kuvia edes katsota tai tekstiä lueta. Sen verran halpaa menoa.
https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/11208…
https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/11241…
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Ei todellakaan näitä pois vaan näitä lisää jos haluat miesten kiinnostuvan. Kertoo että naisessa on seksuaalista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne haittaavat kontaktin syntymistä.
Ketju on tarkoitettu vain miehille täydennettäväksi, ei naisille:)
Vastaavan mies-aloituksen ap
Linkkiä vastaavaan keskusteluun miehistä?
Itse olen törmännyt joillakin naisilla kuviin, joissa on lapsia, vaikka kyseessä ei ole heidän omat lapset. Eli joillakin on kuva esimerkiksi kummilapsen kastajaisista. Antaa aika pahasti virheellisen kuvan.
Sitä näkee toisinaan, että nainen on ottanut itsestään monta kuvaa, jotka ovat täysin samanlaisia. Ota kuvia eri etäisyyksiltä ja eri kulmista. Kuvia, joissa näyt kokonaan ja kuvia, joissa näkyy lähinnä vain kasvot.
Liika tyrkyttäminen on turn off, koska pidän näitä naisia lähtökohtaisesti henkisesti epätasapainoisina, enkä halua siten lähteä tapaamaan heitä edes seksin merkeissä.
Lemmikeistäsi minun ei tarvitse nähdä kuvia. Lemmikit voi mainita kommenteissa.
Ei kiinnosta katsoa maisemakuvia, joissa sinä näyt mitättömän pienenä. Et ole myymässä matkaa.
Älä ota kuvia pelkästään yläviistosta, koska se näyttää siltä, että piilottelet ylipainoa.
Varmasti on paljon muutakin, mutta en ole käyttänyt Tinderiä lähes vuoteen, joten ei ole ihan tuoreessa muistissa. Kuvat on kuitenkin valtaosalla ihan ok, mutta teksteissä olisi paljon korjattavaa. Esimerkiksi sellainen puuttuu lähes kolmasosalta ja yleensä etenkin näteiltä naisilta. Tekstittömyys viestii minulle siitä, että nainen ei ole kovinkaan tosissaan etsimässä mitään seuraa sovelluksesta. Minulle on aika yhdentekevää, että millaista seuraa nainen on etsimässä, kunhan mahdollisesti haluaa kuitenkin tavata miehiä, koska pelkkä kirjoittelu ei kiinnosta. Oli vaihe, jossa sekin kiinnosti, mutta se oli ja meni. Minulla on muutamia naispuolisia kavereita, joten pelkälle kirjoitteluseuralle ei ole tarvetta.
Ei helv...i että mä oon tosiaan vanha, meinaan vaan että noi kuvat herätti ihmetyksen lisäksi sääliä, takamusko on nyt tärkein kohta naisessa kun ei naamaakaan tarvitse enää nähdä ja mitä se sitten tarkoittaa?