Lue keskustelun säännöt.
Onko loukkaus jos vien köyhän perheen oveen joulukassin jossa
03.12.2017 |
jouluherkkuja, kakkuja, torttuja, suklaata, glögiä.
Pikku lahjoja lapsille.
En halua loukata heitä tai mitään.
Kommentit (43)
En itseainakaan uskaltaisi syödä. Ties mitä myrkyttäjähulluja liikenteessä nykyään. Koiriakin tappavat :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa kuulla sinunkaltaisistasi ihmisitä, arvostivat he sitä enemmän tai vähemmän, hieno ele kuitenkin!
Niin, tuosta FB-jouluapu ryhmästä olen kuullut huonoja kokemuksia viime vuosilta ja itse olen niin saituri, etten ymmärrä yhtäkään avun tarvitsijaa joka röökaa tai jolla on joku periaate siitä, että ehkäisyä ei käytetä. Näin kuin esimerkiksi.
Kuulun kirkkoon ja olen iloinen kirkollisveron maksaja, koska uskon siihen, että kirkon diakoniatyö löytää ne hiljaisimmat avun tarvitsijat. Osallistun myös joulukirkkoon kolehtiin, lahjoitan rahaa Pelastusarmeijan joulupataan ja lähetän Unicefin joulukortit. Tämä vuonna olen myös aikeissa ostaa pari ammattia kehitysmaan naisille Naisten Pankin kautta.
Tämän lisäksi autan mielelläni näitä kahta opiskelijaperhettä (joiden melko varmasti tiedän olevan aidosti köyhiä tässä elämäntilanteessansa, koska heidän valintansa tunnen, mutta joiden näen pyrkivän kohti parempaa tulevaisuutta) ja jos se av-raadin mielestä on väärin, niin eipä minua paljon stressaa :)
Ja joo, hankin sillä itselleni, en glooriaa, mutta joulumieltä, joten on tässä omakin lehmä ojassa .