Ehdottakaa jotain tyyliin sopivaa "epätrendikästä" nimeä lapsellemme!
Sukupuoli ei ole siis tiedossa vielä. Haluaisimme tavallisen suomalaisen nimen, joka ei kuitenkaan olisi mikään yleisin hittinimi. Ei siis Aadaa, Sofiaa, Eliasta, Eemiä ym. Vanhat nimet kuten Martat ja Urhot eivät myöskään ole meidän juttu. Mainittakoot vielä, että olen päiväkodissa töissä ja kaikista yleisimmistä nykynimistä tulee aina joku tuttu lapsi mieleen. Alettiin miehen kanssa miettiä nimeä ja tultiin siihen tulokseen, että olisi kiva löytää joku ns. käytöstä kadonnut nimi. Esim. mies heitti pojalle nimen Teemu.
Tyttöjen nimistä tykätään tyylillisesti mm. näistä: Sonja, Nelli, Silja, Malla, Inka. Myös Vilma, Enni ja Siiri ovat kivoja, toisaalta ne ovat jo vähän siinä nykyisten muotinimien rajalla. Itse tykkäisin Ellinoorasta, mutta vähän ehkä tökkii yhteys laulaja-Ellinooraan.
Pojalle ollaan mietitty mm. näitä: Justus, Henri, Elmeri, Iiro, Heikki, Antti, Jaakko, Severi, Olli, Saku, Ville, Juuso, Santeri, Tuomas. Miehen ykkössuosikki on Teemu, itse tykkäisin Simosta jolle taas mies ei lämpene.
Poikien nimiä ollaan keksitty ihan kivakin lista jo, mutta tytölle haluttaisiin lisää nimivaihtoehtoja. Tyyliin sopivia nimiä saa siis ehdottaa! Ja toki poikienkin nimiä voi jos tulee mieleen joku kiva mikä ollaan unohdettu.
Minna ja Mikko