Pakko hehkuttaa: Mies kosi viikonloppuna:D
En olis ikinä uskonut että tää päivä koittais mulle! Ehtisin jo heittää hyvästit avioliitto ajatukselle. Mutta mikä lie ukolle tullut kun nyt noin päätti tehä. Ihan sama. Oon vaan niin onnellinen:D
Kommentit (9)
Onnea ja tsemppiä tulevaan avioliittoon!
Itsellä samankaltaisia kokemuksia. SItten mies yllättäen kosi kun esikoinen oli vajaan vuoden. Naimisiin mentiin 10kk myöhemmin :) Nyt toinenkin vauva jo kuvioissa.
Ei ajalla niin väliä, mutta haluan erään tietyn kirkon, ja häät on silloin kun kirkko on vapaa.
AP
Minulle paljon suurempi sitoutumisen merkki oli yhteinen iso asuntolaina ja juurikin nuo lapset - ei naimisiinmeno juhlineen.
ensi askel kohti avioeroa on siis otettu...
Ap:lle vilpittömästi paljon onnea!! IHANAA :)
Mekin mennään naimisiin kesällä 2007!!
Milloin häät on?