Mulla on laukussa 4 neuvolakorttia,vain yksi lapsi :(
Esikoiseni 2v9kk kortti, keskenmennyt poikavauva rvk15, enkelivauvan kuoli yllättäen 4kk ikäisenä sänkyynsä :´( ja nyt uuden masukin kortti rvk12. Jokohan tämän saisin taas pitää.
Kommentit (11)
Yksikään oikeasti tuommoisia kokenut ei ihan yht´äkkiä tule sanomaan mitä laukussa on. PÖH
Itse en ole tuommoisia kokenut, mutta voisin hyvin kuvitella sen ääneen sanovani, jos siltä tuntuisi, siis täälläkin.
Vierailija:
Yksikään oikeasti tuommoisia kokenut ei ihan yht´äkkiä tule sanomaan mitä laukussa on. PÖH
ensimmäinen keskenmeno rv 14
toinen tuulimunaraskaus
kolmas raskaus päättyi hätäsectioon, lapsi elossa
neljäs raskaus meni " ohjekirjan mukaan"
viiden raskaus kesken rv9
Enkä oikeastaan olisi halunnutkaan sitä takaisin, en halua sitä muistuttamaan jostakin mitä emme saanetkaan. Onneksi sentään yksi erittäin vilkas ja toimelias ihmisen alku jo kotona tuomassa valoa tähän elämään:)
Osanottoni teille kaikille, jotka olette menettäneet pienokaisenne, joiden elämä on ollut vasta niin alussa. Sitä surua en voi käsittää, mutta haluan välittää osanottoni teille jokaiselle äidille, joka kantaa harteillaan pienen pieniä enkelilapsia, jotka toiset ovat vain muutaman viikon ikäisiä sikiöitä, ja toiset taas äidin syliin päässeitä vauvoja. Mutta joskus se elämä vain katkeaa niin yllättäin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taatusti hän kuulee.
Hän katselee sinua varmasti kaiken aikaa.
Ehkä hän on nyt onnellinen,
ehkä joidenkuiden ei ole tarkoituskaan
jäädä meidän elämäämme pysyvästi.
Ehkä jotkut ovat vain ohikulkijoita,
vain läpikulkumatkalla.
Ehkä he täyttävät tehtävänsä nopeammin kuin muut.
Heidän ei tarvitse vitkutella täällä sataa vuotta
saadakseen kaiken kuntoon.
He hoitavat hommansa tosi nopeasti.
Jotkut vain ikään kuin käväisevät
elämässämme antamassa meille jotakin,
tuovat lahjan tai opettavat meille jotakin tärkeää,
ja se on heidän tehtävänsä meidän elämässämme.
Hän opetti sinulle varmasti jotakin.
Ehkä hän opetti sinua rakastamaan,
antamaan ja välittämään.
Se oli hänen lahjansa sinulle.
Hän opetti sinulle paljon,
ja sitten hän lähti.
Ehkä hänen ei yksinkertaisesti tarvinnut viipyä pitempään.
Hän antoi sinulle lahjansa ja oli sitten vapaa jatkamaan matkaa,
mutta häneltä saamasi lahjan
sinä saat pitää ikuisesti.
***kirjasta, Siivet, Danielle Steel***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kaikkea hyvää teille joilla uusi ihmeellinen alku siellä masussa piilossa, omana pienenä salaisuutena. Voimia sille pienokaiselle kasvaa isoksi ja vahvaksi. :)
-Pienen tytön tyllerön äiti- :)
Mulle keskenmenneiden raskauksien korttien polttaminen oli osa surutyötä.
T: 3 korttia, yksi lapsi