Pitääkö päivähoitopaikan irtisanomisajalta maksaa täyttä hoitomaksua?
Riittäisikö vain puolipäivämaksu vai kuinka se menee?
Kommentit (5)
Tietenkin edellytetään, että irtisanominen hoidetaan hyvissä ajoin - esim. 1kk hoidon tarpeen loppumista ennen. Tällöin ei makseta turhasta.... Aivan sama juttu kuin minkä tahansa muun sopimuksen irtisanomisen kanssa: sopimus sitoo vaaditun irtisanomisajan.
Irtisanomisajan ideanahan nimenomaan on, että paikalle ehditään sinä aikana etsiä uusi tilalle. Ja vaikka sanoisit, että " kunnassa on lapsia jonossa päivähoitopaikoille" , niin ei mikään paperisota, tutustumiskäynnit yms. hoidu ihan päivässä.
työstä irtisanomisen takia ( 2 viikon irtisanomisaika)
maksu. Ja miten voi tippua 0 euroon, eikö saa työttömyyskorvausta?
Mitä järkeä siinä irtisanomisajassa sit muuten olis?