Vanha kaverini tuli kaupassa vastaan ja nippanappa moikkasi
Siis kavereita oltu kouluaikana ja muutaman kerran nähty vuosien aikana, hän käynyt meiilä ja mä niillä. Bestis-asteelle ei olla päästy. Facessa oltu kamuja niin kauan kuin face on ollut olemassa.
Tämä leidi tuli siis vastaan kaupassa. Moikkasin, hymyilin ja pysähdyin, että olisin kuulumiset kysynyt. Tämä juuri ja juuri moikkasi takas, ei edes pysähtynyt, naama änveenä.
Täytyy tunnustaa, että hieman loukkaannuin. Jos hänellä oli kiire, niin olisi vienyt ehkä 5 sek sanoa, että sori mul on kiire.
Eräs toinen ihminen on tehnyt joskus mulle saman. Jotenkin tulee tunne, etteikö ihmisillä ole mitään tapoja? Eikö näille ihmisille tule mieleen, että tällä käytöksellä he viestittävät että ei kiinnosta nähä sua.
Kysymys siis kuuluu: Poistanko facesta? 🙂
Ai niin, sen vielä kerron , että mielestäni en ole niin nolo ihminen, etteikö mun seurassa kehtaisi näyttäytyä. Ihan on elämä ja ulkonäkö ok.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt tämän episodin jälkeen poistat hänet FB-kavereistasi niin hän tajuaa että merkitsi sinulle enemmän kuin sinä hänelle. Mikset antaisi siis olla?
Ai kauheeta, jos sellaista tajuaisi!!! Siis mitä oikein yrität sopertaa? Mitä tuollaisella tajuamisella on väliä? Ajattelet liian vaikeasti. Taidat olla nainen.
No jos nyt tämän episodin jälkeen poistat hänet FB-kavereistasi niin hän tajuaa että merkitsi sinulle enemmän kuin sinä hänelle. Mikset antaisi siis olla?