Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha kaverini tuli kaupassa vastaan ja nippanappa moikkasi

Vierailija
03.12.2017 |

Siis kavereita oltu kouluaikana ja muutaman kerran nähty vuosien aikana, hän käynyt meiilä ja mä niillä. Bestis-asteelle ei olla päästy. Facessa oltu kamuja niin kauan kuin face on ollut olemassa.

Tämä leidi tuli siis vastaan kaupassa. Moikkasin, hymyilin ja pysähdyin, että olisin kuulumiset kysynyt. Tämä juuri ja juuri moikkasi takas, ei edes pysähtynyt, naama änveenä.

Täytyy tunnustaa, että hieman loukkaannuin. Jos hänellä oli kiire, niin olisi vienyt ehkä 5 sek sanoa, että sori mul on kiire.

Eräs toinen ihminen on tehnyt joskus mulle saman. Jotenkin tulee tunne, etteikö ihmisillä ole mitään tapoja? Eikö näille ihmisille tule mieleen, että tällä käytöksellä he viestittävät että ei kiinnosta nähä sua.

Kysymys siis kuuluu: Poistanko facesta? 🙂

Ai niin, sen vielä kerron , että mielestäni en ole niin nolo ihminen, etteikö mun seurassa kehtaisi näyttäytyä. Ihan on elämä ja ulkonäkö ok.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä poistaisit?

Vierailija
2/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä poistaisit?

Sarjassamme tämän päivän mielensäpahoittaja, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kaverillasi mene niin hyvin kuin sulla ja ei jaksanut jäädä rupattelemaan.

Vierailija
4/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu itse Facesta, kun siellä olo kerta noin ahdistaa...

Vierailija
5/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista vaan. Suurimmalta osalta naisia puuttuvat käytöstavat kokonaan ja on todella surullista miten muut käytöstavattomat vielä puolustelevat tökeröä käytöstä.

Vierailija
6/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä ap kyllä aikamoinen draama Queen. Isot on sulla ongelmat.

Vierailija
7/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistaisin. Mikä peruste voi olla pitää FB:ssä kaverina henkilöä, joka ei halua tervehtiä irl? Enpä keksi syytä.

Vierailija
8/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit näyttänyt hälle alapeukkua kuten täällä on tapana.

Vierailija
9/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsekäs ja funtsit kaikkea vain omalta kannaltasi. Aina ei jaksa hymyillä kuin hangon keksi ja olla mieliksi juuri sinulle ap.

Vierailija
10/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimmista syistä miksen liity facebookkiin on se, että minusta on noloa aikuisen ihmisen tosissaan miettiä julkisesti joko näin keskustelupalstalla tai vaikka vain muiden kavereiden kesken ääneen sitä, että missä vaiheessa jonkun tekemiset tai tekemättä jättämiset "ansaitsee" rankaisuksi kavereista poistamisen. Että saa näpäytettyä sitä kaveria ihan näkyvästi, sen sijaan että antaa olla.

Voi olla että kaverilla oli hyvä syy olla pysähtymättä edes 5 sekunniksi, voi olla ettei ollut, mitä väliä sillä on? Jos oli hyvä syy niin tn. saat sen kuulla myöhemmin, jos ei, niin ystävyyden voi katsoa hiipuneen. Pitääkö ystävyys virallisesti nykyään katkaista näkyvästi, jolloin sen mahdollinen lämmittäminenkin myöhemmin menee vaikeammaksi?

Vierailija
11/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
12/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa itsekäs ja funtsit kaikkea vain omalta kannaltasi. Aina ei jaksa hymyillä kuin hangon keksi ja olla mieliksi juuri sinulle ap.

Taattua av:tä. Tuollainen vittuileva syyllistäjä-paskapää se osuu paikalle aukomaan läpeään. Tosielämässä olet varmasti naama kiinni kusipäisine näkemyksinesi, mutta palstalla viitsit isotella.

Vierailija
13/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää kyseinen nainen soitti mulle vuosi pari sitten. Asiansa oli joku meidän yhteiseen tuttuun liittyvä juttu. Pyysin häntä käymään meillä, mutta vastaus oli, ettei ehdi millään tulla käymään. Ei lähiaikoina eikä myöhemminkään.

Mielestäni sekin oli melko tökeröä. Olisi ennemmin vastannut, että kiitos kutsusta, oon aika kiireinen, sovitaan näkeminen syksyllä. (Ja sit ois vaan "unohtanu".)

Ap

Vierailija
14/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
15/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olisi ennemmin sanonut..." Miksi hänen pitäisi puhua kuten sinä haluat?

Vierailija
16/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Aika lailla epänuoria 😃

ap

Vierailija
17/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Olisi ennemmin sanonut..." Miksi hänen pitäisi puhua kuten sinä haluat?

Niin no, ei tässä ole kyse siitä, mitä mä haluan. Kyse on siitä, oliko naisen käytös hyvää vai huonoa. Minusta se oli huonoa jo toisen kerran perättäin. Koska hän ei selvästikään ole musta kovin innostunut, niin enkö mä voi poistaa hänet facesta ihan hyvällä syyllä? En sitten häiritse siellä hänen elämäänsä.

Eihän munkaan käytös aina priimaa ole, mutta tän moikkaus/mitä kuuluu-puolen koen hallitsevani.

ap

Vierailija
18/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla tekemisissä kanssasi, joten ihan hyvin voit poistaa. Poista ja unohda koko tyyppi.

Vierailija
19/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna asian olla. Hänellä lienee eri käsitys suhteestanne kuin sulla, ei sen takia tartte ryhtyä juuri nyt mihinkään toimiin. Tai huono tilanne elämässä, ei halunnut nyt "mitä kuuluu" -keskustelua.

Vierailija
20/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistaisin. Mikä peruste voi olla pitää FB:ssä kaverina henkilöä, joka ei halua tervehtiä irl? Enpä keksi syytä.

Samoin! Minäkin poistaisin. Pidän Facessa kavereina vain sellaisia, joiden kanssa voisin jutella livenäkin! Miksi ihmeessä haluaisin jakaa asioitani sellaisten kanssa, jotka a) eivät tunnista minua kadulla tai b) eivät halua tunnistaa minua, kun törmätään??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme