Ihania/koskettavia/feel good sarjoja tai leffoja?
Mitä sarjaa/leffaa tykkäät katsoa aina vain uudestaan koska se on vaan niin hyvä? Mikä leffa on mielestäsi pakahduttavan ihana? Listataan lemppareita! Aloitan itse
Good Doctor-sarja, ja nimenomaan se alkuperäinen korealainen versio. Aivan upea. Ensimmäisen kymmenen minuutin sisällä olin jo kyyneleet silmissä. Pääosan esittäjä tekee loistosuorituksen roolissaan. Linkistä voi katsoa ainakin ekan jakson alun, suosittelen kaikille
Vihervaaran Anna, 80-luvun versio. Tätä tuli lapsena katsottua vhs:ltä eräänkin kerran. Rakastin myös Anna-kirjoja.
Kadonneen Aarteen Metsästäjät ja Vihreän Timantin Metsästys, myös lapsuuden lemppareita :)
Kommentit (81)
Idi i smotri, vuodelta 1985. Erittäinen koskettava feel-good sotadraama.
Suomalainen elokuva ”Kuutamosonaatti”.
Sound of Music. Ihana ja koskettava.
Chesapeake Shores, Gilmoren tytöt, McLeod's Daughters, Hart of Dixie, Hallmark-elokuvat, Holiday, Notting Hill. Voi että, näitä kun löytäisi lisää!
Pääosin hyväntuulisista sarjoista tulee ekana mieleen ihan kotimaiset Klikkaa mua ja Ex-onnelliset. Leffoista vaikka Mamma Mia ja Annie.
About a Boy TV-sarja. Harmittaa toodella paljon, ettei sitä jatketa 2 kauden jälkeen. :(
Tahdon asia, Sydämen asialla ja Oi, ihana toukokuu.
Elokuvista ehdottomasti Forrest Gump.
Vierailija kirjoitti:
Marley ja minä. <3
Ei todellakaan ole, kamala parku ainakin mulla kun se koira kuoli 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
While you were sleeping - ”Unta vai rakkautta”. Myös ihana jouluelokuva.
Huvittavaa, olin juuri tulossa ehdottamaan samannimistä korealaista sarjaa. Suosittelen!
Korealaisista tv-sarjoista seuraavat:
- Weightlifting fairy Kim Bok Joo
Ihana sarja täynnä söpöjä kohtia, mutta myös kiinnostavia näkökulmia kilpaurheiluun. Kertoo kahdesta urheilucollegessa opiskelevasta nuoresta aikuisesta.
- Goblin
Rakastuin tähän sarjaan jo ensimmäisessä jaksossa. Kaunis juoni historiallisilla teemoilla ja paljon tunteita.
- While you were sleeping
Todella mielenkiintoinen, rikossarjatyyppinen juoni. Ja tietenkin romanttinen!
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja täynnä söpöjä kohtia, mutta myös kiinnostavia näkökulmia kilpaurheiluun. Kertoo kahdesta urheilucollegessa opiskelevasta nuoresta aikuisesta.
- Goblin
Rakastuin tähän sarjaan jo ensimmäisessä jaksossa. Kaunis juoni historiallisilla teemoilla ja paljon tunteita.
Todella mielenkiintoinen, rikossarjatyyppinen juoni. Ja tietenkin romanttinen!
K-dramat on ihan parhaita.
Goblin on kyllä hyvä! While You Were Sleeping on mulla vielä kesken, olen katsonut kaksi ekaa jaksoa ja Kim Bok Joo on odottamassa vielä vuoroaan.
Myös High School King Of Savvy ja Shopping King Louie on kivoja feel good-hömppiä. Seo In Guk on suloinen varsinkin tuossa Shopping Kingissä😍
Jane the virgin <3 Todellinen hyvänmielen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Stranger things sarja, siin ne lapset on symppiksii
On aivan mahtava, mutta Elevenin kohtalon (siis lapsuuden) takia en kyllä laittaisi "feelgood" -kategoriaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Goblin
Todella mielenkiintoinen, rikossarjatyyppinen juoni. Ja tietenkin romanttinen!K-dramat on ihan parhaita.
Goblin on kyllä hyvä! While You Were Sleeping on mulla vielä kesken, olen katsonut kaksi ekaa jaksoa ja Kim Bok Joo on odottamassa vielä vuoroaan.
Myös High School King Of Savvy ja Shopping King Louie on kivoja feel good-hömppiä. Seo In Guk on suloinen varsinkin tuossa Shopping Kingissä😍
Mitä kautta näitä korealaisia sarjoja voi seurata?
Ei minua kukaan rakasta - Not here to be loved. Ihana ranskalainen rakkaustarina, erilainen. Onnellinen loppu <3