Ihania/koskettavia/feel good sarjoja tai leffoja?
Mitä sarjaa/leffaa tykkäät katsoa aina vain uudestaan koska se on vaan niin hyvä? Mikä leffa on mielestäsi pakahduttavan ihana? Listataan lemppareita! Aloitan itse
Good Doctor-sarja, ja nimenomaan se alkuperäinen korealainen versio. Aivan upea. Ensimmäisen kymmenen minuutin sisällä olin jo kyyneleet silmissä. Pääosan esittäjä tekee loistosuorituksen roolissaan. Linkistä voi katsoa ainakin ekan jakson alun, suosittelen kaikille
Vihervaaran Anna, 80-luvun versio. Tätä tuli lapsena katsottua vhs:ltä eräänkin kerran. Rakastin myös Anna-kirjoja.
Kadonneen Aarteen Metsästäjät ja Vihreän Timantin Metsästys, myös lapsuuden lemppareita :)
Kommentit (81)
50 shades of grey ja myös sen jatko-osa. Suosittelen!
pieni talo preerialla, tohtori tuli kaupunkiin.....
Mulle hyvän mielen sarjoja on mm. Parenthood (Samaa sukua), jossa näyttelee Gilmoren tyttöjen Lauren Graham ja Mullan alla -sarjan Peter Krause. Kertoo aikuisista sisaruksista, heidän perheistään, vanhemmistaan ja elämän haasteista ja iloista.
Uudemmista taas Better Things, jota tähdittää ihana Pamela Adlon. Sarja kertoo kolmen tytön yh-äidistä, joka tasapainottelee perheen, uran ja parisuhteidenkin välillä. Osansa soppaan tuo eksentrinen, ikääntyvä äiti, joka asuu naapurissa. Voisin kuvitella, että etenkin teinien äidit voivat samaistua tähän.
Mulle Viidakkoperhe ja McLeodin tyttäret on hyvän mielen sarjoja.
Villi Pohjola, kaikkien feel good- sarjojen äiti! Tunnarikin on mainio
While you were sleeping - ”Unta vai rakkautta”. Myös ihana jouluelokuva.
Frendit - siihen en vaan kyllästy vaikka osaan monet repliikit ulkoa.
Leffoista Notting Hill, rakkautta vain, Serendipity
Vierailija kirjoitti:
Irreversible
Voi vitsi kun olet hauska ja nokkela, kas kun et Human Centipedeä tai Cannibal Holocaustia maininnut.
Ääni Gilmoren tytöille, en katsonut sitä aikanaan televisiosta, olin varmaan "liian nuori". Katselin ,näin aikuisena, sen viime keväänä Netflixistä ja kyllä nautin näkemästäni :)
Todellakin Gilmoren tytöt. Haluaisin löytää jonkun tunnelmaltaan vastaavan sarjan, mutta en ole onnistunut löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin Gilmoren tytöt. Haluaisin löytää jonkun tunnelmaltaan vastaavan sarjan, mutta en ole onnistunut löytämään.
Kokeile tuota Villiä Pohjolaa (Northern Exposure engl), pikkukaupungin erikoista elämänmenoa ja erikoisia henkilöhahmoja :)
Kolkyt ja risat