Ihania/koskettavia/feel good sarjoja tai leffoja?
Mitä sarjaa/leffaa tykkäät katsoa aina vain uudestaan koska se on vaan niin hyvä? Mikä leffa on mielestäsi pakahduttavan ihana? Listataan lemppareita! Aloitan itse
Good Doctor-sarja, ja nimenomaan se alkuperäinen korealainen versio. Aivan upea. Ensimmäisen kymmenen minuutin sisällä olin jo kyyneleet silmissä. Pääosan esittäjä tekee loistosuorituksen roolissaan. Linkistä voi katsoa ainakin ekan jakson alun, suosittelen kaikille
Vihervaaran Anna, 80-luvun versio. Tätä tuli lapsena katsottua vhs:ltä eräänkin kerran. Rakastin myös Anna-kirjoja.
Kadonneen Aarteen Metsästäjät ja Vihreän Timantin Metsästys, myös lapsuuden lemppareita :)
Kommentit (81)
Chesapeake Shores Netflixissä. Vähän kliseistä hömppää, mutta ehkä siksi kiva.
No sanoinkin jo tuonne toiseen ketjuun että "Your Name" niminen animaatio oli kyllä sellainen hyvänmielen elokuva :).
BBC: n Ylpeys ja ennakkoluulo Tv-sarja.
Stranger things sarja, siin ne lapset on symppiksii
Pakko mainita ihana kotimainen sarja: Uusi päivä
Ranskalainen Koskemattomat - elokuva on ihan ykkönen! Ei tämän voittanutta!
Tanskalainen sarja Rantahotelli, menee varmaan vielä Teemalla.
Holiday on paras :) Mutta sellaisetkin tuli heti mieleen kun Little Miss Sunshine ja Giant mechanical man, katsokaa nämä!
Neljät häät ja hautajaiset, Nottin Hill, Rakkautta vain, Midnight in Paris, Ravintola Lokki, Naapurini Totoro. Toki näissä on vakavampiakin teemoja, mutta fiilis on hyvä ja toiveikas.
Gilmoren tytöt on ärsyttävä. Se nainen räpättää ja käyttäytyy kuin olisi stimulanttien vaikutuksen alaisena.
Itse tykkäsin Gilmoren tytöistä alussa mutta se on vaan niiiiiiiiin hidastempoinen sarja ja tuntuu että sitä Luke-kuviota venytetään loputtomiin. Joo, lopetin sarjan katsomisen kesken. 😕
Kotimaisista Klikkaa Mua on hyvä 😊 vaikka välillä kipeitä aiheita niin saa yleensä hyvälle tuulelle
Full house Netflixissä. Todellakin lämminhenkinen hyvän mielen sarja.
Gilmoren tytöt ei minullekaan oikein lähtenyt. Jotenkin liian... stereotyyppisesti tyttömäinen, tai jotain.
Kävin reilu viikko sitten katsomassa elokuvan "Wonder", ja se oli aivan ihana. Vähän epäilin kykenenkö sitä katsomaan kun itkin jo trailerissa, mutta se oli tosi positiivisesti tehty eikä laisinkaan lohduton. Suosittelen lämpimästi! Taitaa tulla tammikuussa Suomen teattereihin.
Monta hyvää on jo mainittu, mutta lisään sarjan Lumisen virran mies. Ihania Australian maisemia :).
The Holiday. Pääosassa Cameron Diaz ja Kate Winslet. Ihanan romanttinen, jouluinen, saa hyvälle tuulelle. Rakastan sitä pikkumökkiä. Ainoa elokuva, joka saa minulle viiskymppiselle naiselle samat väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin kuin teininä romanttisia kirjoja lukiessa. Elokuva, joka ilahduttaa ja antaa voimia.