Oletko ostanut jo joululahjoja
Olen ostanut jo melkein osan mutta vielä olisi ostettavaa.
Kommentit (83)
Oon ostanut lahjat jo muutama viikko sitten. Voi olla, että innostun vielä ostamaan vähän lisää, jo senkin takia kun paketoiminen on niin ihanaa.
Olen ostanut melkein kaikki lahjat loka-marraskuussa ja suurimman osan paketoinutkin. Pari juttua enää ostamatta ja paria odotan postista saapuvaksi. :)
Ostin paikalliselle ylijäämäruoan jakelijalle 100 pakettia Presidentti-kahvia jouluviikolla jaettaviksi.
Ei yhtäkään ostettuna. MITÄ ihmettä ostaa 14v-ja 16v pojille jotka ei harrasta sen kummempia, eivät ole musiikkimiehiä, vaatteet evvk, elektroniikkaa ei tarvitse jne.
Ja rahaa käytettävänä vähän. Muiltakaan ei lahjoja tule.
Ammunko itseni nyt vai heti...
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään ostettuna. MITÄ ihmettä ostaa 14v-ja 16v pojille jotka ei harrasta sen kummempia, eivät ole musiikkimiehiä, vaatteet evvk, elektroniikkaa ei tarvitse jne.
Ja rahaa käytettävänä vähän. Muiltakaan ei lahjoja tule.Ammunko itseni nyt vai heti...
Leffalippuja?
Ap on melkein ostanut osan lahjoista??
Eilen ostin viimeiset. Osa on vielä paketoimatta. Lapselle, veljentytölle ja sukuun tulleelle uudelle vauvalle, en lahjo aikuisia enkä miehen suvun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa käytettävänä vähän. Muiltakaan ei lahjoja tule.Ammunko itseni nyt vai heti...
Pistä perinteinen: Kirja, suklaata ja villasukat/pyjama.
Onko teilläpäin jotain lasersotajuttua, laskettelumäkeä, hohtogolfia tms yhteistä tekemistä mistä pojat voisi innostua...
Vein itselle sopimattomia asusteita ja vaatteita Pelastusarmeijaan. Uudet laitoin joulupakettiin.
Ostettu melkein kaikki.
Ihan muutamia puuttuu, mutta nekin jo tietää, mitä ostaa, joten ei ole iso homma jäljellä.
Ei ole kenelle ostaa.
Yhdelle vanhukselle vien kyllä kukan vanhainkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille, lapsenlapsille ja kummitytölle on jo ostettu lahjat, hankkimatta kummitytön tytölle.
Tytölle on tehtäväkirja, haluaisin ostaa vielä jonkun neuleen/neuletakin, olisikohan 6-vuotiaalle
koko 122/128 sopiva?
Riippuu ihan siitä 6-vuotiaasta. Kaverin 6v on 115cm pitkä ja käyttää 116 kokoa. Omani oli 6v 128cm pitkä ja käytti puseroissa kokoa 134.
En, mutta joulukahjoja olen kyllä bongannut.
Joo, miehelle ja lapselle kaikki mitä ajattelinkin. Parin sukulaisen ja ystävän lahja vielä uupuu siis :) 15.päivä on tilipäivä, joten suosiolla ostan loput vasta sen jälkeen.
Olen ostanut lapsille ja kummilapselle lahjat. Muita en juurikaan muista, vaan käytän rahat joulupuu-keräykseen. 😊
Ostan vain yhdelle lapselle, noin 10 lahjaa, noin viikkoa ennen joulua ja yleensä kaikki kerralla. Vaatteita enimmäkseen, farkut, pari paitaa, neule, elektroniikkaa..
Osa lahjoista ostettu, mutta vielä puuttuu kaikenlaista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenelle ostaa.
Yhdelle vanhukselle vien kyllä kukan vanhainkotiin.
Lämmin halaus...
Olen kauhea, en osta kenellekään mitään. Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään.
Lapsille, lapsenlapsille ja kummitytölle on jo ostettu lahjat, hankkimatta kummitytön tytölle.
Tytölle on tehtäväkirja, haluaisin ostaa vielä jonkun neuleen/neuletakin, olisikohan 6-vuotiaalle
koko 122/128 sopiva?