Oletko ostanut jo joululahjoja
Olen ostanut jo melkein osan mutta vielä olisi ostettavaa.
Kommentit (83)
Olen osatanut suurimman osan niistä vähistä paketeista, joita itse annan. Yksi pieni lahja on enää hankkimatta ja yksi itse tehtävä lahja vielä tekemättä. Olen tyytyväinen, koska inhoan jättää lahjahankinnat viime tippaan ja joulunalusruuhkiin.
Lahjat ostettu omille lapsille ja sisarusten lapsille että kummilapselle.
Miehelle en oo saanu kaikkea ostettua mitä oli tarkoitus (yhteen ja samaan lahjaan kuuluvia juttuja).
Lahjojen ostelun aloitin marraskuun alussa pikku hiljaa.
En ole. Piti odottaa palkkapäivää. Ostan siskolle ja vanhemmille. Teini saa rahana.
Muutama lahja ostamatta
- lapselle iso laadukas hyvännäköinen pehmonalle. Pitkäraajaisa nalleja löytyy, mutta etsin täydellistä nallea
- Miehelle lahjakortti. Hän kertoi tarkalleen millaisen villaneuletakin haluaa, voi ostaa lahjakortilla sen.
- Miehelle myös belgialaista suklaata
- lahjakortit ja raha-arvat omille lapsuuden perheelle
- kummilapsille lahjakortit
Lapselle uusi puhelin ja hevosleiri kesälle, ratsastussukat ja karkkia
2. lapselle uusi puhelin hevosleiri kesälle, ratsastussukat ja karkkia sekä schleissejä
3. lapselle stiga jääkiekkopöytäpeli, yöpaita ja nerf pyssy
yhteiseksi lautapeli
siskon lapsille legopaketti
siskolle taiga astioita
Miehelle uusi puhelin.
Miehen veljen lapsille legoja
Vielä puuttuu ystävä ja molempien vanhemmat
ystävälle ostan lahjakortin meikkaajalle ja kampaamoon. Menee kesällä naimisiiin niin voi testata paria vaihtoehtoa kotipitäjästään.
Kyllä, kaikki lahjat pitäisi olla ostettuna ja onneksi jo paketoitukin, nimittäin minä en pidä lainkaan niiden lahojen paketoimisesta, koska olen siinä olen maailman huonoin. Onneksi ei ollut kuin 7 lahjaa paketoitavana, koska ostin lahjoja vain neljälle ihmiselle ja yhdelle koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Ostin paikalliselle ylijäämäruoan jakelijalle 100 pakettia Presidentti-kahvia jouluviikolla jaettaviksi.
Upea teko!!
Pääosin hanskassa!
Miehelle hänen toivomansa kirja, vehnätossut, kauluspaita (paitafriikille), kosmetologin suosittelemaa seerumia ja suklaata.
Omalle kuopukselle 3x60min hierontalahjakortti
Omalle esikoiselle vuodevaatteita (toivomuksesta), Viskikirja ja pullo laadukasta viskiä.
Miehen kuopukselle ja hänen avopuolisolle iso paketti ulkomaille;Fazerin suklaata, salmiakkia, lakua, maalahden limppua, ruissipsejä, sinappia, ristikkolehtiä, Suomi100-hupparit.
Miehen esikoiselle ja avopuolisolle ravintolalahjakortti ja lahjakortti ....-kauppaan.
"Ottotyttärelle" ja hänen avopuolisolle ravintolalahjakortti & leffaliput.
Monta lahjaa Joulupuu- keräykseen.
Ostin tänään kaikki kerralla. Teen aina niin. Ostoskekus on hyvä keksintö.
Ostin lapselle farkut, verkkarit, neuleen, pari paitaa, sukkia, hanskat, pelejä, suklaata, kuulokkeet ja leffalippuja. Muuta en osta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Äidille pitäisi vielä ostaa, muille on hankittu. Älkää muuten sortuko Tokmannin joulupaperiin, täyttä paskaa! Täytyy ostaa parempaa paperia, vinkkejä? Onko JYSK:n hyvää?
Lidlin joulupaperilla mennään jo toista joukua. Paperi on paksumpaa, mitä marketeissa myytävät ja lahjat on helpompi päälystää, kun paperi ei mene heti rikki.
Lahjat on ostettu.
Siskolle ihan spesiaali lahja - pähkinäsuklaata . Sisko ostaa joka vuosi minulle jotain kallista suklaata, vaikka olen allerginen suklaalle ja valitaa aina kun jätän suklaat vanhemmilleni. Ostin nyt siskolle hasselpähkinäsuklaata, koska hän on allerginen pähkinöille.
Enää kaksi lahjaa puuttuu ja nekin tiedän mitä ostaa.
Ne mitkä on hankittu ovat jo pakattu. Ihanaa kun homma on viimeistä siloittelua vailla.
Onhan noita esim
1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)
2. Kummisetä (1972)
3. Kummisetä osa II (1974)
4. Yön ritari (2008)
5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kaikki lahjat. Hyödynsin hankinnoissa myös kesän alennusmyyntejä.
Meillä ei toimi, kun lapset kirjoittavat lahjatoiveensa joulukuun alussa ja ne toiveet eivät sitten välttämättä ole samoja kuin jo hankitut lahjat. Ei tule säästöä jos ensin ostaa yhdet lahjat ja joulukuussa vielä lisää lahjoja.
Vielä pitäisi siskolle joku lahja etsiä muuten lahjat on ostettu ja paketoitu :) ihanaa joulua kaikille!
Veljelle pitäis jotain keksiä. Valitti kuun alussa, että tarvis lapasia, mutta äiti ehti jo neuloa kolmet.
Eilen ostin viimeiset. Eli nyt voi sit hyvillä mielin jäädä oottamaan joulua ^_^
Olen ostanut kaikki lahjat. Hyödynsin hankinnoissa myös kesän alennusmyyntejä.