Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ostanut jo joululahjoja

Vierailija
02.12.2017 |

Olen ostanut jo melkein osan mutta vielä olisi ostettavaa.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. - lähetän lahjoista osan maailmalle ja juuri manailin ja sadattelin postikuluihin menevää rahamäärää. - Tuntuu tylsältä maksaa postikuluja enemmän kuin, mitä itse lahjasta tulin maksaneeksi - Perinteenäni on ollut antaa Joululahjaksi finlandia palkinnon saanut kirja ja suklaata. 

Vierailija
2/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Ideat on jo suurin osa, mutta ensin pitää maksaa laskut ja vuokra pois ennen kuin voi lähteä ostoksille. Muita joulujuttuja on jo jonkin verran tullut ostettua, esim. paketointijuttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain! Ostin itselleni tonnilla keittiövälineitä - muille en yhtään mitään.

Sinkkumies

Vierailija
4/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostettu. Vain lapselle lahjoja.

Vierailija
5/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä haluaisi ostaa.

Vierailija
6/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä osta. Tavaraa siis. Lapsille hoplop ja yhdet lelut, äidilleni ravintola illallinen ja ukolleni..hmm... se on vielä hakusessa :)

Vierailija
7/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en osta sellaisia.

Vierailija
8/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain! Ostin itselleni tonnilla keittiövälineitä - muille en yhtään mitään.

Sinkkumies

keittiövälineitä!

NEITI!!!

Eipä ihme että sinkkumies olet.

Vierailija
9/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa on kaikki lahjat olleet jo valmiina. Paketoitu myös.

Vierailija
10/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan vain, kaikki alkaa olla ostettu ja paketoitu :) Muutama pikkujuttu pitää vielä hakea.

Vierailija
11/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ostettu!

Jännittää ehkä eniten miehen sisaruksen tyttären lahjat, koska meistä ei kumpikaan keksinyt hevoshullulle tytölle mitään kovin jännittävää, toivottavasti tykkää silti.

Vierailija
12/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

keittiövälineitä!

NEITI!!!

Mitä pahaa keittiövälineissä? - Vai käytkö tai kävitkö sinä sinkkuaikoinasi syömässä ainoataan ulkona?- Vai kenties äidin luona? - Toki jos ainoa ruoka mitä osaa ja haluaa tehdä on halvimman einespizzan lämmttäminen mikroaaltouunissa, niin eipä silloin keittiövälineille ole käyttöä. - Toki 1000€:lla niitä ostaminen kuullostaa melko isolta kertasatsaukselta...  

Vierailija
13/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo itselleni V&B joulu-astiaston, eilen aloin juomaan joulumukista jo kahvit. 

Vierailija
14/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ja lapsenlapsille on ostettu, muita emme ole muutenkaan lahjoneet.

Vierailija
15/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

keittiövälineitä!

NEITI!!!

En ihmettele yhtään. Saisin itse laitettua 2 th välittömästi keittiön varusteluun jos ei olisi muuta maksettavaa.

N40+

Vierailija
16/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

keittiövälineitä!

NEITI!!!

Ai. Mä taas sanoisin, että miten ihmeessä olet sinkku?

Ihana, jos mies on innostunut kokkaamaan tai jopa leipomaan. Jos mä olisin sinkku, niin kyllä kiinnostais ;)

Vierailija
17/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vain koirapojulle lahjoja.

Vierailija
18/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle ja kummilapselle sekä veljelleni ja hänen vaimolleen lahjat ostettu ja paketoitu. Myös anopille ja appiukolle on muistamiset hankittu. Miehen ja äidin lahjat tulossa postissa. Isäni lahja on ainoa, jota en ole vielä ehtinyt edes miettimään. Hyvällä mallilla ollaan jo onneksi.

Vierailija
19/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle lahjat jo ostettu. Muille läheisille ideoitu, ostan kunhan tili tulee ja laskut ja muu tärkeä maksettu niin tiedän tarkalleen paljonko budjetissa vielä on.

Vierailija
20/83 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lankoja ja ontelokudetta, joista teen osan lahjoista. Sitten olen ostanut muutaman älypelin. Siis semmoisia puisia palikoita, mistä pitää koota jotain. Tämän siksi, että mun ollessa teini, mun mummu osti isolle osalle porukkaa sellaiset. Mä maksan nyt takaisin.;D Ajattelin, että vois olla hauska juttu näin vuosien jälkeen.

Miesystävälle en ole vielä keksinyt, alkaa hermot mennä. Itse hän pyytää vaan kalsareita tai henkseleitä, mutta on ostamassa mulle läppärin. Meillä siis täysin eri tulot. Hän käy töissä ja minä opiskelen työmarkkinatuella. Ja eletään vielä eri osoitteissa. Mutta hän on itse tahtonut hankkia mulle uuden läppärin jo pidempään. Tämä nykyinen on 10 vuotta vanha ja täys sanonko mikä.