Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ostanut jo joululahjoja

Vierailija
02.12.2017 |

Olen ostanut jo melkein osan mutta vielä olisi ostettavaa.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain! Ostin itselleni tonnilla keittiövälineitä - muille en yhtään mitään.

Sinkkumies

Lämmin halaus sullekin...

Vierailija
42/83 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt ensin selviäisi Sinterklaas-juhlasta!

t: uushollantilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu ja paketoitu. Eipä tarvi viimeisinä päivinä ryntäillä kaupassa ostamassa lahjoja:)

Vierailija
44/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat ostettuna. Toinen lapsi syntyy näinä päivinä, joten ei olisi aikaa enää shoppailulle.

Vierailija
45/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko työreissusta toin legoja

Vierailija
46/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut lahjat on jo hankittu, paitsi äitini ja mieheni. Kummallekaan en ole keksinyt oikein mitään.

Ehkä annan miehelle lapsettoman joulun, enkä "pakota" häntä anopille yökylään. Ryypätköön rauhassa kotona.

Äidilleni ehkä joulukukka tai hedelmäkakku, niin ei jää mitään materiaa jo täpötäyteen kotiinsa.

Lapsille, 4, 3, 2, 1 ja 8kk oli viimeinenkin lahja ostettu marraskuun alussa. (Kaikki eivät sentään omia lapsia ':D) Isälleni annan kirjan.

Vierailija
47/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostettu viisaasti jo marraskuussa, nyt voi vaan olla ja oleskella!

Vierailija
48/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki on jo ostettu. Aloitin lahjojen ostamisen marraskuun alussa. Ostin lahjoja lapsilleni (4kpl), sisaruksilleni ja heidän lapsilleen, miehelleni ja vanhemmilleni.

Vierailija
49/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain! Ostin itselleni tonnilla keittiövälineitä - muille en yhtään mitään.

Sinkkumies

No Lidlistä saakin ostaa tonnilla että edes joku niistä kestää..säkällä.

Vierailija
50/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Äidille pitäisi vielä ostaa, muille on hankittu. Älkää muuten sortuko Tokmannin joulupaperiin, täyttä paskaa! Täytyy ostaa parempaa paperia, vinkkejä? Onko JYSK:n hyvää?

Vierailija
51/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Äidille pitäisi vielä ostaa, muille on hankittu. Älkää muuten sortuko Tokmannin joulupaperiin, täyttä paskaa! Täytyy ostaa parempaa paperia, vinkkejä? Onko JYSK:n hyvää?

Joulupaperit on nykyään helposti repeytyvää ja huonoa paperia. Ei ole antaa vinkkiä ja olen ostanut eri paikoista.

Vierailija
52/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä: ostin kotimaista, alkoholitonta satavuotisskumppaa Lagrima Arcticaa Alkosta monta pulloa. Se on kausituote ja sopii melkein koko perheelle uudenvuodenskumpaksi. Ostan pullolle kaveriksi vielä konvehdit niin eiköhän se siitä?

Vierailija
53/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat ommella niin ompele sopivasta kankaasta lahjapussi.

Vierailija
54/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat ommella niin ompele sopivasta kankaasta lahjapussi.

En osaa:D Inhoan neulomista, virkkaamista ja ompelua. Täytyy testata jotain. Ainakin varmaan askarteluliikkeestä toivottavasti löytyy vähän laadukkaampaa.

Vierailija
55/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostettu ja pakattu jo

Vierailija
56/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lidlissä on ollu hyvää joulupaperia. Ens viikolla taitaa olla myynnissä taas.

Vierailija
57/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken viimeiset, itselleni. Miehelle ja tyttärelle hankin jo aiemmin. Kaikki kätevästi sohvan pohjalla maaten. :)

Vierailija
58/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut lankoja ja ontelokudetta, joista teen osan lahjoista. Sitten olen ostanut muutaman älypelin. Siis semmoisia puisia palikoita, mistä pitää koota jotain. Tämän siksi, että mun ollessa teini, mun mummu osti isolle osalle porukkaa sellaiset. Mä maksan nyt takaisin.;D Ajattelin, että vois olla hauska juttu näin vuosien jälkeen.

Miesystävälle en ole vielä keksinyt, alkaa hermot mennä. Itse hän pyytää vaan kalsareita tai henkseleitä, mutta on ostamassa mulle läppärin. Meillä siis täysin eri tulot. Hän käy töissä ja minä opiskelen työmarkkinatuella. Ja eletään vielä eri osoitteissa. Mutta hän on itse tahtonut hankkia mulle uuden läppärin jo pidempään. Tämä nykyinen on 10 vuotta vanha ja täys sanonko mikä.

Mukava mies sinulla ja mukavalta vaikutat sinäkin! Iloista joulua teille, pitäkää edelleen toisistanne huoli!

Muistan kun aikoinaan miesystäväni osti lapsilleni ja minulle mikroaaltouunin. Elettiin 90-luvun loppuvuosia, mikro on vieläkin käytössä.

Vierailija
59/83 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lahjoista ostettu!

Vierailija
60/83 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lapsille melkein kaikki lahjat. 9 ja 3 v, ei kyllä mitään isoja toiveita ollut. Kaksi kummilasta ja heille vielä ostan sekä miehelle. Osallistun vielä lahjakeräykseen ja ostan kahvia ja konvehtirasioita jotka jaetaan vähävaraisille perheille. Itselle ni ostan uuden kattilan ja paistinpannu n.