Onko joku oikeesti pannut jotain asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla,remonttimiehet tai terveydenhoitajalla,toimistossa sihteerit,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kiinnostaisi kuulla myös miten tilanteeseen päädyitte ja kumman aloitteesta ja millainen alote oli? Itseä ihmetyttää miten voisin esim töissä kuumalle sihteerille vihjaista ja näyttää että vähän panettaisi?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jos personal trainer lasketaan asiakaspalvelijaksi niin olen useasti. Monesti koko treeniaika on käytetty tähän.
oho. Aika kallista! Eikös noi PT-tunnit maksa enemmän kuin keskiverto maksulliset? Halvempaakin olis varmasti saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos personal trainer lasketaan asiakaspalvelijaksi niin olen useasti. Monesti koko treeniaika on käytetty tähän.
Tuossahan voi käydä helposti niin että loppuu sen trainerin palvelut siihen kun ehdotat seksiä. Ehdotitko suoraan itse vai tapasitteko vapaalla ekan kerran kun panitte?
Ei tavattu vapaalla enkä nyt ihan suoraan edes ehdottanut seksiä. Hän ohjasi minulle erästä liikettä ja piti takaapäin kyljistä kiinni niin että vähän puristi samalla myös rinnoista. Minä tokaisin että tämä asentohan tuntuu niin hyvältä että jatketaan pidempään. Siitä se sitten lähti, pyysin ottamaan vähän tukevammin kiinni ja ohjasin kädet kunnolla rintojen päälle. Lopulta oltiin sitten pukkarissa ja sen jälkeen on oltu hotellihuoneessa ja milloin missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho. Aika kallista! Eikös noi PT-tunnit maksa enemmän kuin keskiverto maksulliset? Halvempaakin olis varmasti saatavilla
No se raha menisi jokatapauksessa, joten on ihan kivaa vaihtelua tuokin ja liikuntaa se seksikin on. Kaloreita kuluu siinäkin. Ja tosiaan maksan tavallaan seksistä, koska on kk/maksu ei kertamaksu.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vastaus aloittajan kysymykseen: Ei
Täälläkin jotkut setämiehet kirjoittaa sihteereistä... Tulkaa jo pois sieltä kultaiselta 60-luvulta. Kuinkahan monessa firmassa on ihan sihteeri?
Siis onhan niitä vaikka missä. Enemmänkin ihmetyttää se miten ei olis sihteeriä?? Ootkohan ite vähän pihalla? Olen pannut yhtä mansikkamyyjää mutta en tämän työajalla joten sitähän ei lasketa. Tavattiin sattumalta ja yksi sama yhteinen tuttu molemmilla. Sovittiin viinilasilliset illaksi ja myöhemmin innokasta pikaista seksiä :)). Kiihottavampaa se kyllä on työajalla panna kuin vapaa-ajalla koska toinen kielletympää :))
Mulla kanssa oli juttu putkimiehen kanssa nuorena sinkkuna, hän kävi asentamassa astianpesukoneen vuokraamaani asuntoon. Ei heti, mutta nähtiin viikonloppuna sovitusti "treffeillä" ja sitten siitä päädyttiin takas minun asunnolle. Ihan hyvä oli sängyssä. Mies oli yli 10 vuotta vanhempi, ja ehkä varattukin. Joku siinä vaan kutitteli mieltä. :)
-N42
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa oli juttu putkimiehen kanssa nuorena sinkkuna, hän kävi asentamassa astianpesukoneen vuokraamaani asuntoon. Ei heti, mutta nähtiin viikonloppuna sovitusti "treffeillä" ja sitten siitä päädyttiin takas minun asunnolle. Ihan hyvä oli sängyssä. Mies oli yli 10 vuotta vanhempi, ja ehkä varattukin. Joku siinä vaan kutitteli mieltä. :)
-N42
nuorena putkimiehenä haaveilee himokkaista puumista
Mä odotan innolla huomista pesukonekorjaajaa. On nainen ja äänen perusteella nuori. On juteltu useasti puhelimessa kun on yrittänyt neuvoa miten vikakoodista pääsee eroon. Kuulostaa tosi mukavalta. Saa nähdä voinko huomenna kirjoittaa tänne kokemuksen.
Parturia olen pannut joskus Kalliossa. Lisämaksun kyllä otti 😀.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vastaus aloittajan kysymykseen: Ei
Täälläkin jotkut setämiehet kirjoittaa sihteereistä... Tulkaa jo pois sieltä kultaiselta 60-luvulta. Kuinkahan monessa firmassa on ihan sihteeri?
Häh? Kyllä kaikissa firmoissa, missä olen ollut töissä on ollut sihteeri/assari. Nykyisessäkin on. M38
Myyjää vaan työpäivän aikana. Muutaman kerran touhuttiin varastossa.
Vierailija kirjoitti:
unelma...varsinkin jos on mies ja parempikroppainen timmiperseinen nainen tää pt
Vein auton kerran yhdelle pikkupajalle koska oli pakko saada se kuntoon ja merkkiliikkeessä viikkojen jonot. No auto tuli kuntoon ja minä tulin myös... Tullut sen jälkeen aina silloin tällöin käytyä uudestaan teettämässä jotain pikku hommaa.
Asuntoesittelyn loppupuolella pujahdin salarakkaani luokse joka oli siis esittelijänä. Joskus joutui porrashuoneessa muna kovana kiimoissaan odottamaan viimeisen asiakkaan poistumista. Sitten sisään...ja lopulta sisään. Joskus pääsi heti panemaan ja nainenkin oli valmiiksi aivan märkä. Sohvat, sängyt ja tuolit tuli kodeissa tutuiksi. Lopuksi siistittiin paikat. Kuulemma päivän viimeinen esittely oli kiihottavan jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
Parturia olen pannut joskus Kalliossa. Lisämaksun kyllä otti 😀.
miten tilanne meni tuohon?? miettikää kun ehdotatte seksiä parturille ja lennätte pihalle kuin leppäkeihäs. Näissä tilanteissa aloitteen pitää tulla naiselta ja harvinaisen aloitteellinen nainen olikin tuo aiempi pt kanssa panija
Sani kirjoitti:
Vein auton kerran yhdelle pikkupajalle koska oli pakko saada se kuntoon ja merkkiliikkeessä viikkojen jonot. No auto tuli kuntoon ja minä tulin myös... Tullut sen jälkeen aina silloin tällöin käytyä uudestaan teettämässä jotain pikku hommaa.
tuttu korjaaja vai? ehdotit itse varmaan bonusta luontovisalla vai miten päädyitte??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan voi käydä helposti niin että loppuu sen trainerin palvelut siihen kun ehdotat seksiä. Ehdotitko suoraan itse vai tapasitteko vapaalla ekan kerran kun panitte?
Ei tavattu vapaalla enkä nyt ihan suoraan edes ehdottanut seksiä. Hän ohjasi minulle erästä liikettä ja piti takaapäin kyljistä kiinni niin että vähän puristi samalla myös rinnoista. Minä tokaisin että tämä asentohan tuntuu niin hyvältä että jatketaan pidempään. Siitä se sitten lähti, pyysin ottamaan vähän tukevammin kiinni ja ohjasin kädet kunnolla rintojen päälle. Lopulta oltiin sitten pukkarissa ja sen jälkeen on oltu hotellihuoneessa ja milloin missäkin.
Eikö kuntosalin pukkarissa jää heti kiinni kun siellä kokoajan ravaa muita ihmisiä ja näkee panemassa?
90-luvun alussa armeijassa komppanian sihteerin kanssa oli kovat suhinat.
Komppania oli leirillä ja jouduin olemaan varusmiespäivystäjänä. Sihteerin kanssa olimme ainoat ihmiset siellä komppaniassa ja siitä se ajatus sitten lähti pikkuhiljaa liikkeelle. Ne kolmepäivää olivat kyllä varsinaista ilotulitusta koko 19-vuotiaan tarmolla. Jännitystä toi sihteerin kapparimies.. jälkikäteen mietin että jos tästä jään kiinnin niin tukalat ajat on edessä.
Hierojia tullut pantua useampaa. Kun mulla ottaa herkästi eteen hieronnan aikana. Vanhemmat mummo ikäiset hierojat olleet aivan innoissaan. Pyyhe pois munien päältä. Sitten vähän munaa suuhun ja vielä lopuksi takaapäin hierontapöytää vasten. Pois lähtiessä on vielä tullut hierojan aviomies ovella vastaan kun on tullut hakemaan vaimoa töistä kotia. Monilla hierojilla on sivutoimi. Melkein kaikki ovat antaneet, jos ei ekalla kerra niin vähän myöhemmin. Se on ihan ammatin valinta kysymys.
Viipurin Rivakka kirjoitti:
Hierojia tullut pantua useampaa. Kun mulla ottaa herkästi eteen hieronnan aikana. Vanhemmat mummo ikäiset hierojat olleet aivan innoissaan. Pyyhe pois munien päältä. Sitten vähän munaa suuhun ja vielä lopuksi takaapäin hierontapöytää vasten. Pois lähtiessä on vielä tullut hierojan aviomies ovella vastaan kun on tullut hakemaan vaimoa töistä kotia. Monilla hierojilla on sivutoimi. Melkein kaikki ovat antaneet, jos ei ekalla kerra niin vähän myöhemmin. Se on ihan ammatin valinta kysymys.
Sama juttu itsellä. Monet kerrat kypsemmän rouva/isoäiti-ikäisen liukkaat kädet tyhjentäneet kaluni.
Paljaalla annoit?Tässäkin hommassa riskinsä jos putkimies ei ookkaan samalla linjalla saati asiakkaan paneminen vielä pahempi. Arvatenkin teit itse aloitteen tai heiluit puolialasti ??