Onko joku oikeesti pannut jotain asiakaspalvelijaa tämän työajalla?
Esimerkiksi hierojalla,remonttimiehet tai terveydenhoitajalla,toimistossa sihteerit,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kiinnostaisi kuulla myös miten tilanteeseen päädyitte ja kumman aloitteesta ja millainen alote oli? Itseä ihmetyttää miten voisin esim töissä kuumalle sihteerille vihjaista ja näyttää että vähän panettaisi?
Kommentit (66)
Sani kirjoitti:
Vein auton kerran yhdelle pikkupajalle koska oli pakko saada se kuntoon ja merkkiliikkeessä viikkojen jonot. No auto tuli kuntoon ja minä tulin myös... Tullut sen jälkeen aina silloin tällöin käytyä uudestaan teettämässä jotain pikku hommaa.
Ehdotitko luonnossa maksua suoraan sinne pajalle?
Tuttu parturityttö vihjaisi hiustenleikkuun jälkeen olevansa jonkun kivan piristyksen tarpeessa tulevana kesäisenä viikonloppuna. Kun keski-ikäisenä saa nuorelta naiselta niin suoran vinkin, siinä omat viikonloppusuunnitelmat muuttuu alle aikayksikön.
B2B myyntijohtajana muutaman kerran asiakkaan kanssa. Kilpailijan kanssa pyörittiin yhteen aikaan samoissa asiakkaissa ja lopulta sovittiin perjantaisin työajan päätteeksi treffejä joissa käytiin läpi viikon asiakaskokemuksia ja sen jälkeen pantiin (autossa tai hotellissa) tai lauantaille lounaspano.
Hammaslääkärissä käsittelyn jälkeen hammaslääkäriä kun hoitaja lähti syömään, oli niin hymyilevä ja flirtti pienehkö blondi että ehdotin ja ehdotus kelpasi.
Nuorena ravintoladuunissa tyhjissä kabineteissa tarjoilijaa.
Olin kerran naishieroajalla ja minulle tuli ihan jäätävä seisokki. Makasin siinä selällään punaisissa kalsareissa, kulli kovana ja hän istui sen päällä ohkaset housut jalassa. Siinä istui ehkä puoli minuttia, hitaasti hinkaten edestakas. Hän kysyi tulenko uudestaan käymään illalla. Viesti ei olisi voinut olla selkämpi. Seuraava asiakas oli tulossa. Kun olin lähdössä, hän tuli minua kohti, otti minut käsistä kiinni ja antoi suukon suoraan suuhun. Olin naimisissa enkä mennyt. Tätä on harmittanut monta kertaa sen jälkeen, mutta ollut myös mielessä kun olen tyydyttänyt itseäni.
Hammaslääkärissä hoitaja ratsasti kalullani toimenpiteen jälkeen. Parturi hiusten leikkuun jälkeen otti suihin ja sain laueta hänen sisäänsä.
Hieroja hieroi hieronnan kesken kaluani ja ratsasti sen jälkeen kalullani.
Saitko suuhoidon kahvilan työnyrkijältä vai työkaverilta?? Pyysitkö suoraan?