Mistä ihmeestä villaneule lapselle?
Miksi nykyään ei saa mistään aitoja villaneuleita? Ei ole sellaista sukulaistakaan joka neuloisi. Tietääkö kukaan mistä saa? Klassisia villaneuleita, neuletakkeja tai vaikka villamekko??
Kommentit (3)
Itse haluaisin myös hankkia lapselle 100 % villaneuleen, mutta haluaisin myös päästä näkemään tuotteen ja kokeilemaan sitä ennen ostoa (enkä ostaa "sikaa säkissä" joltain käsitöiden tekijältä). En halua että käy niin, että tilaamani tuotteen valmistuessa ei laatu vastaakaan odotuksiani, tai en muuten vaan tykkää tuotteesta sen livenä nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljonko olet valmis maksamaan siitä. Käsityö on arvokasta. Kysy joltain neuleblogin pitäjältä, tekisikö hän lapsellesi neuleen.
Noin 100e max voisin maksaa. Tiedän näitä luxus merkkejä joilla on neuleita, mutta useampi satanen neuleesta on liikaa mun budjettiin. Asutaan Lapissa, joten ihan kylmyydenkin takia näitä tarvitaan. Tekisin itse, mutta ei riitä osaaminen.
-ap
Riippuu paljonko olet valmis maksamaan siitä. Käsityö on arvokasta. Kysy joltain neuleblogin pitäjältä, tekisikö hän lapsellesi neuleen.