Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeesti pannut jotain asiakaspalvelijaa tämän työajalla?

Vierailija
01.12.2017 |

Esimerkiksi hierojalla,remonttimiehet tai terveydenhoitajalla,toimistossa sihteerit,myyjät vaatekaupoissa esim jne? ? Kiinnostaisi kuulla myös miten tilanteeseen päädyitte ja kumman aloitteesta ja millainen alote oli? Itseä ihmetyttää miten voisin esim töissä kuumalle sihteerille vihjaista ja näyttää että vähän panettaisi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut suuhoitoa omalla työpaikallani, työpisteeni oli ravintolan pelipiste jonne tyttöystäväni mahtui sopivasti piiloon.

Minulla oli pitseria, jossa oli usein arkisin hiljaista. Mieheni tuli käymään silloin tällöin. Kerran otin häneltä takahuoneessa suihin ja toisen kerran käteen.

Vierailija
42/66 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut suuhoitoa omalla työpaikallani, työpisteeni oli ravintolan pelipiste jonne tyttöystäväni mahtui sopivasti piiloon.

Minulla oli pitseria, jossa oli usein arkisin hiljaista. Mieheni tuli käymään silloin tällöin. Kerran otin häneltä takahuoneessa suihin ja toisen kerran käteen.

Mitä otit käteen? Pizzaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti työajalla, mutta välittömästi sen jälkeen. Juttelin puolitutun poken kanssa samalla, kun odottelin tyttökavereita veskistä. Tiesin, että valomerkin jälkeen hänen vuoronsa loppuu pian, ja että hän on ollut jo kauan ihastunut minuun, minkä kuulin taas hänen kaverinsa kautta. Jäin odottelemaan jonkun tekosyyn, jota en edes muista, varjolla häntä siihen baarin lähelle, kun kaverit lähti vielä jatkoille ja lyöttäydyin hänen seuraansa. Pyysin häntä 'suojelemaan' mua kotimatkalla ja tunsin seksin ja sellaisen jännitteen meidän välillä. Paljon emme enää puhelleet. Rappukäytävässä pussailtiin ja kun en vastustellut rakasteltiin aluksi seinää vasten. Yritin saada häntä viemään mut sänkyyn tai edes asuntoon sisälle, mutta hän ei suostunut ja kellisti lattialle ja viimeisteltiin nautinto päällekkäin maaten mun kämpän ovella. Hänen voimansa ja staminansa oli uskomatonta ja lihaksikkaan vartalon paino mun päällä. Aaah, hän todella otti minut, ei kysellyt vaan toimi röyhkeästi, ja olin mukana koko ajan. Kostuu kun muisteleekin...

Onneksi siinä kerroksessa ei ollut muita asuntoja. Asuin näet ylimmäisessä ja jostain syystä se taloyhtiö oli sellainen, että yläkerran kaksi muuta ovea oli ilmastoinnin ja kai jonkin sortin sähkökeskuksen huoltotiloja ja toinen vei ullakkovarastoon. Ääniä saattoi kuulua alas, vaikka yritettiin olla hiljaa. Sorry

Jotenkin nää portsarien fanit ei sytytä.

Vierailija
44/66 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvän.

Vierailija
45/66 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvän.

Ja mällit.

Vierailija
46/66 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla työkaverin kanssa vessassa. Odotettiin että talo hiljeni ja käytiin pikaisilla. Meillä oli seksisuhde ja chattiviestit niin kuumia, että eka kerta oli melkein vahinko. Sen jälkeen käytiin useamminkin siellä

Vierailija
47/66 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitauolla pantiin viimeksi pikaisesti työkaverin kanssa kun alkoi panettaa. Naisella oli päällä vain ohut toppi jonka läpi kovat nännit nököttivät pystössä. Hetken päästä oli joku muukin pystössä

Vierailija
48/66 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitauolla pantiin viimeksi pikaisesti työkaverin kanssa kun alkoi panettaa. Naisella oli päällä vain ohut toppi jonka läpi kovat nännit nököttivät pystössä. Hetken päästä oli joku muukin pystössä

Vierailija
49/66 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kollegaa kyllä.

Vierailija
50/66 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alussa armeijassa komppanian sihteerin kanssa oli kovat suhinat.

Komppania oli leirillä ja jouduin olemaan varusmiespäivystäjänä. Sihteerin kanssa olimme ainoat ihmiset siellä komppaniassa ja siitä se ajatus sitten lähti pikkuhiljaa liikkeelle. Ne kolmepäivää olivat kyllä varsinaista ilotulitusta koko 19-vuotiaan tarmolla. Jännitystä toi sihteerin kapparimies.. jälkikäteen mietin että jos tästä jään kiinnin niin tukalat ajat on edessä.

Meidän komppaniassa oli siivoojana punapää jota kuikuiltiin. Myöhemmin siviilissä huomasin hänet kapakassa ja panin koko yön. Ihastui muttei kiinnostanut.

Vierailija
51/66 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
52/66 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityö on asiakaapalvelua, joten kyllä: olen pannut prostituoitua hönen työajallaan.

Vierailija
53/66 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kolmivuorotyössä ollessani saanut suuhoitoa aamuvuorossa

Vierailija
54/66 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun oltiin avovaimon kanssa samassa työpaikassa niin hoitelin häntä pari kertaa takaapäin työhuonessani. Ei kärähdetty kummallakaan kerralla vaikka ovi ei ollut lukossa😀 Ja kyseessä oli Helsingin pörssissä edelleen noteerattu yritys.

Vierailija
55/66 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaupassa oli niin hot myyjä että olisin voinut ottaa sovituskopissa heti

Vierailija
56/66 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma nainen vaiko työkaveri??

Vierailija
57/66 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma nainen vaiko työkaveri??

Se oli tietenkin mies

Vierailija
58/66 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston tutkijaa olen työajalla. Takaapäin yliopistolla, ruokatunnin aikana käytiin piilossa yliopiston vierasmajoituksessa, suihinotto yliopidton parkkipaikalla, seminaarimatkalöa sekä laibalöa että hotellissa.... jne. Varattuhan tämä naistutkija oli mutta.....Aina pantiin kun mahdollisuus oli. Tuhmaa, kiimasta seksiä....viestitely ja paikkojen sopiminen anonyymien emailien kautta, en toki halunnut että hän jää miehelle kiinni, mies kanssa proffana yliopistolla vaikkakin ihan eri laitoksella. Tutkija sanoikin, että vuoden aikana harrasti paöjon enemmän seksiä minun kanssa kuin miehensä kanssa. Kuntosalilla käynnit vaihtuivat hänellä minun kämpillä ihan toisenlaiseen jumppaan.... Sinkkumiehelle oli hyvä järjestely silloin :) Kukaan ei tiettävästi saanut tietää, mikä oli jo aika hyvin salaan jäänyt seksisuhde. Näin vuosien jälkeen tämän tutkijan - oli eronnut, ja painoakin tullut reilusti lisää, enää ei ihan samanlaiseksi villikissaksi miellä, mutta kaikkihan me vanhenemme.

Vierailija
59/66 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tuli pantua naispuolista kirkkoherraa seurakuntasalissa. En tosin tiedä, lasketaanko kirkkoherra asiakaspalvelijaksi.

Vierailija
60/66 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo homma lähti alunperin teillä? Ootteko ottaneet monesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan