Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saatte itsenne lenkille tällaisella kelillä?

Vierailija
30.11.2017 |

Ulkona tihuttaa räntää tai on muuten vain kosteaa ja kylmää. Tiedän, että lenkin jälkeen olisi hyvä olo, mutta nyt kun mietin sitä kylmää ilmaa niin mieluummin jäisin sisälle. Miten te saatte itsenne lähtemään ja nautitteko siitä todella?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt kahdella lenkillä tänään :)

Vierailija
2/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyn kun ottaa työmatkan kannalta, niin hyvä siitä tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene lenkille, vaan lähettelen hymiöitä av:lle!

Vierailija
4/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri mukaan.

Vierailija
5/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Siinä motivaatio ja persiisiin potkija! :-D

Joka päivä vähintään puolentoista tunnin lenkki säällä kuin säällä. Koira on Corgi ja sitä ei kelit haittaa! Ainoa varjopuoli lyhyet jalat niin mahanalus kurassa kun tullaan kotiin. Pestävä.

Muun ajan se saa ulkoilla omalla aidatulla pihalla, ja aamu- ja iltapissat käydään sitten pikkulenkillä tekemässä.

Siihen kun on tottunut ei sitä ajattele. Se on niin kuin norjalainen sanoo että ei ole huonoja kelejä on vain huonoja vaatteita! Pukeutuminen kelin mukaan.

Vierailija
6/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin vettähylkivät housut ja takin. Takissa on myös huppu. Ihan sama sataako vettä tai räntää. Palkka tulee aina lenkin jälkeen hyvänä olona.

Vierailija
7/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin liikuttaa corgi 😃

Vierailija
8/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo sitä on tottunu hevosten kanssa että ulos mennää säällä kun säällä, hevoset pitää hoitaa jokatapauksessa. Musiikit vaan korville ja lenkille, aina tulee hyvällä mielellä takasi

Vierailija
9/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni väsyneeksi ja nuutuneeksi koko illan, jos en käy töiden jälkeen ulkoilemassa. Siinä on motivaationlähdettä kerrakseen. Sadekelillä tietysti goretexiä päälle, koska märät vaatteet vievät hyvän fiiliksen.

Vierailija
10/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa on pakko, vaikka ei huvittaisi. 

Vierailija
11/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä ja jälkeenpäin on p*ska olo! Nimittäin alkaa vaan v*tuttaa aina tuolla pskasäässä.

Vierailija
12/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyisin ja talvisin ulkoliikuntamotivaatio tippuu ihan täysin.

sports trackerin mukaan mulla oli esim elokuussa 13 lenkkiä. Nyt marraskuussa mulla on vasta 3..

Uimassa tulee käytyä..

Vierailija
13/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira meilläkin vie emäntää lenkille.

Vaudikas labradorinnoutaja vaatii paljon liikuntaa.

Vierailija
14/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira. Siinä motivaatio ja persiisiin potkija! :-D

Joka päivä vähintään puolentoista tunnin lenkki säällä kuin säällä. Koira on Corgi ja sitä ei kelit haittaa! Ainoa varjopuoli lyhyet jalat niin mahanalus kurassa kun tullaan kotiin. Pestävä.

Muun ajan se saa ulkoilla omalla aidatulla pihalla, ja aamu- ja iltapissat käydään sitten pikkulenkillä tekemässä.

Siihen kun on tottunut ei sitä ajattele. Se on niin kuin norjalainen sanoo että ei ole huonoja kelejä on vain huonoja vaatteita! Pukeutuminen kelin mukaan.

Just näin, koiranomistajana ei mieti huvittaako vaan joka päivä mennään tuli taivaalta mitä tuli.. Myös keliin sopiva varustus nousi ihan uudeksi asiaksi koiran hommamisen jälkeen - kun on kunnon varusteet (myös koiralla) niin aivan sama mikä keli, mukava aina lähteä lenkille molempien. 

Vierailija
15/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin syynä on koira(t).

Kivaa se itsestänikin on, ennen niitä en ikimaailmassa olisi lähtenyt kurjalla ilmalla, harvemmin edes hyvällä.

Vierailija
16/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole harmittanut, että lähdin lenkille. Siitä tulee jälkeenpäin aina niin hyvä olo, että se kompensoi huonon sään.

Täytyy vaan ottaa itseään niskasta. Hankit kunnon kamat, joilla kastuu mahdollisimman vähän. Kuuntelet hyvää musiikkia. Ostat itsellesi nätin ulkoilutakin, uudet lenkkarit - mitä vaan, mikä motivoi.

Merkkaat etukäteen kalenteriin, että lenkki-ilta, oli keli mikä hyvänsä.

Mulla on oikeastaan niin päin, että mitä kamalampi sää, sitä enemmän voittajafiilis lenkin jälkeen. Prinsessat ne lenkkeilee heinäkuussa.

Vierailija
17/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilmaihminen kirjoitti:

Tunnen itseni väsyneeksi ja nuutuneeksi koko illan, jos en käy töiden jälkeen ulkoilemassa. Siinä on motivaationlähdettä kerrakseen. Sadekelillä tietysti goretexiä päälle, koska märät vaatteet vievät hyvän fiiliksen.

Minäkin tunnen aina itseni väsyneeksi töiden jälkeen mutta en edes harkitse ulkoilemista, käyn pötkölleen ja nukun pari tuntia. Sitten kun herään niin on taas virkeämpi olo :)

Vierailija
18/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa olen saanut itseni kahdesti lenkille tänään :D Ja useamman kerran muutenkin käymään ulkona. Muuten en astuisi varpaallanikaan kynnyksen yli...

Vierailija
19/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö siltä että täältä joku saa itsensä lenkille? Pelkkää itsepetosta väittää lähtevänsä kohta koiran kanssa, kun koiraparka päästetään takapihalle pissille, että voi itse jatkaa palstailua.

Vierailija
20/34 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö siltä että täältä joku saa itsensä lenkille? Pelkkää itsepetosta väittää lähtevänsä kohta koiran kanssa, kun koiraparka päästetään takapihalle pissille, että voi itse jatkaa palstailua.

Paitsi jos laskee lenkiksi sen että kiertää korttelin viidessä minuutissa. Oon käyny tänään jo kolmesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän