Jos nykyinen suihkunne ja kylpyhuoneenne joutuisi nyt remonttiin, missä kävisit suihkusa/pesulla? Miten hoitaisit peseytymisen?
Meillä on ulkosauna, käytäisiin siellä pesulla. Tai sitten lähellä asuvilla appivanhemmilla.
Kommentit (24)
Meilläkin on pihasauna. Pari vuotta sitten olikin juuri sellainen tilanne.
Treenien jälkeen salilla voi peseytyä ja myös kohtuullisen lähellä asuvien vanhempien luona.
Muutettaisiin siksi aikaa huoneistohotelliin. En pysty kuvittelemaan edes kahta päivää ilman mahdollisuutta päästä suihkuun. Enkä haluaisi käydä suihkussa jonkun muun luona (miten se edes onnistuisi; haluan suihkuun heti herättyäni aamulla, muuten ei tule mistään mitään).
Meillä on kaksi, joista kumpikin juuri remontoitu.
Mutta jos molemmat menisi yhtäaikaa, niin todennäköisesti uimahalleissa/kylpylässä.
Kuntosalilla on hyvät saunat ja suihkut, joten käyttäisin niitä tai työpaikan pukkaria pari kertaa viikossa silloin, kun on kokovartalopesun tarve. Kasvot, kädet, jalat, kainalot ja alapään pesisin kotona keittiön lavuaarin ja pesuvatien sekä -lappujen avulla päivittäin.
Olisin varannut matkan remontin ajaksi.
Myös työpaikallani on suihkumahdollisuus.
Kerrostalossa kun asun niin taloyhtiön saunan pesuhuoneessa. Siellä on myös vessa jota voi käyttää jos koko oma kylppäri on remontissa.
Apua, varmaan työpaikalla ja salilla D: Onhan se kyllä inhottava lähteä suihkunraikkaana talvivaatteissa taas ulos, selkä hiessä kun pääsee kotiin..
Meillä oli remontti vähän aikaa sitten, ja kävimme kolme kuukautta uimahallissa päivittäin. Se oli oikeasti aika kivaa, ja samalla laihduinkin uidessa. Nykyään käyn enää kerran viikossa, ja välillä toivonkin, että tulisi uusi remontti :)
Kuntosalilla on hyvät saunat ja suihkut. Päivttäisen kainalot+kasvot+alapääpesun voi suorittaa vaikka lavuaarissa.
Kävisin kuntosalilla suihkussa, käyn muutenkin siellä useamman kerran viikossa iltaisin treenaamassa ja yleensä suihkussa ja saunassa treenin jälkeen, joten ei oikeastaan edes mikään kauheasti muuttuisi. Pitäisi vaan ravata vähän vielä useammin siellä. Mulla on matkaa salille n. 1km, eli ei olisi kauhea vaiva.
Meillä on remppa tulossa eteen. Minä ja mies pystyttään peseytymään työpaikoillamme. Lapsillamme tulee olemaan vaikeampaa. Kavereille pitäisi varmaan mennä suihkuun, välillä voisi käydä uimahallissa. Kesäaikaan on lähellä myös yleinen sauna, sinne pitäisi ottaa kausikortti. Viikonloppuna voitaisiin käydä miehen vanhemmilla kylässä.
Mentäisiin mun vanhemmille asumaan rempan ajaksi.. lapsi on niin pieni että ei pystyisi remontin keskellä asumaan..
Keittiön lavuaarin ja vadin/ämpärin avulla, kuten viime putkiremontin aikaankin.
Käytäisiin mun vanhempien luona.