Mikä ominaisuus itsessäsi on turn off parisuhdetta etsiessäsi?
Kommentit (69)
Pitkään se oli pilalle mennyt kasvojeni iho, joka masensi minua.
Nyt se on eräs toinen asia, joka vie minut hautaan ehkäpä jo aamuyöstä 1.12.2017.
Olen lyhyt, puhevikainen, heikkoleukainen, vatsakas ja arka ottamaan kontaktia. Alan myös olla liian vanha useimmille naisille.
Yksinhuoltajuus, ikä, alkava hiusten harmaantuminen, huonot jutut, aliarvostettu ammatti (vaikka tienaankin ihan hyvin). N44
Hahaa no nyt! Mussa on pelkkiä turn-offeja!
- ituhippivegaani, moraalisaarnaan mielelläni.
- raivoateisti, tästäkin saarnaan mielelläni.
- poliittisesti sitoutunut, voi pojat jos tästä pääsen paasaamaan!
- tusinoittain ideologioita kuten esim. Pelastetaan Espanjan kodittomat koirat.
- en osaa kokata. Enkä leipoa. En juuri nyt muista missä imuri on.
- olen todella epäsosiaalinen, minulla ei ole yhtään kaveria. Välttelen äitiäni. Muuta sukua ei ole.
- vahvasti tatuoitu, lävistetty.
- muistelen käyneeni salilla, viimeksi toissavuonna. Painoni lienee noin sata kiloa?
- muistelen myös että minulla on sukupuolitauti, herpes.
- useampi sataa huonekasvia pitää minulle seuraa. Käärme luikertaa jossain niiden siimeksessä.
- syön kaikkea moskaa esim. karkkia. Syön moskaa sohvalla. Koira syö kanssani, samalta lautaselta...
- koira! Herrajeesusperkele. Työkaverit juoksee karkuun kun alan puhua pikku koirulistani. Se on mun koko elämä.
- niin joo, 2/3 aikuisesta elämästäni olen ollut työtön. Olen myös velkaantunut ja köyhyysrajan alapuolella, niinku todella, todella alapuolella. Olen matalasti koulutettu.
- joo onhan mulla lapsiakin? 4kpl, 3 eri kumppanin kanssa. Olen ollut kolmesti naimisissa. Olen sarjaeroaja, kärsin sitoutumiskammosta.
- sohvaperunuuden heavy-weight champion. Voin katsoa monta päivää putkeen jotain sarjaa. Mitäs turhia ulkoilemaan / peseytymään.
- hmm, mainitsinko jo olevani ruma ja läski? Minusta kaunis hiustyyli naiselle on esim. Siilitukka. En omista meikkejä. Olen keski-ikäinen käntty.
- aikojen saatossa minulla on diagnosoitu mm. 3 eri persoonallisuushäiriötä.
- työpaikallani tein uuden naistensarjan ennätyksen pitämällä kuukauden samoja vaatteita.
No, heruuks? Grrr!
Vierailija kirjoitti:
Pitkään se oli pilalle mennyt kasvojeni iho, joka masensi minua.
Nyt se on eräs toinen asia, joka vie minut hautaan ehkäpä jo aamuyöstä 1.12.2017.
Et ainakaan itsaria tee, mä kiellän! Ei nuo ihojutut yms. ole tärkeimpiä parinvalinnassa. Muistan lukiosta tosi huonoihoisen pojan, joka oli tosi hyvä tyyppi. Olisin voinut alkaa sen kaa milloin vaan (ei ollut varmaan puutetta tarjonnasta).
Olen miellyttävä, varmaan ihan hyvännäköinen, 184 cm, liikunnallinen, hyvä koulutus, hyvä työ, hyvät tulot. Selkeästi naisten mieleen. Eli löydän hyvin helposti seuraa. En tiedä onko se jollekin turn off, mutta minua hävettää vain etten ole mitenkään varakas.
Vierailija kirjoitti:
Naamasta ruma yh, huonot hampaat, vittumainen luonne. Siinä se kai.
Luulisin, että mun hammasproteesit olisi ihan yhtälailla tai enemmänkin turn off kuin sinun huonot hampaat.
Vaikka muuten olen ihan ok kasvoiltani ja vartalolta. Ja luonnettakin on ainoastaan kehuttu.
Onneksi ei tarvitse etsiä toista miestä, nykyisen kanssa on hyvä olla...
Minkä ikäinen olet? Ota parikymppinen poika tai useampi leluksi.