Mikä ominaisuus itsessäsi on turn off parisuhdetta etsiessäsi?
Kommentit (69)
Pimeä/härski huumorintaju ja suorapuheisuus, ainakin muutaman treffikaverin mielestä.
-n45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian pitkä 176cm eli lähestulkoon puolet miehistä on mua lyhyempiä. Itseeni ei pari senttiä lyhyempi mies haittais, mutta ei miehet kelpuuta itseään pidempiä naisia.
Kyllä monet kelpuuttaa kunhan miehen itsetunto on kohdillaan. Jos miehellä on vaikka urheilutaustaa tai muuta osa-aluetta elämässään jossa on menestynyt niin naisen pituus ei ole ongelma, olen läheltä tällaista parinmuodostusta seurannut. Tsemppiä!
Ohis: Aika naulan kantaan osuit! Oma mieheni on mua 3cm lyhyempi eli ei merkittävästi, mutta kuitenkin lyhyempi. Miehellä on hyvä itsetunto, on urheilullinen ja lihaksikas. Ollaan senkin takia sopusuhtaisempi pari. Urheilullinen pitkä nainen ja siro lyhyt mies voisi olla itse kullekkin liikaa.
Aiheeseen: Oma turn offini on malttamattomuus ja suorapuheisuus. Sinkkuna vihasin sitä treffailuun liittyvää kikkailua, pelailua ja testailua. Itse olisin halunnut sanoa ja sanoinkin suoraan olenko kiinnostunut vai en. Se ei tarkoita, että hääkirkkoa pitäisi varata, vaan, että olen kiinnostunut ja haluan tutustua ja uskon että meillä olis mahdollisuus.
Mikäli tätä palstaa olisi uskominen se, että olen ilm. useimmille liian lyhyt. (- Minua ei haittaisi vaikka kumppanini olisi minua pidempi). Olen myös huomannut kaljuuntuvani, eikä sekään ilmeisistäkään ole puoleensa vetävä piirre.
Joskus olen pienessä ja harhaisessa mielessäni myös ajatellut, että onko yksi syy sinkkuuteni myös se, että olen melko itsenäinen. Toisin sanoen olen aika hyvä hukkaamaan itseni omien töitteni ja harrastusteni ja muiden aktiviteettieni sekaan. - Toisinaan on tuntunut sille, että sinkkuuteni on paljon isompi ongelma joillekin muille kuin minulle itselleni.
On melko harvoja asioita, joissa oikeasti kaipaan rinnalleni kumppania, vaikka toki välillä läheisyyden kaipuu on kyllä hyvin voimakas. - Enkä viimeksi sanomisella tarkoita yksinomaan halua nauttia seksistä, toisen kanssa. Mutta kuitenkin erilaista läheisyyttä kaipaan kuin "vain" sitä mitä saan muilta kuin siltä yhdeltä erityiseltä, kenties tai toivottavasti vielä joskus saan. - Ja minä toivottavasti voin antaa tuon /- samantapiasen tunteen, korjaan tunteita hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tätä palstaa olisi uskominen se, että olen ilm. useimmille liian lyhyt. (- Minua ei haittaisi vaikka kumppanini olisi minua pidempi). Olen myös huomannut kaljuuntuvani, eikä sekään ilmeisistäkään ole puoleensa vetävä piirre.
Joskus olen pienessä ja harhaisessa mielessäni myös ajatellut, että onko yksi syy sinkkuuteni myös se, että olen melko itsenäinen. Toisin sanoen olen aika hyvä hukkaamaan itseni omien töitteni ja harrastusteni ja muiden aktiviteettieni sekaan. - Toisinaan on tuntunut sille, että sinkkuuteni on paljon isompi ongelma joillekin muille kuin minulle itselleni.
On melko harvoja asioita, joissa oikeasti kaipaan rinnalleni kumppania, vaikka toki välillä läheisyyden kaipuu on kyllä hyvin voimakas. - Enkä viimeksi sanomisella tarkoita yksinomaan halua nauttia seksistä, toisen kanssa. Mutta kuitenkin erilaista läheisyyttä kaipaan kuin "vain" sitä mitä saan muilta kuin siltä yhdeltä erityiseltä, kenties tai toivottavasti vielä joskus saan. - Ja minä toivottavasti voin antaa tuon /- samantapiasen tunteen, korjaan tunteita hänelle.
Jotkut kaljuuntuu seksikkäästi :) ja minä tykkään myös siitä että miehellä on omia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kaljuuntuu seksikkäästi :) ja minä tykkään myös siitä että miehellä on omia harrastuksia.
Kiitos. Minulle ei ole merkitystä sillä millainen hiustyyli naisellani on, kunhan on yleisesti ottaen siisti e. voi olla myöskin kalju. Muut voisivat sitten alkaa kutsumaan meitä vaikka sitten kaljupariksi, kun kukaan sisaruksistani tai kumpikaan vanhemmistani ei ole alkuunkaan kalju. - No joo kaljuuntumiseni koen määrittävän itseäni kyllä hyvin vähän.
Pitäisin myös toivottavana, että kumppanillani olisi myös omia harrastuksia ja omia kiinnostuksen kohteita. Toki on tärkeää, että on myös niitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja juttujakin. - Kai tähän tulee osaksi itselleni malli kotoa.
Olen melko varma, että yksi syy, miksi vanhempani ovat olleet ja pysyneet yhdessä niin kauan kuin ovat ja tänäpäivänä ymmärtävät toisiaan hyvin (mm.) ilman asioiden ääneen lausumistakin johtunee, ainakin osaksi siitä, että heillä on kummallakin ollut aina myös omia juttuja ja kotkotuksia, joita 2. ei ole luultavasti ihan 100% ymmärtänyt tai tajunnut, mutta on hyväksynyt ja elänyt rinnalla huomatessaan, kuinka tärkeitä ne ovat (/tai se on) ollut toiselle.
- En halua missään tapauksessa omaa jälkikasvua
- Parisuhteessa ollessa haluan asua erikseen
Mies
Ammatti,tulot ja varallisuus...miehillä ei vaan itsetunto riitä vaikkei nuo ole edes kummoset.
Kilpaurheilu vie paljon aikaa. Myös hyvä ammatti (johtajana) on turn off suurimmalle osalle miehistä, ts. niille, joilla ei ole parempaa ammattia. Joudun usein valehtelemaan palkkani alas päin
Tämän palstan perusteella olen täydellinen turn off:
- tatuoitu
- vegaani
- paljon irtosuhteita
- kaveripiirissä paljon mamuja
- vela
Isoimmaksi turn offiksi on kuitenkin osoittautunut se, että olen korkeasti koulutettu ja tienaan hyvin, vihervasemmistolaisesta ulkonäöstäni huolimatta olen talouspoliittisesti täysin oikeistolainen.
Onnellisesti naimisissa olen ollut viisi vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan silmälasit, pienet rinnat, meikkaamattomuus, kirjastontäti-look, se että en viihdy ihmisvilinässä.
30v nainen olen ja saanut pakkeja jo 15 vuoden ajan. Kai silti mielummin olen yksin kuin yritän olla muuta kuin olen.
Eli olet siis ihannenaiseni. Rintojen koolla ei tosin ole merkitystä.
Mulla on ihan sikana sellua. Ihmisenä oon ihan top 10+!
Naisestahan se pitkälti riippuu että mikä piirre minussa erityinen turn off on.
Joillekin se on ollut pituus, olen vain 170cm pitkä. Jotkut naiset haluavat että mies on pitkä tai ainakin naista pidempi, toisaalta olen kyllä tapaillut jonkin aikaa myös 19cm itseäni pidempää naista joten kaikille se ei ole ongelma.
Se, että en halua lapsia varmasti karsii koko joukon naisia.
Olen myös aika hitaasti lämpiävä ja varsinkin vieraassa tai isommassa seurueessa usein aika harvasanainen.
Harrastuksistani kalastus ja erityisesti metsästys ovat selkeitä turn offeja monelle.
En juurikaan juo enkä varsinkaan viihdy keskustassa skumppalaseja kilistelemässä mikä sekin on selkeästi turn off joillekin.
M34
Tarvitsen paljon omaa aikaa (introvertti)
Asperger
Olen todella kömpelö
Saatan joskus näyttää homssuiselta ja todella epänaiselliselta
Likaan aina puhtaat vaatteet nopeasti, sukkahousut repeävät varmasti, kompastelen korkkareilla... huoh :D
N27
4 lasta olisi varmaan aika turnoff, jos nyt eroaisin ja alkaisin uutta etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Liian itsenäinen ja omaa tilas tarvitseva, liian varakas (ei lainaa, jonkin verran sijoituksia) vaikka palkkatulot aika normaalit eli mediaanipalkka. Minua sietävän miehen löysin sitten vasta Norjasta. :-D
Kiitos vinkistä! Täytyykin lähteä Norjaan 😉
Naamasta ruma yh, huonot hampaat, vittumainen luonne. Siinä se kai.
Vierailija kirjoitti:
Liekö hyvä itsetunto säteilee ulospäin :)
Ai, ai, kun tuntuu pahalta tämä äidinkielen raiskaaminen.
Mielenterveysongelmat nyt päällimmäisenä. Ulkonäöstä meikittömyys ja värjäämättömät hiukset ja normaalipainon ylärajoilla olo.
Musta tuntuu, että monet ominaisuudet ovat turn off mussa ja turn on muissa
Työttömyys, ikä, itsenäisyys, yksinhuoltajuus, ylipainoisuus, rumuus, harmaus, kokemattomuus, arkuus, nämä noin ens alkuun.