Mikä ominaisuus itsessäsi on turn off parisuhdetta etsiessäsi?
Kommentit (69)
Luulen että se, että innostun aina niin helvetisti heti. Oon lähtökohtaisesti sellainen ihminen että kun ulkona sataa vettä ja on täysin paskaa, muut ihmiset valittaa ja mä saatan olla ihan :" voi että kyllä maailma on ihmeellinen paikka, miten voi vesisade tuntua näin ihanalta kasvoilla ja kun se bussi läiskytti vedet kengille niin se oli kuin elokuvasta ja autojen valot näyttää pimeässä niin hienoille ja vitsi sillä märällä harakalla oli hieno ilme.!!!" Jne. Kuvitelkaa tällaisen ihmisen reaktio, kun tapaa mielestään mielenkiintoisen ihmisen ja klikkaa, vaikka ihan vaan ensitreffien verran. Vaikka yritän olla coolisti se mielenkiinto ja innostus paistaa läpi kilometrin päähän. Ja kyse on ihan vaan aidosta innostuksesta kun on niin mielenkiintoista tutustua uuteen ihmiseen.. mutta niin. Luulen että syy on se. Niin ja muutenkin tuo mitä kerroin millanen olen ihmisenä, en tiedä onko se ihan "normaalia" :D
Liian itsenäinen ja omaa tilas tarvitseva, liian varakas (ei lainaa, jonkin verran sijoituksia) vaikka palkkatulot aika normaalit eli mediaanipalkka. Minua sietävän miehen löysin sitten vasta Norjasta. :-D
Lievä ylipaino, ikä (43v), liiallinen itsenäisyys ja itsekkyys. t. Nainen
Liikaa kiltteyttä mulle on syyksi sanottu. Muuten kiva mies.
Olen kauhea pilkunviilaaja, työnarkomaani ja ylisuorittaja. Vaadin myös muilta paljon. Olen myös absolutisti, ja tämä on ilmeisesti aika pelottavaa osalle ihmisiä kun ei voi vetää yhteisiä perseitä :)
Oon liian pitkä 176cm eli lähestulkoon puolet miehistä on mua lyhyempiä. Itseeni ei pari senttiä lyhyempi mies haittais, mutta ei miehet kelpuuta itseään pidempiä naisia.
Olen ollut siinä uskossa, että nirsoilu tietyissä asioissa ja liiallinen itsenäisyys ja itsepäisyys.
Mutta kyllä tältä palstalta on tullut selväksi, että olen vaan auttamattoman vanha (50) ja peli on jo menetetty. Hoikka, mutta ei ole päärynävartaloa ja muhkeaa perää.
Olen ruma, miesmäinen, ja naamani näyttää vakavalta. En usko, että ainakaan omana itsenäni miehet pitää minua "naisena", jossain vaatteissa mua voi luulla mieheksikin.
Joskus itsetuntoa kohottaakseni ja kelpaavuuttani testatakseni jaksan hetken "esittää" neitiä laittamalla naiselliset vaatteet, jolloin huomaan (minua vanhempien) miesten suhtautuvan minuun enemmän naisena, mutta en voisi elää niin säännöllisesti. En vain jaksa viettää paljon aikaa esittäen olevani jotain, mikä ei tule multa luonnostaan. Kun olen oma tylsä itseni, en kiinnosta ketään, mutta pitemmällä ajalla se on parempi kompromissi kuin esittämällä miehen saaminen. Olisi todella stressaavaa, kun joutuisi koko ajan pelkäämään, että mies jossain vaiheessa näkee todellisen epänaiseuteni, kun tulenkin suihkusta itseni näköisenä, ja kauhistuu millaisen kanssa oikein on.
Jos voisin vaihtaa ulkonäköäni nappia painamalla, niin valitsisin naisellisen ulkonäön, mutta en vain koe "naisellista käyttäytymistä" omakseni vaan tunnen keimailevani oudosti ja tekeväni jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut irtosuhteita.
Etkö osaa lukea?
Aahhahaahaa, jep! Sehän kävi siitä PISA-testistä ilmi että suomalaisten poikien (ja sitä myöten miesten) luetun ymmärtämisen taito on todella heikkoa. Jos vastaaja olisi täten vastannut totuudenmukaisesti, olisi vastaus ollut "Tyhmyyys".
Varmaan silmälasit, pienet rinnat, meikkaamattomuus, kirjastontäti-look, se että en viihdy ihmisvilinässä.
30v nainen olen ja saanut pakkeja jo 15 vuoden ajan. Kai silti mielummin olen yksin kuin yritän olla muuta kuin olen.
Olen suoraan sanottuna aika omituinen. Minulla on huono itsetunto ja kärsin sosiaalisten tilanteiden kammosta. Olen myös introvertti. Toisaalta olen melko hyvännäköinen, joten saan kyllä huomiota miehiltä aluksi joka loppuu kyllä siihen kun huomaavat millainen outolintu olen.
Vierailija kirjoitti:
Oon liian pitkä 176cm eli lähestulkoon puolet miehistä on mua lyhyempiä. Itseeni ei pari senttiä lyhyempi mies haittais, mutta ei miehet kelpuuta itseään pidempiä naisia.
Kyllä monet kelpuuttaa kunhan miehen itsetunto on kohdillaan. Jos miehellä on vaikka urheilutaustaa tai muuta osa-aluetta elämässään jossa on menestynyt niin naisen pituus ei ole ongelma, olen läheltä tällaista parinmuodostusta seurannut. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Mies olen:
178cm pituus eli liian lyhyt
rumahkot kasvot
matala status
ääni korkeahko
en ole hauska ekstrovertti vaan ujo hiljainen introvertti
Harvalle naiselle keskimittainen mies on liian lyhyt.
Matala status ei koskaan ole plussaa, mutta ei mikään este saada korkeankaan statuksen naista.
Ääntään voi koulia ja harjoittaa matalammaksi. Mutta en usko, että se kannattaa.
Luonteessa se vika nyt varmaan on. On muotia sanoa introvertti, mutta tarkoittaako se tympeää moukkamaista käytöstä kohdallasi?
Näkyvät vammat, mutta myös henkiset vammat. Jos löytäisin itseäni heikomman miehen...saattaisin olla jopa väkivaltainen. Joko saisin turpiini, tai vetäisin itse turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen suoraan sanottuna aika omituinen. Minulla on huono itsetunto ja kärsin sosiaalisten tilanteiden kammosta. Olen myös introvertti. Toisaalta olen melko hyvännäköinen, joten saan kyllä huomiota miehiltä aluksi joka loppuu kyllä siihen kun huomaavat millainen outolintu olen.
Ei tuo omituisuus välttämättä ole paha. Muakin on sanottu omalaatuiseksi, mutta ei mielestäni koskaan pahalla.
Ulkoisessa olemuksessani jotakuta voi häiritä lyhyys (157cm). Muuten ehkä tietynlainen kovuus, mikä tulee työminän mukana. Pienet tulot. Omituiset jutut ja huumori. Mutta toisaalta näistä kaikki paitsi pienet tulot voi olla jonkun mielestä ihan hyviäkin puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maisteri ja mulla on kahdessa budolajissa musta vyö. Eiköhän siinä ole jo turn offia.
Niin ja olen nainen.
Suosittelen etsimään kumppania heteromiehistä tai lesbonaisista. Heille on taatusti turn on että olet nainen. Heteronaisille ja homomiehille se on toki turn off.
En ole kokenut mitään asiaa itsessäni turn offiksi kenenkään taholta. Vastaan siis että ei ole sellaisia.