Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faktahan on se että jos sä haluat itselles parempaa oloa niin ala itse tapahtumaan maailmalle

Vierailija
03.09.2026 |

Äläkä elä mindsetillä että maailma tapahtuu sulle ja sä vaan reagoit. Sun täytyy kasvaa ylös sellasesta luuseri ajatusmaailmasta missä sa vaan kerjäät huomiota ja reagoit kaikkeen ulkopuolelta tulevaan. Sellanen elämä ei anna merkitystä ollenkaa sun olemassa ololle. Sun täytyy muuttaa se mindsetti että sä itse olet se joka tapahtuu sun ympäristölle. Kaikki muovautuu sun ympärille eikä niin että sä itse muovaudut kaiken muun ympärille.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo huudella tuollaisia, jos ei ole esim. sairastanut syöpää kaksi kertaa ja saanut hoitojen seurauksena terveysongelmia. Siihen päälle vielä muut terveysongelmat jotka ei liity syöpään ja sen hoitoihin.

Vierailija
2/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On kuultu 10000000000 kertaa et ole viisas. Ei onnistu kaikilta vaan ottaa ns niskasta itseään kiinni silti. Hyödyttömin neuvo minkä tiedän on rupea vain tekemään sairaalle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että ap on keittiöpsykologi.

Vierailija
4/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit varmasti oman "mindsetin" muuttaa ihan miksi vaan ihan milloin vaan. :D

Vierailija
5/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo huudella tuollaisia, jos ei ole esim. sairastanut syöpää kaksi kertaa ja saanut hoitojen seurauksena terveysongelmia. Siihen päälle vielä muut terveysongelmat jotka ei liity syöpään ja sen hoitoihin.

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Vierailija
6/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I was born to influence.

Mä sanon yhden sanan ja BOOM - se on meemi ja illan Puppa-postissa. 🥸🤓😆 x

Vierailija
7/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä turpasi kiinni kusipää! En ole marttyyri vaan kerroin vain miten asiat on! Vi tun paskaläpi!

Vierailija
8/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miatä sinä marttyyrin tähän revit?

Vierailija
9/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miatä sinä marttyyrin tähän revit?

Muut ihmiset tekee toisesta marttyyrin. Ei ns marttyyri itse. :D

Vierailija
10/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi niin. Mitäs jos siinä ei ole liioittelua eli ihan oikeasti tehty pahoja ja juuri niin miten henkilö kertoo? Onko silloin marttyyri? 

Vierailija
11/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen ap:lla ei ole koskaan ollut mitään oikeita vaikeuksia elämässään.

Vierailija
12/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen ap:lla ei ole koskaan ollut mitään oikeita vaikeuksia elämässään.

Tsi vaikka olisi. Kerta on onnistunut pääsemään niistä yli helposti jne. Voi nyt sitten "elvistellä". Ja olla mulkku. Se oikeuttaa katsos siihen.

Vierailija
13/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olet itse sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiin. Loputon omassa surkeudessa vellominen ei vie eteenpäin vaan itsensä ja asioiden hyväksyminen. Huijaamme itseämme alistumalla ”olosuhteisiin”. Elämä ei ole vankila, vaikka aika moni tuntuu niin välillä uskovan.

Vierailija
14/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osaa tapahtua palstalle. Ehkä palsta riittä hänelle maailmaksi.

Vierailija
15/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olet itse sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiin. Loputon omassa surkeudessa vellominen ei vie eteenpäin vaan itsensä ja asioiden hyväksyminen. Huijaamme itseämme alistumalla ”olosuhteisiin”. Elämä ei ole vankila, vaikka aika moni tuntuu niin välillä uskovan.

Heh. Vaihteeksi ihminen jonka kanssa ei kannate edes yrittää keskustella mistään. Tällaisten kannattaa antaa olla omissa oloissaan. Antaa raivota ja sekoilla. :D heh heh heh

Vierailija
16/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha olo tuosta säsättelystä.

Vierailija
17/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä turpasi kiinni kusipää! En ole marttyyri vaan kerroin vain miten asiat on! Vi tun paskaläpi!

Ja luulet että empatia ja sympatia säteilee sanalla syöpä? Syöpäsairaaskin pystyy parantamaan elämässään asioita joihin ne omat voimat riittävät. Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Vierailija
18/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä virittelin mun värähtelytason 399 herziin ja sain yhteyden mun suojelusenkeliin.

Nyt tällä massimuijalla on oma firma, liikevaihto yli miltsin vuodessa ja suosittelen mun värähtelytason muuntokursseja kaikille jotka haluu yhteyden omiin enkeleihinsä.

Vierailija
19/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Vaihteeksi ihminen jonka kanssa ei kannate edes yrittää keskustella mistään. Tällaisten kannattaa antaa olla omissa oloissaan. Antaa raivota ja sekoilla. :D heh heh heh

Heko heko heko heko

Vierailija
20/54 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, jos on vaikeaa kun on tuollainen kielenkäyttö. Toivott. et ole ainakaan aikuinen ihminen. * Minullakin on syöpä ja haittavaikutukset hoidoista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi