Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko sun tosi hyvän kanapastan reseptin?

Vierailija
30.11.2017 |

Millainen on sun törkeän hyvä kanapasta, jonka jälkeen lautasetkin nuollaan?
Erityisesti kaipailisin ohjeita, joissa ei ole käytetty näitä makuruokakermoja tai creme bonjour-juttuja. Itse en niistä oikein välitä, maistuvat mielestäni teolliselta.

Mutta kaikenlaiset reseptit ovat tervetulleita!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa, sipulia, currya ja eri mausteita mielen mukaan tai currytahnaa, chiliä jos tykkää. Ananas/mangopaloja ja cashew-pähkinöitä, antaa hautua. Nam, toimii myös riisin kera.

Vierailija
62/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kanaa muuten kuin pakastettuna?

Kalkkunaa kyllä saa, mutta kanaa olen nähnyt vain pakasteessa. Broileria kyllä on vaikka kuin paljon tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että voisit sitten trollata, että muija vetää vaan kermapastaa soffalla?

Vierailija
64/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa osaisinkin tehdä sellaista juusoista broileripastaa, mitä ravintoloista aina saa. Nyt en edes muista mitä juustoa siinä oli oikein reilusti, aurajuustoa se ei ollut mutta joku maukas se oli.

Osaako joku tehdä sellaista överijuustoista broilerpastaa kotona, ilman aurajuustoa?

Vierailija
65/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kans hyvää kun kuullottaa sipulit ja kanan rintafileet vähän tai minuuttipihvit vähän pienittynä ja ruskistaa kevyesti. Pannulle kookoskermatölkki ja kuohukermaa, pippuria myllystä, chiliä, paprikamauste, suolaa ja soijakastiketta ja hiukan karam masalaa. Tuorepastan kanssa mainio. Myös ohut munanuudeli tosi hyvää tämän kanssa.

Vierailija
66/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoista kanapastaa vois koittaa ihan jos kuullottais sipulit ja ruskistaa kanan fillettä hieman, kermaa ja mausteet, vuohenjuustoa ja valkohomejuustoa maun mukaan. Jotain makeutta kaipais... Ehkä vois koittaa valmistaa valmiiksi marinoidulla broilerin minuuttipihveillä jotka mangomarinadissa..

Vierailija
67/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen sphagetti resepti jos haluaa vähän eksoottisempaa. Nakit voi korvata broilerinakeilla.

Nakkeja

Sipulia

Vihreää paprikaa

ketsuppia

persiliaa

suolaa

öljyä

parmesan justoa päälle

Tässä jos haluaa katsella kuinka keitetään.

Vierailija
68/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa osaisinkin tehdä sellaista juusoista broileripastaa, mitä ravintoloista aina saa. Nyt en edes muista mitä juustoa siinä oli oikein reilusti, aurajuustoa se ei ollut mutta joku maukas se oli.

Osaako joku tehdä sellaista överijuustoista broilerpastaa kotona, ilman aurajuustoa?

Oisko pasta alfredo mitä ravintolat tarjoaa, parmesaaniin ja voihin perustuva yksinkertainen klassikko.

Vierailija
69/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap, olisin niin veetuuntunut vastauksista että lähtisin heseen iltapalalle.

Samaa mieltä :D.

Vierailija
70/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä näitä:

-broileria

-paprikajauhetta

-valkopippuria

-suolaa

-valkosipulia (aika paljon)

-purjoa

-paprikaa

-kuohukermaa

-tomaattimurskaa

-pastaa

-oliiviöljyä ja voita

Vierailija
71/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanaa, paprikaa, ja kanafondia pannulle. kookosmaitoa sekaan.

Kiehauta ja anna hetki porista.

Sekoitellaan kastike kypsään pastaan ja annetaan vetäytyä pari minsaa, levy pois päältä.

Annokseen päälle limeä/sitruunaa ja chiliä oman maun mukaan.

Vierailija
72/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro! 😡

Vierailija
73/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. veriryhmä B:lle ei suositella kananlihaa. Itse olen O eikä se kyllä sovi minullekaan. Eikä sovi pastakaan. 

Vai niin. Minun veriryhmäni on B+ ja rakastan kanaa. Huolimatta siitä, että syön vastoin veriryhmäni suosituksia, olen elänyt terveen, onnellisen ja menestyksekkään elämän.

Vierailija
74/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekonisilppu ruskistetaan, lisää sipuli, kuullota pekoninrasvassa, lisää kanat ja paistele. Kermaa loraus ja mausteet, chiliä reippaasti ja sweet chilikastiketta. Sit lopuks sulattele puoli pakettia aurajuustoo sekaan. Tarjoile vailla pinaattituorepastan kanssa. Aika hyvää ;)

Jep, tuo pekoni ja broisku sopii hyvin yhteen. Meidän suosikki on seuraava: paista pekoni sitten kanasuikaleet, tomaattimurska, hauduta ja lisää juuressuikalepussin sisältö ja kypsäksi keitetyt kaurapastat(varvasmakaroni, sanovat lapset).

maun mukaan voi laittaa kanalientä ja ruokakermaa ja muitakin mausteita.

ei ole vielä tullut vastaan ihmistä, joka ei tykkäisi: nOPEA JA HELPPO.

Vierailija
75/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. veriryhmä B:lle ei suositella kananlihaa. Itse olen O eikä se kyllä sovi minullekaan. Eikä sovi pastakaan. 

Vai niin. Minun veriryhmäni on B+ ja rakastan kanaa. Huolimatta siitä, että syön vastoin veriryhmäni suosituksia, olen elänyt terveen, onnellisen ja menestyksekkään elämän.

Siksi olen hyvin hoikka ollut koko ikäni, kun en saa syödä mitään, kun olen ryhmää AB   :DDDDD

Vierailija
76/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjyvä cappeli-pastaa, maustamattomia broilerinsuikaleita. Ripottele pannulle suolaa ja pippuria öljyn sekaan, paista broiskut. Kookoskermaa, murunen kanaliemikuutiosta, mangochutneyta, pippuria, (suolaa), ruukullinen basilikaa hienonnettuna.

Vierailija
77/77 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ihme suomalaisia kotikokkeja vaivaa? Suurin osa taman ketjun vastauksista ehdottavat aivan kamalia yhdistelmia, huuto-oksennus!!

Oma luottoreseptini on seuraava:

- fusilli/pennepastaa

- kanaa paloina (reisi on parasta)

- kesakurpitsa paloiteltuna

- 200/300 g tuorepinaattia

- pieni purkki pestoa

(- rkl creme fraichea, voi jattaa pois)

- parmesaania, mustapippuria ja suolaa myllysta

Pasta keitetaan ja samalla aikaa tehdaan kastike. Kana paistetaan melkein kypsaksi, sekaan kesakurpitsa, sitten pesto ja creme fraiche, viimeisena pinaatti ja sen jalkeen valutettu pasta joukkoon. Tarjoillaan parmesaanin ja suolan/pippurin kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä