Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä nilkat paljaana näin loppusyksystä/talvisin?

Vierailija
30.11.2017 |

Jos on, niin haluaisin kuulla miksi? Muodin vai jonkun muun syyn takia? Ja eikö kylmyys tunnu epämukavalta nilkkojen alueella, jos on esim pakkasta tai tuulee kovaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs kulkisin valkoisissa sniikkereissä niin olisi, mutta on baikkersit

Vierailija
2/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kylmä viima vaan karaisee, askel on ripeä. Nilkat paljaina ja Kånken reppu selässä painan menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Miksi ihmeessä haluaisin apinoida teinien älyttömyyksiä?

Vierailija
4/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on, niin haluaisin kuulla miksi? Muodin vai jonkun muun syyn takia? Ja eikö kylmyys tunnu epämukavalta nilkkojen alueella, jos on esim pakkasta tai tuulee kovaa?

Ei ole paljaana nilkat ei.

Vierailija
5/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma homma on levinnyt teineiltä ihan aikuistenkin keskuuteen, tiedä miksi.

Vierailija
6/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan on näitä muutamia jotka kuvittelevat antavansa nuorekkaan vaikutelman matkiessaan teinien muotia, vaikka yritys näyttää yleensä säälittävältä,

Vierailija
7/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje.

Lähinnä nuo nuoret miehet näyttävät melkoisen neideiltä, että olen huiviini naureskellut.

N42

Vierailija
8/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten näin jonkun 35-vuotiaan miehen muuten ihan lämpimästi pukeutuneena mutta nilkat oli paljaana :D ja lunta satoi vaakatasossa, toivottavasti ei tullut kylmä.

Vierailija
9/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisinkaan hävennyt jos nelikymppinen äitini olisi apinoinut napapaitavillityksen ysärillä. Samaan tapaan nykyteinit häpeää jos vanhemmat kulkee nilkat paljaana tennareissa kesäkauden ulkopuolella.

Vierailija
10/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan on näitä muutamia jotka kuvittelevat antavansa nuorekkaan vaikutelman matkiessaan teinien muotia, vaikka yritys näyttää yleensä säälittävältä,

Vasta tänä päivänä mietin että mitä ihmeen järkeä tuossa on kun näin varmaan n. kolmikymppisen naisen tulevan ulkoa sisälle, nilkat paljaana ja turkoosinsinertävänä eli varmasti oli kylmä ja palelluttaa vaan itsensä.

Vierailija
11/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vajaki t kulkee nilkat paljaana talvisin, miksi kukaan haluaisi olla vajukki?

Vierailija
12/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Koska olen aikuinen ja haluan pukeutua lämpimästi :) lämpiminä vuoden aikoina minäkin kuljen mielelläni nilkat paljaana.

Sillon kun minä olin nuori, vilkkui napa ja selkä. Housut oli matalalanteisia ja takit lyhyitä. Ja oli aika, joillain pipon käyttäminen oli noloa. En ymmärrä miten jotkut jaksaa kauhistella tätä nilkat paljaana kulkemista kun pahempaakin on nähty!

Vierailija
13/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kulje.

Lähinnä nuo nuoret miehet näyttävät melkoisen neideiltä, että olen huiviini naureskellut.

N42

Tämä 😂😂

Vierailija
14/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oon kulkenu koko talven matalissa tennareissa nilkat vilkkuen, nytkun oon raskaana niin ei oo varaa ottaa sitä riskiä että liukastuisin kumikenkien takia joten hommasin kunnolliset kengät.