Onko teillä nilkat paljaana näin loppusyksystä/talvisin?
Jos on, niin haluaisin kuulla miksi? Muodin vai jonkun muun syyn takia? Ja eikö kylmyys tunnu epämukavalta nilkkojen alueella, jos on esim pakkasta tai tuulee kovaa?
Kommentit (14)
Joo, kylmä viima vaan karaisee, askel on ripeä. Nilkat paljaina ja Kånken reppu selässä painan menemään.
No ei ole. Miksi ihmeessä haluaisin apinoida teinien älyttömyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos on, niin haluaisin kuulla miksi? Muodin vai jonkun muun syyn takia? Ja eikö kylmyys tunnu epämukavalta nilkkojen alueella, jos on esim pakkasta tai tuulee kovaa?
Ei ole paljaana nilkat ei.
Kuulemma homma on levinnyt teineiltä ihan aikuistenkin keskuuteen, tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan on näitä muutamia jotka kuvittelevat antavansa nuorekkaan vaikutelman matkiessaan teinien muotia, vaikka yritys näyttää yleensä säälittävältä,
En kulje.
Lähinnä nuo nuoret miehet näyttävät melkoisen neideiltä, että olen huiviini naureskellut.
N42
Juuri pari päivää sitten näin jonkun 35-vuotiaan miehen muuten ihan lämpimästi pukeutuneena mutta nilkat oli paljaana :D ja lunta satoi vaakatasossa, toivottavasti ei tullut kylmä.
Miten olisinkaan hävennyt jos nelikymppinen äitini olisi apinoinut napapaitavillityksen ysärillä. Samaan tapaan nykyteinit häpeää jos vanhemmat kulkee nilkat paljaana tennareissa kesäkauden ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan on näitä muutamia jotka kuvittelevat antavansa nuorekkaan vaikutelman matkiessaan teinien muotia, vaikka yritys näyttää yleensä säälittävältä,
Vasta tänä päivänä mietin että mitä ihmeen järkeä tuossa on kun näin varmaan n. kolmikymppisen naisen tulevan ulkoa sisälle, nilkat paljaana ja turkoosinsinertävänä eli varmasti oli kylmä ja palelluttaa vaan itsensä.
Vain vajaki t kulkee nilkat paljaana talvisin, miksi kukaan haluaisi olla vajukki?
Ei ole. Koska olen aikuinen ja haluan pukeutua lämpimästi :) lämpiminä vuoden aikoina minäkin kuljen mielelläni nilkat paljaana.
Sillon kun minä olin nuori, vilkkui napa ja selkä. Housut oli matalalanteisia ja takit lyhyitä. Ja oli aika, joillain pipon käyttäminen oli noloa. En ymmärrä miten jotkut jaksaa kauhistella tätä nilkat paljaana kulkemista kun pahempaakin on nähty!
Vierailija kirjoitti:
En kulje.
Lähinnä nuo nuoret miehet näyttävät melkoisen neideiltä, että olen huiviini naureskellut.
N42
Tämä 😂😂
Yleensä oon kulkenu koko talven matalissa tennareissa nilkat vilkkuen, nytkun oon raskaana niin ei oo varaa ottaa sitä riskiä että liukastuisin kumikenkien takia joten hommasin kunnolliset kengät.
JOs kulkisin valkoisissa sniikkereissä niin olisi, mutta on baikkersit