Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhetyöntekijä sanoi että ei saa viedä roskia ja pyykkiä kun lapsi kotona

Vierailija
30.11.2017 |

Koskas yksinhuoltaja sitten vie roskat ja pyykit?

Kun et aina voi viedä samalla kun lähdet lapsen kanssa asioille.

Niin ja kun en kuulemma laula lapselle, niin se on kauheaa. :D

Se on kiva kun on pakko etsimällä etsiä asioita joista huomauttaa. Missään perhetyö ei kuitenkaan auta.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä olen vienyt roskat ja kierrätyskamat iltaisin lasten nukahdettua äkkiä roskakatokseen. Pari kertaa viikossa siis, en mä ainakaan saa kolmeen neljään eri astiaan meneviä jätteitä samalla kun ahtaudun neljän alle 5-vuotiaan ja tuplarattaiden kanssa hissiin.

Toki yritän viedä niitä vähän kerrassaan joka ulkoilukerralla, mutta esimerkiksi sanomalehdet ja pahvit vie jo niin paljon tilaa hississä, että vien niitä mielummin enemmän kerralla ilman lapsia. Muuten en heitä jätä yksin.

Vierailija
142/153 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi, jos yhteiskunnan tuilla eläville tyrkättäisiin pakolla kierukka ja miehille klipsit putkiin, poistuisiko tämä syrjäytymisongelma parissa sukupolvessa?

millä ihmeen oikeudella toisen koskemattomuuteen kajottaisiin noin? Itse elän sosiaaliturvalla, koska olen sairastunut vakavasti. Mitään kierukkaa en todellakaan ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskas yksinhuoltaja sitten vie roskat ja pyykit?

Kun et aina voi viedä samalla kun lähdet lapsen kanssa asioille.

Niin ja kun en kuulemma laula lapselle, niin se on kauheaa. :D

Se on kiva kun on pakko etsimällä etsiä asioita joista huomauttaa. Missään perhetyö ei kuitenkaan auta.

Niiku mitä? Riippuu ihan minkä ikäinen lapsi. Jos alle 5 v, niin lapsi mukaan sinne! Ei se niin rakettitiedettä ole :)

Vierailija
144/153 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä sitten suihku?

suihku? no ottaa mukaan sen pienen lapsen sinne. Voi uusavuttomuus!

Vierailija
145/153 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolla varustettu leikkikehä on hyvä väline noissa tapauksissa. Varsinkin jos leikkikehän oven laittaa nippusiteellä kiinni.

Vierailija
146/153 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä olen vienyt roskat ja kierrätyskamat iltaisin lasten nukahdettua äkkiä roskakatokseen. Pari kertaa viikossa siis, en mä ainakaan saa kolmeen neljään eri astiaan meneviä jätteitä samalla kun ahtaudun neljän alle 5-vuotiaan ja tuplarattaiden kanssa hissiin.

Toki yritän viedä niitä vähän kerrassaan joka ulkoilukerralla, mutta esimerkiksi sanomalehdet ja pahvit vie jo niin paljon tilaa hississä, että vien niitä mielummin enemmän kerralla ilman lapsia. Muuten en heitä jätä yksin.

Miksi lapsesi nukkuvat roskakatoksessa?

Vierailija
147/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny herranjumala sentään tätä vouhotusta😝

Vierailija
148/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en hommaa tähän yhteiskuntaan yhtään mukulaa. Ihan hullua menoa nykyään.

Vierailija
149/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä perhetyöstä, mutta vuoden yritti mieheni aikanaan sopia lapsensa huollosta lastenvalvojan luona. Exää ei kiinnostanut kuin kosto ja kiusanteko. Lastenvalvojat näkivät kaiken mitä tapahtui, eivätkä auttaneet yhtään mitenkään. Ilmeisesti heidän tarkoituksensa on istua hiljaa ja jos sattuu jokin sopimus syntymään niin sitten käyttävät leimasinta. MIten helvetissä tuollainen ammattikunta voi edes olla olemassa? Mitä virkaa sillä oikeasti on? "Lastenvalvoja", mitä se siis valvoo? Ei ainakaan lasten etua tai asioita. Taitaa olla niin, että se konreettinen apuaja esim. terapia sitä tarvitseville on niin kallista ja vaativaa, että lastensuojelussain keskitytään mieluummin täysiin epäolennaisuuksiin, kuten äidin laulamiseen. Sen sijaan että puututtais huoltokiusaamiseen, annettais oikeasti apua ja tukea josta on hyötyä jne. MItä rahanhaaskausta oikeesti. Apua tarvittais valtavasti ihan oikeisiin asioihin. Ehdotankin että tuo naurettava perhe-työ ja myös lastenvalvoja-ammattikunta lopetetaan, ja tilalle tarjotaan laadukasta terapiaa kaikille sitä tarvitseville sekä vanhaa kunnon kodinhoitajan apua. Jokaisella perheen kanssa työskentelevällä pitäisi olla vankkaa omaa elämänkokemusta sekä laaja koulutus ihmisten kohtaamiseen. SEn verran naurettavaa touhua on nykyisellään. 

Vierailija
150/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas elämänhallinta hukassa, jos on muka "pakko" jättää pieni lapsi valvomatta. Lasten kanssa ulkoillaan päivittäin ja roskapussit voi hyvin viedä siinä samalla. Jos unohtuu, niin roskat voi viedä myöhemminkin, lapsen kanssa. Nou problem.

Kai sillä lasten iälläkin jotain merkitystä on asiassa? 

Terve järki olisi ihan suotavaa.

Vierailija
151/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en hommaa tähän yhteiskuntaan yhtään mukulaa. Ihan hullua menoa nykyään.

Jep. Ihan hysteeristä meininkiä. 

Siinähän itkevät kun kukaan ei enää halua tehdä lapsia yhteiskuntaan, jossa 10-vuotiaskin pitäisi näemmä napata kainaloon mukaan kun roskia viedään. 

Vierailija
152/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhetyö onkin vaan syyllistämistä. Hanki ennemmin apua muuta kautta.

Minua ne kehui kaikista ihan normaaleista asioista joita tein. Tuli idiootti olo siitäkin.

Vierailija
153/153 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhetyö onkin vaan syyllistämistä. Hanki ennemmin apua muuta kautta.

Minua ne kehui kaikista ihan normaaleista asioista joita tein. Tuli idiootti olo siitäkin.

Sama täällä. Minusta on ihan normaalia leipoa, laittaa ruokaa ja siivota. Se kehuminen turhasta saa kyllä miettimään, että pitääkö tuo mua tyhmänä vai onko se itse noin tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi