Nyt se mökötys taas alkoi!
Nyt on pakko päästä purkamaan tuntoja. Olen jollain tapaa ruvennut jopa vihaamaan miestäni. Mököttää nykyään ihan pienistä asioista. Lähinnä seksi tuntuu olevan mököttämisen kohde. Harrastetaan seksiä vähintään 3 krt/vko ja usein joka toinen päivä. Tämähän ei tuolle kuninkaalle riitä. Tarvisi saada joka päivä monta kertaa!! Alkaa mennä hermo tällaiseen.
Tänään suuttui, kun herätti mut päiväunilta ja unenpöpperössä en halunnut seksiä. Olin töiden jälkeen erittäin väsynyt ja tarvitsin pienet päiväunet. Mielestäni todella kohtuutonta käytöstä suuttua. Olin aivan unenpöpperössä ja ei todellakaan ollut seksi mielessä. Tästä nyt sitten syyttää mua ja mököttää taas olkkarissa. En ilmeisesti olisi saanut kieltäytyä vaan olisi tarvinnut suostua seksiin. Miehen elämä tuntuu pyörivän pelkästään seksin ympärillä. Onko tämä teistä normaalia käytöstä? Olen tosissani ruvennut vähitellen vihaamaan miestäni, kun kohtelee mua todella huonosti. Mielestäni seksin tulisi tapahtua ilman kummankaan painostamista.
Kommentit (10)
Liiankin yleistä alkaa olla tuollainen painostus. Harmi.
Itselläni samoja kokemuksia. Aikoinaan minusta tuntui että jatkuva seksin ruikutus oli miehen heikosta itsetunnosta johtuvaa.
Paljolla seksillä pönkitti omaa "miehuuttaan".
En tiedä...mutta tosi rasittavaa tollainen.
Suoaittelen kuitenkin että nostat" kissan pöydälle" ja puhut asian halki, muutoin ei muutosta/ratkaisua asiaan tule ja lopulta seksistä tulee inhottava tabu josta ei voi puhua suhteessa.
Miehesi on kohtuuton. Ja kaiken lisäksi lapsellinen. Hänen asenteensa on: minä haluan, mulle heti eikä pätkääkään kiinnosta naisen mielipide. Sika mikä sika. Ei siinä auta kuin tiukka rajojen laitto. Sanot että joka toinen päivä jaksat innostua, mutta jos siitä huolimatta vongataan jatkuvasti, saat mieliharmin ja odotus pitenee kolmeen päivään. Ja eikä se tietenkään usko ensin ennen kuin toimeenpanet tämän sanktion. Joillakin ei vaan puhe mene perille.
Ei mikään ole niin luotaantyöntävää ja epäseksikästä kuin lapsellisena kiukutteleva täysi-ikäinen mies.
Mielipahan aiheuttaminen ei käy esileikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni samoja kokemuksia. Aikoinaan minusta tuntui että jatkuva seksin ruikutus oli miehen heikosta itsetunnosta johtuvaa.
Paljolla seksillä pönkitti omaa "miehuuttaan".
En tiedä...mutta tosi rasittavaa tollainen.
Suoaittelen kuitenkin että nostat" kissan pöydälle" ja puhut asian halki, muutoin ei muutosta/ratkaisua asiaan tule ja lopulta seksistä tulee inhottava tabu josta ei voi puhua suhteessa.
Uskon itse asiassa, että meidänkin suhteessa tämä voi johtua miehen huonosta itsetunnosta. Pakko kyllä puhua tästä miehen kanssa, koska ei tämä mitään elämää ole. Koko aika sotanner päällä. Ja asiat on mennyt siihen, että kipeenäkin pitäis harrastaa seksiä tai mies mököttää. Ymmärrän seksin tärkeyden parisuhteessa, mutta ei se saisi tapahtua toista painostamalla. Kuitenkaan en pihtaa yleensä. Täytyy keskustella miehen kanssa kunnolla!
Ap
Potku munille niin loppuu se vi##uilu.
Mistä te noita oikein löydätte? Siis oikeesti. Onko tää palsta edes vähänkään totta vai onko suurin osa aloituksista keksittyjä tai vähintäänkin todella liioiteltuja?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te noita oikein löydätte? Siis oikeesti. Onko tää palsta edes vähänkään totta vai onko suurin osa aloituksista keksittyjä tai vähintäänkin todella liioiteltuja?
Olisikin liioittelua! Valitettavasti totisinta totta. Ei riittäisi innostus satuiluun. Ärsyttää niin paljon, että oli pakko avautua. Ystäville en kehtaa tästä avautua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin liioittelua! Valitettavasti totisinta totta. Ei riittäisi innostus satuiluun. Ärsyttää niin paljon, että oli pakko avautua. Ystäville en kehtaa tästä avautua.
Ap
Näitä tarinoita kun täällä lukee (ei siis vaan tätä), ihmettelen aina mihin paskaan ihmiset suostuvat. Mä en koskaan ole antanut tai anna kohdella itseäni näin. Ja kyllä, olen naimisissa ja sellaisen miehen kanssa joka kunnioittaa minua ihmisenä. Kyllä nuorena tuli törmätty pariin paskapäähän ja tietty jätin ne, ja silloin ajattelin että onpa hirveitä tyyppejä. Mutta ei kyllä kukaan yllä sille tasolle mitä tältä palstalta saa lukea. Huoh.
3/7