Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.
1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.
2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"
3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.
4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"
5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".
6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.
Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..
Kommentit (228)
Seksiehdotuksia tuli minullekin ja paljon noita "moi" aloituksiakin. Tuollaiseen "moihin" saatoin jopa joskus vastata, mutta eipä se oikein mitään hyödyttänyt, koska yleensä moi-tyypeistä ei oikein ollut keskustelijoiksi niin, että juttu olisi edennyt treffeihin asti. Kuitenkin saatoin sopia treffit aika nopeastikin, koska ajattelin, että nopeasti sovittuihin treffeihin ei liity niin paljon paineita ja odotuksia, jotka ehkä eivät täyttyisi.
Yksi miesten kikka näyttää olevan myös se, että mies kirjoittaa valmiiksi jonkin pitkän sepustuksen, joka on tarpeeksi ympäripyöreä (ei siis viittauksia naisen profiilissa oleviin asioihin) ja sitä pitkää jaaritusta voi massapostata monille naisille, joista ehkä joillekin tulee olo, että "Vautsi! Tämä mies on tosiaan panostanut mulle lähettämäänsä viestiin. Olen otettu tästä huomiosta."
Vierailija kirjoitti:
Seksiehdotuksia tuli minullekin ja paljon noita "moi" aloituksiakin. Tuollaiseen "moihin" saatoin jopa joskus vastata, mutta eipä se oikein mitään hyödyttänyt, koska yleensä moi-tyypeistä ei oikein ollut keskustelijoiksi niin, että juttu olisi edennyt treffeihin asti. Kuitenkin saatoin sopia treffit aika nopeastikin, koska ajattelin, että nopeasti sovittuihin treffeihin ei liity niin paljon paineita ja odotuksia, jotka ehkä eivät täyttyisi.
Yksi miesten kikka näyttää olevan myös se, että mies kirjoittaa valmiiksi jonkin pitkän sepustuksen, joka on tarpeeksi ympäripyöreä (ei siis viittauksia naisen profiilissa oleviin asioihin) ja sitä pitkää jaaritusta voi massapostata monille naisille, joista ehkä joillekin tulee olo, että "Vautsi! Tämä mies on tosiaan panostanut mulle lähettämäänsä viestiin. Olen otettu tästä huomiosta."
Oli kyllä ihania noi massapostaukset, joo. Joku saattoi ihan pariinkin kertaan laittaa viikon sisään, ihan varmuuden vuoksi. Joku reppana taas unohti päivittää tarinansa eli luki keskellä talvea tyyliin ”näin kesällä tykkään...” Mutta ehkä se nyt ei kaikkia haittaa - itse en kyllä kovin paljon arvostanut.
Havainto nro 1: siellä on paljon miehiä, todella paljon...
No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.
Mies kun tekee vastaavan, niin on sama kuin ei olisi profiilia ollenkaan.
Mun profiilissa luki EI VARATUILLE EIKÄ SEKSISEURAA HAKEVILLE ja yks varattu limanuljaska laitto seksiehdotusviestin. Kysyin siltä että osaako se v...u lukea ja se vastaa jotenkin mairittelevaan tyyliin että v...ua sillä ei oo ja lukea se osaa että Kiinnostaisko. Vastasin että no sittenhän susta pitää ilmoitus ylläpidolle että epäasiallinen yhteydenotto niin se oli sitä mieltä että ei ollu et mä olin kuulemma epäasiallinen sitä kohtaan. Sit se yhtäkkiä hiljeni ja laitto mut estoon. Varmaan kävi lukemassa mun profiilin.
Mut kertoo sen että ei niitä profiileja kukaan edes lue. Samaa vonkausta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihania noi massapostaukset, joo. Joku saattoi ihan pariinkin kertaan laittaa viikon sisään, ihan varmuuden vuoksi. Joku reppana taas unohti päivittää tarinansa eli luki keskellä talvea tyyliin ”näin kesällä tykkään...” Mutta ehkä se nyt ei kaikkia haittaa - itse en kyllä kovin paljon arvostanut.
Mä taidan vähän ymmärtää tätä. Itse nettideittailin joskus ja vastasin ehkä 20 ilmoitukseen ja kunkin kohdalla panostin viestiin ja yksilölliseen vastaukseen. Ainoastaan yksi vastasi mulle takaisin ja pyysi lähettämään kuvan. Lähetin ja siitä ei kuulunut enää mitään
Vierailija kirjoitti:
Mun profiilissa luki EI VARATUILLE EIKÄ SEKSISEURAA HAKEVILLE ja yks varattu limanuljaska laitto seksiehdotusviestin. Kysyin siltä että osaako se v...u lukea ja se vastaa jotenkin mairittelevaan tyyliin että v...ua sillä ei oo ja lukea se osaa että Kiinnostaisko. Vastasin että no sittenhän susta pitää ilmoitus ylläpidolle että epäasiallinen yhteydenotto niin se oli sitä mieltä että ei ollu et mä olin kuulemma epäasiallinen sitä kohtaan. Sit se yhtäkkiä hiljeni ja laitto mut estoon. Varmaan kävi lukemassa mun profiilin.
Mut kertoo sen että ei niitä profiileja kukaan edes lue. Samaa vonkausta kaikille.
Saattaahan ne lukeakin, mutta jos sulla oli hemaiseva kuva, niin yritti silti. Ne on niin vekkuleita nämä kiimakallet puutteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Kaikki esim. 40-vuotiaat miehethän tapaavat tämän tästä nuoria naisia, joiden kanssa alkavat suhteeseen kun oman ikäiset eivät kelpaa. Niitä miehiähän ei ole edes vapaana. Kyllä olet tainnut ymmärtää jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Kaikki esim. 40-vuotiaat miehethän tapaavat tämän tästä nuoria naisia, joiden kanssa alkavat suhteeseen kun oman ikäiset eivät kelpaa. Niitä miehiähän ei ole edes vapaana. Kyllä olet tainnut ymmärtää jotain väärin.
Miehiä huijataan uskomasn, että heöidän vetovoimansa jotenkin jotenkin kasvaa, kun 40 tulee mittariin. Noin 1-2% miehistä saa reilusti nuoremnan naisen. Realistisesti liikkeellä olevat miehet eivät kauaa palstoilla vanhene. Tapasin avomieheni netissä. Hän oli laittanut ilmoitulsen perjantaina, laitoin hänelle viestiä lauantaina. Seuraavana maanantaina tavattiin ja jo sitä seuraavana viikonloppuna poistimme profiilimme. Eli hyvä mies realistisin odotuksin ei siellä kauaa vanhene.
Kertokaa lisää kokemuksianne, tämä on kiinnostava aihe!
M30
Vierailija kirjoitti:
No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.
Uskallan väittää vastaan. Laita profiili mies-etsii-miestä -palstalle niin todennäköisesti tärppää hienosti. Ja saamasi viestit ovat sinun näkökulmastasi aivan yhtä kiinnostavia ja kiihottavia kuin meille naisille nuo iänikuiset vonkausviestit, jotka tulevat miehiltä joita kohtaan ei ole pienintäkään kiinnostusta.
Ihan varmasti saat seksiä halutessasi. Eikä tarvitse edes olla se jota pannaan tai joka panee, kyllä miehetkin ottaa ihan vaan suihin.
Itse tein kuukausi sitten ihan 'normaalin' profiilin. Kuvattoman mutta kuvankin sai pyytämällä. Tasan 0 yhteydenottoa naisilta. Itse pistin ehkä 50 naiselle viestiä ja näistä ~25% jutteli takaisin. En pistänyt mitään seksiin viittaavaakaan viesteissäni. Tarkastin aina naisen ihannekumppanin että sovin heidän kategoriaan.
Aina aloitin keskustelun kohteliaasti, kysyin esim missä päin asuu ja mitä hakee täällä, aina profiilin pohjalta.
Näin siis miehenä meni tuo kuukauden kokeilu. Ei mitään järkeä! Paljon helpompi vaan lähteä yöelämään niin ainakin voi saada seksiä ja siitä ehkä sitten parisuhteen. Toivotonta koittaa rakentaa mitään tuolla treffit24...
t: m31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää vastaan. Laita profiili mies-etsii-miestä -palstalle niin todennäköisesti tärppää hienosti. Ja saamasi viestit ovat sinun näkökulmastasi aivan yhtä kiinnostavia ja kiihottavia kuin meille naisille nuo iänikuiset vonkausviestit, jotka tulevat miehiltä joita kohtaan ei ole pienintäkään kiinnostusta.
Ihan varmasti saat seksiä halutessasi. Eikä tarvitse edes olla se jota pannaan tai joka panee, kyllä miehetkin ottaa ihan vaan suihin.
Olipas typerä viesti
Ei näissä deittipalveluissa ole järjen hiventäkään. Miksi miehenä lähettäisin yksilöllisiä viestejä naisille, jotka eivät ole osoittaneet minuun mitään kiinnostusta? Tinderissä mätsääminen kertoo, että ainakin naamani miellyttää, ja siellä on helpompi saada jutusta kiinni. Käyttäjämääräkin on moninkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein kuukausi sitten ihan 'normaalin' profiilin. Kuvattoman mutta kuvankin sai pyytämällä. Tasan 0 yhteydenottoa naisilta. Itse pistin ehkä 50 naiselle viestiä ja näistä ~25% jutteli takaisin. En pistänyt mitään seksiin viittaavaakaan viesteissäni. Tarkastin aina naisen ihannekumppanin että sovin heidän kategoriaan.
Aina aloitin keskustelun kohteliaasti, kysyin esim missä päin asuu ja mitä hakee täällä, aina profiilin pohjalta.
Näin siis miehenä meni tuo kuukauden kokeilu. Ei mitään järkeä! Paljon helpompi vaan lähteä yöelämään niin ainakin voi saada seksiä ja siitä ehkä sitten parisuhteen. Toivotonta koittaa rakentaa mitään tuolla treffit24...
t: m31
Etkö ehdottanut kenellekään tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Palstamiehet toivoisivat saavansa paljon viestejä. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin niitä saa.
He haluaisivat tuntea itsensä halutuksi. Belfie-kuva mies-miehelle -palstalle, niin sitä saa.
He haluaisivat seksiä. Mies-miehelle -palstalta sitä saa. Eikä tosiaan tarkoita, että pitäisi yhtyä tai olla yhtymisen kohteena.
Miten vaikea on tajuta, että ne vonkausviestit, joita naiset saavat, ovat tasan yhtä tyhjän kanssa, jos haussa on parisuhde sellaisen miehen kanssa, johon voi kiintyä ja jota voi haluta seksuaalisesti? Jos haluatte olla haluttuja ja jos haluatte seksiehdotuksia ja jos tärkeintä on vain saada paljon viestejä, niin se on mahdollista. Epäreilua toki homomiehiä kohtaan, mutta eipä kukaan heitäkään pakota laittamaan viestiä vain hyvän pepun perusteella.
Naiset valittaa kun tulee viestejä, miehet kun ei tule.
Niin tai näin, aina väärinpäin.
Hyi helvetti. En ikinä hommais deittiä netin kautta. Ties millanen raiskaaja sieltä paikalle ilmaantuu. Miehet tuntuu sanovan ja tekevän ihan mitä tahansa, jotta saisivat pesää. Ihan sairasta.
Nykyajan miehet alkaa olla ihmisraunioita kun paine on niin kova. Ja se ei edes ole niiden miesten vika vaan yhteiskunnan. Silti tuollainen ihan silkka paskanpuhuminen, koreilu ja valehtelu netin yli anonyymisti on todella säälittävää. Miten ihmiset voi elää ittensä kanssa, ihmettelen.
Olen nainen, ja uskon, että jotkut vastaa "moi"-viesteihin ja alkaa juttelemaan, siksi niitä kannattaa edes laittaa. Ja kannattaa sen takia laittaa uusi moi-viesti, koska välillä ajoitus voi olla väärä ja tokalla kerralla voi tulla vastaus.