Pelkään, että kaunis tyttöystäväni päästää vahingossa jossain vaiheessa pierun, joka haisee.
Tiedän, kuullostaa lapselliselta, mutta jostain syystä en tiedä kestänkö sitä... Kaunis nainen ja pahanhajuinen pieru.. en tiedä mitää kuvottavampaa asiaa.
Ollaan seurustelu 1kk.
Monesti kun istunt esim. paskalla ja haisee todella pahalta, saatan ajatella "Eikai naiset voi haista tältä????"
m27
Kommentit (34)
Sitä vaan aina ihmettelen että miksi kaikki kauniit naiset esittävät aina niin eteeristä keijukaista jotka vain liihottelevat aurinkoisella kukkakedolla ruusun, mirhamin ja perhosen siiveniskuilta tuoksuen. Aina kun nainen pieraisee niin jossain tippuu keiju hengettömänä maahan :(
Kyllä meillä kauniilla naisilla on helppoa! Ei tarvitse kuin pöräyttää kunnolla, niin turhakepoikaystävät katoavat "kuin pieru saharaan".
Shokkiuutinen: hän on päästänyt sellaisen jo satoja, tuhsnsia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Modella on trolli-moodi päällä. Kihis vai Kaffebulla? Veikkaan Kihistä.
Veikkaan erästä hevostallimiestä.
Mieheni tässä yhtenä aamuna kertoi naureskellen, miten yöllä heräsi kuorsaamiseeni. Ja päälle olin vielä kunnolla kuulemma piereskellyt.
Ei ehkä kannata vielä seurustella, jos ihmisen normaalit elintoiminnot aiheuttavat ahdistusta.
Hanki vaikka kissa.
Naiset ei piere eikä kakkaa. Naisen pyllyreikäkin on tarkoitettu ihan muuhun kuin miehillä, you know what i mean.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tässä yhtenä aamuna kertoi naureskellen, miten yöllä heräsi kuorsaamiseeni. Ja päälle olin vielä kunnolla kuulemma piereskellyt.
Mun mieheni tallensi kännykkään, kun kuorsasin komeasti. Miestä ei haittaa, koska kyseessä on aikuinen ja kypsä mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei piere eikä kakkaa. Naisen pyllyreikäkin on tarkoitettu ihan muuhun kuin miehillä, you know what i mean.
Jos näkisit mun 21-senttisen, niin rasvaisit reikäsi ja pyllistäisit.
Taasko se sama provoilija täällä huijaa ihmisiä... Sama kaveri avaa päivästä toiseen ulostefetissi- tai pieruaiheisia ketjuja ja ihmiset menee niihin mukaan. Tällä kaverilla ei ole kaikki kotona, hän on sairas koprofiiili.
Tietenkin, jos koette että on kiva viihdyttää vähempiosaista ja mieleltään vajavaisia, niin jatkakaa vain. Mutta onhan tämä toki noloa :)
Vierailija kirjoitti:
Sulle suosittelisin pumpattavaa Barbaraa.
Ei taatusti piereskele.
Jos siihen tulee reikä, seuraa oikein pitkä pieru
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata vielä seurustella, jos ihmisen normaalit elintoiminnot aiheuttavat ahdistusta.
Hanki vaikka kissa.
Kissanpierukin kuuluu.
Ootko oikeesti noin tyhmä? Vai esitätkö jotain? Kyllä ne kauniit naisetki käy paskalla ja pieree...Hohhoijjaa mitä pinnallista elämää!!!