En kelpaa parisuhteeseen
Kevyeen tapailuun ja seksiseuraksi kelpaan. 2 vuotta sinkkuna... Edellinen suhdekin päättyi miehen pettämiseen. Nämä tapailemani miehet ovat kuitenkin parisuhteessa jonkun toisen kanssa hetken päästä. Ihana itsevarma olo :) N28
Kommentit (10)
Jos alat arvostaa itseäsi ja valitset, millaista kohtelua siedät. Miehet kyllä ottaa seksiä, mistä sitä saa.
Oh wow, jopa 2 vuotta sinkkuna! Miten oikein kestät tuollaista??????
Vierailija kirjoitti:
Olet onnentyttö!
No, ihan jees ajatella asiaa siltä kantilta, ettei tarvitse murehtia kenenkään takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä tässä iässä alkaa jo vähän haluamaan jotain pysyvämpääkin... Kun kaverit menee naimisiin ja tekee muksuja :) ei mun kaveripiirissä kovin montaa sinkkua ole. Minä ja pari muuta. Ap
Eli ilmeisesti valitset sellaisia miehiä, joilla on paljon kysyntää. Valitse ensi kerralla fiksummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä tässä iässä alkaa jo vähän haluamaan jotain pysyvämpääkin... Kun kaverit menee naimisiin ja tekee muksuja :) ei mun kaveripiirissä kovin montaa sinkkua ole. Minä ja pari muuta. Ap
Voin kertoa että sitten kun olet viimeinen, kirpaisee. Menee kyllä ohi ajan kanssa, mutta silti tuntuu pahalta vähän aikaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti valitset sellaisia miehiä, joilla on paljon kysyntää. Valitse ensi kerralla fiksummin
Niinpä. Ap valitsee niitä miehiä joita kaikki muutkin naiset haluavat. 20/80-teoria iskee jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Millaisia minun pitäisi valita sitten? Siis mistä tunnistaa miehen, jolla on paljon kysyntää? Kyllä mä haluan vähän, että miehessä on jotain sellaisia ominaisuuksia, joista pidän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huh onneksi ei ole kaveripiiriä niin ei ole tuota ongelmaa 🙂
Olet onnentyttö!