Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin erästä miestä kahville, onko tämä kohtelias kieltäytyminen?

Vierailija
28.11.2017 |

Näin erästä mukavaa tyyppiä pitkästä aikaa ja juttu luisti hyvin niin kuin aina. Rohkaistuin sanomaan, että hei nähdäänkö paremmalla ajalla? Hän vastasi "miksei".

Onko se nyt kyllä vai ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallo on nyt ainakin miehellä, eli jos haluaa sopia tarkemmin niin vastaus kyllä. Mutta jos ei tee mitään aloitetta tapaamiseen niin vastaus ei, tai ei ainakaan kovin innokkaalta vaikuta.

Ei pallo ole miehellä, varsinkin jos kyseessä on ujonpuoleinen tyyppi. Itse voisin hyvinkin vasta "miksei" jotta vaikuttaisin edes hieman coolilta tuossa tilanteessa (eihän toinen osapuolikaan ihan satavarmaksi voi tietää että on esitetty treffikutsu, niin kaikki säilyttävät kasvonsa). Mies on vastanut myöntävästi, kysy toki uudestaan häntä ulos. Jos ei halua lähteä, niin hän on oikean kieltäytymisen velkaa.

Mä sotkin ny sorry, joo naisella tässä tapauksessa pallo koska se nainen on alkujaan kysyny.

Vierailija
22/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran itsekin miksei, koska ehdotus tuli täysin puun takaa. Jälkikäteen vastaukseni harmitti, mutta olin kuitenkin helpottunut, etten kieltäytynyt. Ja ettei kysyjä jättänyt murehtimaan vastaustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, eli kyllä.

Vierailija
24/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vastaus on, no hitto miksei

Vierailija
25/25 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tota, koska en halua kuulostaa yli-innokkaalta. Aina sinne kahville olen sitten mennyt, jos varsinaista tapaamisaikaa on ehdotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi