Miksi mies ei yrittänyt päästä pöksyihin
Hei!
Olen alkanut deittailemaan tavoitteena löytää kumppani. Olen yhä enemmissä määrin huomannut, että miehet haluavat seksiä vähintään toisilla treffeillä. En ole tyypiltäni sellainen, joka lyhyen tuntemisen jälkeen hyppäisi sänkyyn
Nyt olen tavannut miehen, joka koskettelee paljon, mutta ei ole vielä yrittänyt saada. Onko mies tosissaan? Pelkääkö pilaavansa jutun, jos alkaa ehdottelemaan?
Kommentit (32)
Miksi oletat, että kaikki miehet haluaisivat heti seksiä? Itse en ainakaan hyppää koskaan suoraan sänkyyn.
Jäi epäselväksi, olisitko halunnut vai et?
Jotain on vialla, jos nainen antaa ja mies saa. Seksi on kahden ihmisen yhteinen nautinto.
Monella naisella voi olla vaikeata tajuta, että miehellä voi olla suuriakin suorituspaineita. Naisellahan se on helppoa. Menee sänkyyn makaamaan ja vähän naksauttaa jalkoja auki. Miehellä jos ei seiso, niin homma voi kosahtaa siihen. Paineita voi tulla, jos sänkyhommista on vierähtänyt esim. eron jälkeen pidemmän aikaa ja ei ole ollut vieraan naisen kanssa yli 10 vuoteen. Kehoittaisin ymmärräystä kehiin ja menemään aluksi vähän miehen rytmityksen mukaan. Löydätte sitten jossain vaiheessa yhteisen sävelen, jos sovitte toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne keskivertoa pienemmin varustellut tai itsestään epävarmemmat on hitaampia etenemään seksiin.
Kuinka monen tuhannen miehen otantaan tutkimuksesi perustuu?
Mahdollisesti seksuaalisesti kokematon tai sitten ottaa hitaasti koska on saanut näpeilleen aikaisemmin jos on edennyt liian nopeasti ja yrittää pelata varman päälle. Tai sitten hän on vain tottunut etenemään hitaammin
Avarat pöksyt, menee aikaa kartoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Toimin kuvailemallasi tavalla. En koskaan ehdota seksiä suoraan, jos nainen ei näytä vihreää tavalla tai toisella niin sitten ei panna. Siis hieman aktiivisuutta vaatii sinunkin puoleltasi jos halukkuutta löytyy.
Eli olet sitten loppuelämän ilman...
Alhaiset testotasot. Itse olen aina pyrkinyt heti naisen pöksyihin.
Kosketteleee.. kai reagoit jotenkin. Annatko vastakaikua tai teetkö elettäkään vastapuolelelle. Huoh
Ei olla oltu sängyssä. Vaan iltoja viettämässä