Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei yrittänyt päästä pöksyihin

Deittailija
28.11.2017 |

Hei!

Olen alkanut deittailemaan tavoitteena löytää kumppani. Olen yhä enemmissä määrin huomannut, että miehet haluavat seksiä vähintään toisilla treffeillä. En ole tyypiltäni sellainen, joka lyhyen tuntemisen jälkeen hyppäisi sänkyyn

Nyt olen tavannut miehen, joka koskettelee paljon, mutta ei ole vielä yrittänyt saada. Onko mies tosissaan? Pelkääkö pilaavansa jutun, jos alkaa ehdottelemaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakko kirjoitti:

Mun veikkaus on, että kun hän koskettelee, niin sinä olet kuin lahna sängyssä ja hänellä menee fiilis. Tai hän on varattu ja ei halua pettää...

Ei olla oltu sängyssä. Vaan iltoja viettämässä

Vierailija
22/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että kaikki miehet haluaisivat heti seksiä? Itse en ainakaan hyppää koskaan suoraan sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi, olisitko halunnut vai et?

Vierailija
24/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vialla, jos nainen antaa ja mies saa. Seksi  on kahden ihmisen yhteinen nautinto.

Vierailija
25/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella voi olla vaikeata tajuta, että miehellä voi olla suuriakin suorituspaineita. Naisellahan se on helppoa. Menee sänkyyn makaamaan ja vähän naksauttaa jalkoja auki. Miehellä jos ei seiso, niin homma voi kosahtaa siihen. Paineita voi tulla, jos sänkyhommista on vierähtänyt esim. eron jälkeen pidemmän aikaa ja ei ole ollut vieraan naisen kanssa yli 10 vuoteen. Kehoittaisin ymmärräystä kehiin ja menemään aluksi vähän miehen rytmityksen mukaan. Löydätte sitten jossain vaiheessa yhteisen sävelen, jos sovitte toisillenne. 

Vierailija
26/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo

Vierailija
27/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne keskivertoa pienemmin varustellut tai itsestään epävarmemmat on hitaampia etenemään seksiin.

Kuinka monen tuhannen miehen otantaan tutkimuksesi perustuu?

Vierailija
28/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti seksuaalisesti kokematon tai sitten ottaa hitaasti koska on saanut näpeilleen aikaisemmin jos on edennyt liian nopeasti ja yrittää pelata varman päälle. Tai sitten hän on vain tottunut etenemään hitaammin

Vierailija
29/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarat pöksyt, menee aikaa kartoittamiseen.

Vierailija
30/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimin kuvailemallasi tavalla. En koskaan ehdota seksiä suoraan, jos nainen ei näytä vihreää tavalla tai toisella niin sitten ei panna. Siis hieman aktiivisuutta vaatii sinunkin puoleltasi jos halukkuutta löytyy.

Eli olet sitten loppuelämän ilman...

Vierailija
31/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset testotasot. Itse olen aina pyrkinyt heti naisen pöksyihin.

Vierailija
32/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteleee.. kai reagoit jotenkin. Annatko vastakaikua tai teetkö elettäkään vastapuolelelle. Huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän