Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei yrittänyt päästä pöksyihin

Deittailija
28.11.2017 |

Hei!

Olen alkanut deittailemaan tavoitteena löytää kumppani. Olen yhä enemmissä määrin huomannut, että miehet haluavat seksiä vähintään toisilla treffeillä. En ole tyypiltäni sellainen, joka lyhyen tuntemisen jälkeen hyppäisi sänkyyn

Nyt olen tavannut miehen, joka koskettelee paljon, mutta ei ole vielä yrittänyt saada. Onko mies tosissaan? Pelkääkö pilaavansa jutun, jos alkaa ehdottelemaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua leimautua ahdistelijaksi

Vierailija
2/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies joka ehkä oottaa että sä teet aloitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rupesi betailemaan. Paskatestaile vähän, niin huomaat, että kyseessä on pelkkä avuton lassukka.

Vierailija
4/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MeToo

Vierailija
5/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne keskivertoa pienemmin varustellut tai itsestään epävarmemmat on hitaampia etenemään seksiin.

Vierailija
6/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska häntä metoo koko homma.

Vierailija
7/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt tyytyväinen, kun löysit miehen, joka lyhyen tuntemisen jälkeen ei hyppää sänkyyn.

Vierailija
8/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaappihomo?

Onko kalsareissa vauhtiraitoja tai etumus keltainen? Jos ei niin suuntautuneisuus viittaa ihan eri paikkaan kuin sinun antimiin.

Vierailija
9/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailija kirjoitti:

Hei!

Olen alkanut deittailemaan tavoitteena löytää kumppani. Olen yhä enemmissä määrin huomannut, että miehet haluavat seksiä vähintään toisilla treffeillä. En ole tyypiltäni sellainen, joka lyhyen tuntemisen jälkeen hyppäisi sänkyyn

Nyt olen tavannut miehen, joka koskettelee paljon, mutta ei ole vielä yrittänyt saada. Onko mies tosissaan? Pelkääkö pilaavansa jutun, jos alkaa ehdottelemaan?

>ole haluton harrastamaan seksiä nopeasti

>löydä lopultakin mies joka toimii samoin

>ajattele, että nyt tässä on kyllä jotain vikaa

Huutista.

Vierailija
10/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde sillä mallilla, että kosketellaan niin varmaan voi ihan keskustellakin asioista.

Vierailija
11/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko on ikää?

Vierailija
12/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailija kirjoitti:

Hei!

>ole haluton harrastamaan seksiä nopeasti

>löydä lopultakin mies joka toimii samoin

>ajattele, että nyt tässä on kyllä jotain vikaa

Huutista.

Ap. No tiedän, mutta tämä on niin poikkeavaa! Pidän miehestä. Toivoisin hänen olevan tosissaan.

Vierailija
13/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. 36 miehellä. Minulla 32

Vierailija
14/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tossa iässä enää seksi ole mielessä, kun on jo kaiken nähny. Ei se ole enää 20v Jonne -ooh lääh buubs, yo mitä mään, ihku, lähky, bumtsibum, pippeli sitä ja runq.

Vierailija
15/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne keskivertoa pienemmin varustellut tai itsestään epävarmemmat on hitaampia etenemään seksiin.

Viimeisin deitti oli sellainen pienimunainen hiirimies. Yritti eka treffeillä päästä seksikokemiseen.

Vierailija
16/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on, että jos nainen voi odottaa seksiä monta viikkoa (6+ treffit), hänellä on liian matala libido minun makuuni. Haluan kumppanin, jolle seksi on tärkeää ja joka tarvitsee seksiä usein.

Vierailija
17/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin kuvailemallasi tavalla. En koskaan ehdota seksiä suoraan, jos nainen ei näytä vihreää tavalla tai toisella niin sitten ei panna. Siis hieman aktiivisuutta vaatii sinunkin puoleltasi jos halukkuutta löytyy.

Vierailija
18/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, että kun hän koskettelee, niin sinä olet kuin lahna sängyssä ja hänellä menee fiilis. Tai hän on varattu ja ei halua pettää...

Vierailija
19/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin hetken miestä, jolla ei ollut mitään kiirettä sänkyyn. Kyllähän sitä kuukauden kohdalla alkoi jo vähän ihmetyttämään, kun kuitenkin nähtiin melko tiiviisti ja nukuttiin öitäkin yhdessä. Ei antanut viedä kiihkeää suutelua pidemmälle. Paljastui todella pieni penis.

Vierailija
20/32 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin hetken miestä, jolla ei ollut mitään kiirettä sänkyyn. Kyllähän sitä kuukauden kohdalla alkoi jo vähän ihmetyttämään, kun kuitenkin nähtiin melko tiiviisti ja nukuttiin öitäkin yhdessä. Ei antanut viedä kiihkeää suutelua pidemmälle. Paljastui todella pieni penis.

Miksi lopetit tapailun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme