Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä palstaa vaivaa? Prinssi Harryn kihlattu Meghan ei todellakaan ole a) vanha tai b) ruma!

Vierailija
28.11.2017 |

Oon ihan ymmyrkäisenä täällä näistä kommenteista. 36-vuotias nainen on vielä ihan hyvässä lapsentekoiässä monta vuotta, eikä 33-vuotias Harry paljon nuorempi ole. Lasten saaminen kuninkaallisissa tai Hollywood-piireissä tapahtuu muutenkin harvemmin kovin nuorena. Mitä parempiosaisista ihmisistä on kyse, sen vanhempana yleensä lisäännytään. Ihan toinen tarina on se, että aikooko pariskunta koskaan saada lapsia ollenkaan.

Ja tuo toinen... Ihanko vakavalla naamalla väitätte, että Megan on ruma? Hänhän on ihan tavallisen näköinen nainen, jopa keskivertoa kauniimpi! Näistä kommenteista paistaa läpi perisuomalainen katkeruus: naiset ovat katkeria menestyneen naisen hyvästä kihlauksesta, ja miehet puolestaan prinssin kauniista ja menestyneestä kihlatusta.

En kerta kaikkiaan keksi muuta selitystä näille kommenteille kuin kateus, ellei sitten kyse ole aidosta pahantahtoisuudesta yli 30-vuotiaita tai hieman tummemman ihon omaavia naisia kohtaan.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee kun se on ihan Puolan näköinen.

Nyt meni yli hilseen, kauhea ketju, kauhea palsta, pakko poistua ja jättää 'kunikaaliset' lisääntymään, jos nyt mitenkään pystyvät, kun ovat niin rumia ja vanhojakin!

Vierailija
122/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolan? Siis sen valtion?

Miten kukaan voi olla jonkun maan näköinen :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua häiritsee kun näytän ihan Suomelta. Toki näin Suomi 100 -vuonna ei varmaan haittaa!

Vierailija
124/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän nyt kuitenkin on ns. menossa jatkoon. Voitaisiin sanoa että sai ruusun tai siis sormuksen. Näin av-mammakin ymmärtää mitä kihlaus ja hääpäivän sopiminen tarkoittaa.

Tosin kyllä tuon tekstin näpytti selvästi erittäin kriittinen Av.pappa.

Hän pyyhkäisi Harryn valitun, viehättävän Meghanin, veks vain tinderistään.

*tirsk*

Vierailija
125/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei oikein ole sellaisia vanhanliiton playboyta joille kelpaa vain paras.

Tai on niitä, mutta ovat jo ikääntymässä ja lopettelemassa aktiiviuraansa.

Nykymiehet ovat turvallisuushakuisia ja ottavat mieluummin alempitasoisen naisen suojellakseen heikkoja egojaan.

Kenellehän huippunaiset menevät tulevaisuudessa? Tarkoitan supermalleja jne.

Vierailija
126/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet ovat turvallisuushakuisia ja ottavat mieluummin alempitasoisen naisen suojellakseen heikkoja egojaan.

Öljysheikeille. Niillä on vielä machokulttuuria. Mutta ne eivät voi julkisesti poliittisista ja uskonnollisista syistä ottaa "saastaista naista" joten pareja ei nähdä - ainoastaan huhuja riettauksista.

Vierailija
127/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mitä paremassa asemassa mies, sitä vähemmän se p*koja nakkaa muiden käsityksestä "hyvästä" vaimosta.

Vierailija
128/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Hienosti tulee noita haukkuja lukiessa selväksi mitä naisen tulee olla: nuori, kaunis, hedelmällinen ja hyvää äitiainesta... Tai ainakin vaimoksi otettava nainen arvioidaan nimenomaan näiden piirteiden perusteella.

Vierailija
129/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan voi adoptoida Etiopiasta. Se on hienompaa ja tiedostavampaa.

Vierailija
130/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Meghan on nätti, ei kaunotar mutta nätti nainen. Mutta he eivät mätsää Harryn kanssa yhteen. Meghanin kasvoilla on ihailua mutta Harry on hieman kiusaantuneen oloinen koko ajan. Piti oikein katsoa miltä se Harryn elämän rakkaus Chelsy näytti ja törmäsin kuvaan hänestä ja Harrysta. Boom! Jos haluaa nähdä miltä Harry näyttää rakastuneena...

http://img.voi.pmdstatic.net/fit/http.3A.2F.2Fprd2-bone-image.2Es3-webs…

https://us.hellomagazine.com/imagenes/royalty/2016062832137/chelsy-davy…

Mutta Chelsy otti ja jätti:/ Myös Chelsy näyttää kuvissa oikeasti rakastuneelta. Meghan näyttää ihailevan Harrya mutta rakastaako...

Vierailija
131/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Pippan näköinen. Ainakin aurinkolasit päässä. Taisi Harry yrittää Pippaa, mutta joutui tyytymään toiseen gold diggeriin.

Vierailija
132/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap elättelee harhojaan. 36 nyt 37 syksyllä, raskautuminen 38, lapsi syntyy 39, sit 1 v imetys, uusi yritys 41 ei enää mahdollista...nippa nappa 1 lapsen saa jos asiat menee putkeen. Monellahan ei mene. Monellahan on komplikaatioita, vaikeuksia raskautua. Lopeta tuo valehtelu vanhoista äideistä, Katsot nyt vaan niitä harvinaisia tapauksia, kun rankoila hoidoilla on saatu viime tingassa lapsi 4-kymppisenä.

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kyseinen pariskunta haluaa a) yhtään lasta tai b) useita lapsia?

Varmaan se, että ovat itse todenneet toivovansa lapsia. Ja onhan se nyt totuuden nimissä todettava, että Meghan on pikkuisen vanha ensisynnyttäjäksi. Yksi tai kaksi lasta nyt kuitenkin todennäköisesti ehtivät saada jos pistävät töpinäksi ja kaikki menee hyvin. Mä en ymmärrä miksi tästä ikäkysymyksestä pitää näin kovasti kimmastua, kai kaikki nyt sen faktan tietää, että nainen ei lapsia voi tehdä ikuisesti. Kyllä se alkaa tossa 40+ olla myöhäistä. Vaikka mammat muuta väittäis. 

Vierailija
133/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ekan kolmekuutosena ja neljännen neljänelosena. Jos nyt joku vetää vammaiskortin, niin tiedoksi, et neljäskin valmistui juuri korkeakoulusta. Mitä kummallisia, katkeria ihmisiä tämä palsta täynnä.

Itsekin olen saanut nuorimmaiseni 42 -vuotiaana. Sain todella fiksun ja ihanan pojan! Todellakin 36 -vuotias vielä ehtii äidiksi, jos haluaa...

Vierailija
134/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän lisäksi on myös nääntävän laiha. On vaikea tulla raskaaksi jos on liian laiha.

Kokemusta on. Kun painoin alle 50kg niin en tullut raskaaksi kovasta yrityksestä huolimatta.

Vihdoin tajusin hommata vähän läskiä luiden päälel ja naps olin raskaana. Ja ikää oli silloin vain 25v.

Miten sitä läskiä oikein hommataan jos on luonnostaan laiha ja sellainen aina ollut. Ainoa mikä onnistuu on lihasten hommaaminen luiden päälle, onko niistä apua? En ole sentään anorektinen laiha vaan hoikka, samoin tuo Meghan. Kaverini oli tosi laiha esikoista yrittäessä, muistutti jo syömishäiriöistä, silti tuli n. puolessa vuodessa raskaaksi, sama toisen lapsen kohdalla. Ei se aina oo painostakaan kiinni. Meillä se kulkee geeneissä ja äitinikin ollut tosi hoikka nuorena.

Vierailija
135/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap elättelee harhojaan. 36 nyt 37 syksyllä, raskautuminen 38, lapsi syntyy 39, sit 1 v imetys, uusi yritys 41 ei enää mahdollista...nippa nappa 1 lapsen saa jos asiat menee putkeen. Monellahan ei mene. Monellahan on komplikaatioita, vaikeuksia raskautua. Lopeta tuo valehtelu vanhoista äideistä, Katsot nyt vaan niitä harvinaisia tapauksia, kun rankoila hoidoilla on saatu viime tingassa lapsi 4-kymppisenä.

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kyseinen pariskunta haluaa a) yhtään lasta tai b) useita lapsia?

Varmaan se, että ovat itse todenneet toivovansa lapsia. Ja onhan se nyt totuuden nimissä todettava, että Meghan on pikkuisen vanha ensisynnyttäjäksi. Yksi tai kaksi lasta nyt kuitenkin todennäköisesti ehtivät saada jos pistävät töpinäksi oikeetaja kaikki menee hyvin. Mä en ymmärrä miksi tästä ikäkysymyksestä pitää näin kovasti kimmastua, kai kaikki nyt sen faktan tietää, että nainen ei lapsia voi tehdä ikuisesti. Kyllä se alkaa tossa 40+ olla myöhäistä. Vaikka mammat muuta väittäis. 

AV-mammat vaan taitavat unohtaa, että tämä asia ei kuulu lainkaan heille, vaan Harry ottaa vaimon ITSELLEEN.

Vierailija
136/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni "supermalli" on kaukana huippunaisesta ja varsinkin huippuvaimosta.

Vierailija
137/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan rumaksi ole väittänyt, mutta erikoisen näköinen on kyllä

Vierailija
138/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Meghan on nätti, ei kaunotar mutta nätti nainen. Mutta he eivät mätsää Harryn kanssa yhteen. Meghanin kasvoilla on ihailua mutta Harry on hieman kiusaantuneen oloinen koko ajan. Piti oikein katsoa miltä se Harryn elämän rakkaus Chelsy näytti ja törmäsin kuvaan hänestä ja Harrysta. Boom! Jos haluaa nähdä miltä Harry näyttää rakastuneena...

Mutta Chelsy otti ja jätti:/ Myös Chelsy näyttää kuvissa oikeasti rakastuneelta. Meghan näyttää ihailevan Harrya mutta rakastaako...

Harry on kasvanut mieheksi noista poikavuosista, se muistettakoon. Nyt tämä virallinen valittu ja heidän suhteensa on koko maailman kiinnostuksen kohteena! Ole siinä sitten tunteikas ja vapautunut!

Vierailija
139/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se, että ovat itse todenneet toivovansa lapsia. Ja onhan se nyt totuuden nimissä todettava, että Meghan on pikkuisen vanha ensisynnyttäjäksi. Yksi tai kaksi lasta nyt kuitenkin todennäköisesti ehtivät saada jos pistävät töpinäksi ja kaikki menee hyvin. Mä en ymmärrä miksi tästä ikäkysymyksestä pitää näin kovasti kimmastua, kai kaikki nyt sen faktan tietää, että nainen ei lapsia voi tehdä ikuisesti. Kyllä se alkaa tossa 40+ olla myöhäistä. Vaikka mammat muuta väittäis. 

Niin varmasti Meghan ja Harrykin sen tietävät ja lastenteko alkaakin heti häiden jälkeen. Eniten ihmetyttää tämä vihamielinen asenne, eihän se ole oikeasti kenenkään muun ongelma jos eivät niitä lapsia syystä tai toisesta saakaan, kuin heidän 2 välinen juttu. Mikä siinä nyt noin häiritsee? Onko niin että oma elämä on niin onneton että nauttii jos joillain toisellakaan ei ole asiat "mennyt putkeen"? Onnellinen ja elämäänsä ja valintoihinsa tyytyväinen ihminen ei suolla tuollaista myrkkyä, senkin onnettomat luuserit, hävetkää!

Vierailija
140/150 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sulle arvuuttelua ja jännitystä köyhään elämääsi, seurata Harryn ilmeitä ja eleitä. :-D Hae vielä päivänkakkara avuksi, että pääset selvyyteen. :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme