Tyrmäystippojen käyttö lisääntyy Helsingissä.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711282200564579_u0.shtml
Hyvä, että tähän kiinnitetään huomiota. Sain itse myös juomaani näitä muutama viikko sitten Kalliossa. Taju pois hetkessä, mutta onneksi selvisin vain säikähdyksellä.
Eikö nuo ääliöt jotka sitä juomaan laittaa ymmärrä, että siihen voi kuolla? Voi tukehtua omaan oksennukseen, kaatua naama edellä veteen ja hukkua tai ihan vain sydän pysähtyä.
Vinkiksi muille, että jos näette sekaisen oloisen ihmisen kadulla jolla on luonnottomia kramppeja raajoissa ja naamassa, hän EI OLE KÄNNISSÄ! Ainakaan jos ei ole puliukko. Minunkin tapauksessa minulla on välähdyksiä ihmisistä jotka kävivät vain nauramassa vieressäni minun kuntoa. Onneksi ehdin pois paikalta jossa minut huumattiin, etteivät huumaajat päässeet käyttämään tilaani hyväksi.
Kommentit (182)
Vähävaraisena opiskelijana jo aikoinaan katsoi, että jos lasia ei koko ajan vahtinut tai saanut vaikka vessaan mukaan, jäi se juoma sitten siihen ja juomatta. Tästä huolimatta yksi juoman tarjonnut mies baaritiskillä onnistui kerran tässä. Vanha ketku selkeästi. Kaverit olivat sillä hetkellä toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen todella paljon tuota kommentoijaa (uskon että kyseessä on yksi ja sama ihminen), joka vähättelee täällä uutista ja ihmisten kertomuksia. Onko hän itse tyrmäystippojen tiputtelija?
Uutisissa puhuttiin epäilyistä, mutta yhtään todistettua tapausta ei ole.
Mä en tarvitse uutisia, riittää kun katsoo ympärille kuinka paljon sitä lakkaa on liikkeellä. Toki jos huumeet ovat täysin vieras juttu niin voi olla outo väite.
Miten erotat lakkkaa ja alkoholia ottaneet? Lakkaa tosiaan on liikkeekkä, mutta siinä on sama asia kuin jokaisessa muussa päihteessä eli riippuvaiset käyttävät suurimman osan tuoteteista. Tiedän huumeista sen verran, että tiedän myös että lakka on ihan yleinen päihde siinä missä mdma ja amfetamiini.
"pakkoliikkeet" ja raajojen kontrollin menettäminen kertovat hyvin. Koska lakka on yleinen päihde sitä myös käytetään huumamiseen.
Lakka ei aiheuta pakkoliikkeita, kuin vieroituksessa ja alkoholikin tekee saman. Raajojen kontrollin menettäminen on myös alkoholin sivuvaikutus.
Alkoholivieroitus aiheuttaa kouristuksia. Kouristus on sellainen tila, ettei sen kanssa noin vain kadulla kävellä tai baarissa istuta. Jos ihminen saa kouristuksen hän kaatuu maahan, eikä mihinkään kävelee.
Taas joku raiskari tuli tähän ketjuun vähättelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aineeseen liittyy vielä aamulla esiintyvät oudot nykimiset ja krampit? Turussa jouduin vuosi sitten tällaiseen tilanteeseen ja kaveri onneksi pelasti paikalta.
Ne johtuu alkoholivieroituksesta.
Provo bongattu, älkää lähtekö tuolle vastailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma pahenee vuosi vuodelta. Pitäisi saada joku halpa ja helppo tapa testata juomat.
Testaatko sen juoman 20 kertaa illassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen todella paljon tuota kommentoijaa (uskon että kyseessä on yksi ja sama ihminen), joka vähättelee täällä uutista ja ihmisten kertomuksia. Onko hän itse tyrmäystippojen tiputtelija?
Uutisissa puhuttiin epäilyistä, mutta yhtään todistettua tapausta ei ole.
Mä en tarvitse uutisia, riittää kun katsoo ympärille kuinka paljon sitä lakkaa on liikkeellä. Toki jos huumeet ovat täysin vieras juttu niin voi olla outo väite.
Miten erotat lakkkaa ja alkoholia ottaneet? Lakkaa tosiaan on liikkeekkä, mutta siinä on sama asia kuin jokaisessa muussa päihteessä eli riippuvaiset käyttävät suurimman osan tuoteteista. Tiedän huumeista sen verran, että tiedän myös että lakka on ihan yleinen päihde siinä missä mdma ja amfetamiini.
Mikä oksettava narkki sä oot. Todellakaan lakka ei ole yleinen päihde siinä missä mdma tai piri. Tai jos jossain kunnon rupisakissa pyörii, tilanne voi olla eri.
Itse tiedän ihmisiä jotka käyttää huumeita kylläkin, mutta lakkaa ei pyöri heidän piireissä ollenkaan joten älä väitä, että se on yleistä.
No olkoot vaikka sitten rupisakki joka lakkaa käyttää, mutta omaan käyttöön se on menossa kuitenkin. Ei ne sinun kannabista käyttävät tuttusi ole mitään absoluuttisia totuuden torvia alamaailmasta.
On raiskattu ihan kantasuomalaisen toimesta tuolla. Olin niin nuori, etten tajunnut. Siihen aikaan ei olisi poliisikaan uskonut. Tulipa kertaheitolla nuorelle elämänkoulua ja se veemäinen epäilevä luonne kaikkia miehiä kohtaan. Etenkin niitä jotka tarjoavat juomaa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma pahenee vuosi vuodelta. Pitäisi saada joku halpa ja helppo tapa testata juomat.
Ei tarvitse jos käytössä on tässäkin ketjussa mainittu pilli joka reakoi lakan, betsojen ja ketamiinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole raiskari. Onko tästä ilmiöstä minkäänlaisia todisteita?
Ei tippa tapa, mutta pulollinen huumaa kunnolla ja sen jälkeen voi ämpäriin hukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se ongelma. Pitäisi koventaa rangaistuksia tyrmäystippojen käytöstä ja kameravalvonnalla yrittää lisätä kiinnijäämisen riskiä. Pitäisi ovimiehen myös jokaisen hyvin humalassa tai huumantuneen näköisenä kotiin seurassa lähtevän kohdalla vaatia saattomieheltä paperit näkyviin. Oikealla asialla olevalla ei ole ongelmaa kertoa henkilöllisyyttään.
Ongelmana on taas se, että ihmisillä on kuitenkin oikeus juoda itsensä tolkuttomaan tilaan. Miten erotat itsensä tarkoituksellisesti tyrnävään kiskoneen ihmisen sellaisesta, joka on huumattu? Kukaan ei kuitenkaan ehdi valvomaan kaikkia asiakkaita eli juomishistoriasta ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkit ylen uutisiin, jotka siis eivät ole yksittäistapauksia. Mutta kun olet provo niin jatkat samalla linjalla etkä ansaitse vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Lukuisia huumaustapauksia ja näitä on käsitelty julkisuudessa. Myös lakka on yleistynyt ihmisillä tuolla ravintoloissa kun heitä jututtaa. sen käyttöä ei edes peitellä.
Tai sitten juo sen ensimmäisen tai toisen tottuneena peruskäyttäjänä. Muisti lähtee yhtäkkiä ja jalat alta. Se ystävällinen juoman tarjoillut mies taluttaa äkkiä taksiin. Heräät aamulla alasti, etkä tiedä mitä tapahtui. Ennen muinoin ei saanut edes jälkiehkäisyä kovin helposti viikonloppuna. Sitten sukupuolitautijännitykset.
Noista ulkomaisista tuontituotemiehistä (halusi tai ei) on kerrottu, että niiden taktiikka on usein myös etsiä ihan juopuneita naisia, tarttua kotiin mennessä vyötäröltä ja johdattaa väkisin jonnekin raiskattavaksi. Oli sitten metsä tai rappukäytävä. Heti pitää huutaa ja lujaa "raiskaus, rape!".
Oon kahteen otteeseen saanut tyrmäystippoja. Ekalla kerralla espanjassa. Nuoruuden ja ilmaisen alkoholin houkuttamana join kaljalasista, joka oli jätetty naisten vessan tasolle. Taju pois aikalailla heti. Oltiin vielä kaverin kans kahdestaan reissussa, luojalle kiitos se sai jonkun normaali-ihmisen eikä raiskaajan kantamaan mut hotellille, jonkun joka ei ollut tippojen laittaja, koska ei ollut muuta kuin auttanut ja postunut samantien. Itselläni ei ole mitään muistikuvia.
Toisella kertaa lontoossa parin siiderin jälkeen sama toistui. Aavistustakaan ei ole, mistä tipat joutuneet lasiini. Onneksi suuren kaveriporukan kanssa liikenteessä ja päädyin onnellisesti kaverini asunnolle.
Tuon toisen kerran sitten aikalailla loppuikin alkoholin käyttö, en halunnut ottaa riskiä että kolmas kerta toden sanoo, vaan aloin aika hysteeriseksi toistenkin juomien vahtijaksi. Tiedostan, että mulla kävi todella hyvä tuuri noissa tilanteissa, olisi voinut käydä jotain todella pahaa.. Ajatuskin kuvottaa. Olkaa varovaisia yöelämässä!!
Vierailija kirjoitti:
On raiskattu ihan kantasuomalaisen toimesta tuolla. Olin niin nuori, etten tajunnut. Siihen aikaan ei olisi poliisikaan uskonut. Tulipa kertaheitolla nuorelle elämänkoulua ja se veemäinen epäilevä luonne kaikkia miehiä kohtaan. Etenkin niitä jotka tarjoavat juomaa ravintolassa.
Tämän vuoksi tuntuu niin pöyristyttävältä, että 10-vuotiaan lapsen harteille sälytetään "et vastustellut riittävästi" -taakka raiskauksesta. Itse olin aivan äimän käkenä täysi-ikäisenä ja häpesin. Ei kukaan kuitenkaan usko. Kuten ei näköjään nytkään. Tähän on saatava muutos!!! Vastuu on AINA tekijällä, joka käyttää heikommassa asemassa olevaa hyväksi.
Naiset kun juotte yöelämässä, pitäkää se kaveripiiri juomien ohella tarkasti ympärillä. Nuo saalistajamiehet tietävät tasan, mitä tekevät. Heti kun erkaannut laumasta ja silmä välttää, se on sitten menoa.
Ne johtuu alkoholivieroituksesta.