Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyrmäystippojen käyttö lisääntyy Helsingissä.

Vierailija
28.11.2017 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711282200564579_u0.shtml

Hyvä, että tähän kiinnitetään huomiota. Sain itse myös juomaani näitä muutama viikko sitten Kalliossa. Taju pois hetkessä, mutta onneksi selvisin vain säikähdyksellä.

Eikö nuo ääliöt jotka sitä juomaan laittaa ymmärrä, että siihen voi kuolla? Voi tukehtua omaan oksennukseen, kaatua naama edellä veteen ja hukkua tai ihan vain sydän pysähtyä.

Vinkiksi muille, että jos näette sekaisen oloisen ihmisen kadulla jolla on luonnottomia kramppeja raajoissa ja naamassa, hän EI OLE KÄNNISSÄ! Ainakaan jos ei ole puliukko. Minunkin tapauksessa minulla on välähdyksiä ihmisistä jotka kävivät vain nauramassa vieressäni minun kuntoa. Onneksi ehdin pois paikalta jossa minut huumattiin, etteivät huumaajat päässeet käyttämään tilaani hyväksi.

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo varaa käydä baarissa ryyppäämässä.

Vierailija
162/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntohuumeitakin voi käyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että nistit lahjoittavat huumeensa baarissa? Ainahan nistit on tunnettu ystävällisyydestään.

Vierailija
164/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kahteen otteeseen saanut tyrmäystippoja. Ekalla kerralla espanjassa. Nuoruuden ja ilmaisen alkoholin houkuttamana join kaljalasista, joka oli jätetty naisten vessan tasolle. Taju pois aikalailla heti. Oltiin vielä kaverin kans kahdestaan reissussa, luojalle kiitos se sai jonkun  normaali-ihmisen eikä raiskaajan kantamaan mut hotellille, jonkun joka ei ollut tippojen laittaja, koska ei ollut muuta kuin auttanut ja postunut samantien. Itselläni ei ole mitään muistikuvia.

Toisella kertaa lontoossa parin siiderin jälkeen sama toistui. Aavistustakaan ei ole, mistä tipat joutuneet lasiini. Onneksi suuren kaveriporukan kanssa liikenteessä ja päädyin onnellisesti kaverini asunnolle.

Tuon toisen kerran sitten aikalailla loppuikin alkoholin käyttö, en halunnut ottaa riskiä että kolmas kerta toden sanoo, vaan aloin aika hysteeriseksi toistenkin juomien vahtijaksi.  Tiedostan, että mulla kävi todella hyvä tuuri noissa tilanteissa, olisi voinut käydä jotain todella pahaa.. Ajatuskin kuvottaa. Olkaa varovaisia yöelämässä!!

Sen siitä saa, kun varastaa. Tuopin omistaja oli varmaan itse meinannut aineensa käyttää, mutta sinä menit varastamaan ja nyt sinut huumattiin. Samalla logiikalla olisit voinut varastaa laukun ja sieltä löytää valkoista jauhetta ja sen vetämisen jälkeen valittaa huumatuksi tulemisesta. 

Vierailija
165/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippa tapa tai edes tyrmää.

Vierailija
166/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että nistit lahjoittavat huumeensa baarissa? Ainahan nistit on tunnettu ystävällisyydestään.

Sen vuoksi lakkaa käytetäänkin kun se on käytännössä ilmaista. En usko, että bentsoja tuhlataan huumaamistarkoituksessa kun ne ovat rahanarvoista tavaraa.

Vierailija
167/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Savo  11.10.2017

Tyrmäystippojen levittäjien uhreiksi valikoituvat useimmiten nuoret naiset

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/39ae51d9-e880-40b6-86ea-62f14ca75…

"Vielä yleisempi motiivi liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai sen yritykseen. Päivystyspalvelujen ylilääkäri Santeri Seppälä työskentelee itsekin viikonloppupäivystyksissä. Hänen havaintonsa tukevat tätä vaihtoehtoa:

— Merkittävän suuri osa tyrmäystippaepäilyissä hoidettavaksi tulevista henkilöistä on nuoria naisia, Seppälä sanoo."

Vuoden 2012 City lehden julkaisemassa tapauksessa oli bentsoja kyseessä.

https://www.city.fi/ilmiot/yokerhossa+huumatun+naisen+tarina/5048

Vierailija
168/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vuoksi lakkaa käytetäänkin kun se on käytännössä ilmaista. En usko, että bentsoja tuhlataan huumaamistarkoituksessa kun ne ovat rahanarvoista tavaraa.

No annappa hinnastoja.

Vierailija
169/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrätte, että huumaana voi olla oma tuttukin. Ei kaikki raiskaajat ja psykopaatit ole pelottavan näköisiä, yksin liikkuvia ja vaarallisen näköisiä hahmoja.

En tajua, miksi ei soiteta poliisille? Baari ja poke, jotka ei soita paikalle poliiseja, joutaa epäilyksen alle itsekin. Mä olisin yhteydessä poliisiin. Saman tien. Partio paikalle ja tutkimaan herran taskut. Varoituksia baareille ja luvat pois, jos tällainen toistuu, tuleepa motiivia katsoa vähän tarkemmin, mitä hiihtäjiä sisällä on.

Vierailija
170/182 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamma ja lakka maistuu liuottimelle. Mut ehkä sitä ei kännissä sit juoman joukosta maista...

Pieni määrä alkoholin kanssa tekee kyllä hyvinkin sekavaksi.

Vierailija
171/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten juo sen ensimmäisen tai toisen tottuneena peruskäyttäjänä. Muisti lähtee yhtäkkiä ja jalat alta. Se ystävällinen juoman tarjoillut mies taluttaa äkkiä taksiin. Heräät aamulla alasti, etkä tiedä mitä tapahtui. Ennen muinoin ei saanut edes jälkiehkäisyä kovin helposti viikonloppuna. Sitten sukupuolitautijännitykset.

Nykypäivänä saa vielä pelätä, että on kuvattu ja mahdollisesti laitettu nettiin. Tuohon monesti liittyy myös tosiaan se rakon pettäminen ja vuoteen kasteleminen, kun on huumattu.

Vierailija
172/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrätte, että huumaana voi olla oma tuttukin. Ei kaikki raiskaajat ja psykopaatit ole pelottavan näköisiä, yksin liikkuvia ja vaarallisen näköisiä hahmoja.

En tajua, miksi ei soiteta poliisille? Baari ja poke, jotka ei soita paikalle poliiseja, joutaa epäilyksen alle itsekin. Mä olisin yhteydessä poliisiin. Saman tien. Partio paikalle ja tutkimaan herran taskut. Varoituksia baareille ja luvat pois, jos tällainen toistuu, tuleepa motiivia katsoa vähän tarkemmin, mitä hiihtäjiä sisällä on.

Tässä on valistuksen paikkaa lisää. Ei nuori ihminen tajua välttämättä, missä mennään ja mitä tapahtuu, kun filmi menee poikki. Baarimikot ja -maijat eivät välttämättä ehdi huomata. Joku voi olla jopa mukana juonessa. Mistäs sen tietää, kun vasta yöelämään tutustuu? Viikonloppuna on vähän hankala saada vaikkapa syrjäseudulla päivystysaikaa verikokeisiin.

Vierailija
173/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikoinaan kun meni sitten jäätävässä krapulanoloisessa tilassa poliisilaitokselle, sanottiin vain, että joit kuitenkin liikaa. Sen ensimmäisen. Tutkintaa ei jatketa.

Vierailija
174/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus syyllistää, mutta älkää nyt ihmeessä juoko mitään sellaista drinkkiä tms., johon joku muu on saattanut päästä käsiksi.

Baarissa kannattaa aina juoda juoma tyhjäksi kun lähtee esimerkiksi vessaan tai sitten pyytää erittäin luotettavan tuttavan vahtimaan juomaa.  Jos jättää juoman "varaamaan paikkaa", voi sieltä löytää mitä vaan. 

Toki paikalla on myös merkitystä.  Kannattaa valita sellainen paikka, jossa voi takuulla luottaa henkilökuntaan.  En rupeaisi naisena yksin juomaan jossain etnisessä paikassa, jossa juopunutta naista pidetään lähtökohtaisesti huonona naisena.  Itse tilaisin pullojuomia, jotka avataan mun silmieni edessä.

Nykyään ei ole huono idea lähteä ainakin yhden tutun seurassa viihteelle.  Erilaisia "metsästäjiä" on liikkeellä.

Vierailija
175/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin työkaverin (mies) oli viettämässä firman pikkujoulua Tallinnassa hotelli Virussa. Jossainvaiheessa iltaa hän oli kadonnut, eivätkä työkaverit olleet saaneen häneen yhteyttä känykällä. Seuraavana iltana hän oli tullut hotelille syvästi järkkyttyneenä. Hänet huumattu ja viety johonkin murjuun, jossa useampi mies oli raiskannut hänet. Siitä on aikaa jo 3 vuotta, eikä hän ole vieläkään päässyt tasapainoon, ja on mielentervydellisistä syistä työkyvyttömyys eläkkeellä. Mies on 38 v.

Vierailija
176/182 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa alettaisiin ottamaan vakavammin ihan oikeasti, kun miesten rektaali on myös yhtälailla vaaravyöhykkeessä?

Vierailija
177/182 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme yhdessä yökerhossa Helsingissä muutama vuosi sitten työporukalla. Olin parin kanssa tupakkakopissa ja yksi oli jättänyt juomansa heti ikkunan taakse että näki sen koko ajan. Siihen ilmestyi mies joka kaikessa rauhassa tiputti lasiin jotain, sekoitti hieman ja jatkoi matkaa. Todella nopeasti kävi siinä, yhtään enemmän tungosta tai jos ei oltaisi vahdittu sitä lasia oli jäänyt ehkä huomaamatta.

kait otitte miehen kiinni ja veditte turpaan.

Tämä kenen juoma se oli on itse (eri) baarissa töissä eikä mm siksi halua jättää juomaa vahtimatta.

Meni kertomaan ja kuvailemaan pokeille. Eivät voineet poistaa henkilöä liian koska liian epämääräiset perusteet (juomaa kun ei vpi testata onko siellä oikeasti jotain) mutta vahtivat tyyppiä loppu illan.

Luulisi, että tuollaisessa tapauksessa normaalibaarissa soitettaisiin heti poliisit paikalle jotka tutkisivat miehen. On äärimmäisen huonoa mainetta baarille jos siellä huumataan ihmisiä.

Niin sitä luulisi. Minuun on myös käynyt kovakouraisesti mies käsiksi ja yritti työntää vessaan. Pääsin pois ja menin kertomaan pokelle. Ei kuulemma voi vaan uskoa toisen sanaa ja heittää toista asiakasta ulos. En minä sinne baariin enää mennyt mutta ei se niitä kiinnosta.

Tämä on kyllä perseestä, kun ei toisen ilmoituksia oteta todesta.

Kerran olin baarissa ja vessatiloissa yksin, sinne tuli eräs toinen nuorimies kahden kaverinsa kanssa. Tällä joukon "pomolla" oli kait ollut huono ilta tms ja jostakin käsittämättömästä syystä kimpaantui minuun kun olin poistumassa vessatiloista.

En siis edes tuntenut koko koplaa ja ollut illankaan aikana törmännyt, mitään sanaharkkaa ei ollut tapahtunut jne. Tämä kaveri seisoi oven edessä, estäen kulkuni - sanoin asiallisesti että voisko vähän väistää kun oon lähössä.

Samantien tämä porukan "aivot" kävi käsiksi ja työnsi taakse päin sanoen "mitäs jos en päästä hoho" ja pelottava tyhjä katse tapitti suoraan silmiin. Tässä vaiheessa alko kyllä vähän jo pelottaan (en ole iha hintelö itsekkään 175cm ja perus jäntevä) mutta tuo kaveri oli aika punttipetteri ja siinä vielä ne kaksi sen kaveria vieressä varmistamassa jos jotain koitan tehdä niin kävisivät kaikki varmasti kimppuun ja tekisivät ties mitä (onko teräaseitakin mukana? Jne kelasin).

Onneks siinä joku muu tuli vessaan ja ovi aukes tämän riidanhaastajan selän takana. Kaikki kääntyi katsomaan sinne ja samantien riuhtasin itseni irti ja juoksin ulos vessasta.

Kerroin pokellekkin kohtaamisesta, mutta perusteita poistamiselle ei ollu koska "on vain sana sanaa vastaan ja sinulla ei ole ketään lisäksesi todistamassa". Eniten koko kohtaamisessa vitutti, että ihan ilman syytä tulee joku uhittelemaan ja vielä porukalla.

M24

Vierailija
178/182 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aina tehtäisiin tuollaisesta rikosilmoitus. Jos poliisi osoittautuu yhteistyökyvyttömäksi niin sitten lisäksi lähetetään valitus tapahtuneesta oikeusasiamiehelle.

http://www.poliisi.fi/asiakaspalvelu/poliisin_toiminnasta_kanteleminen

Tuossa ohjeet poliisin toiminnasta kantelemiseen.

Viikonloppu alkamassa eli vahtikaapas taas niitä lasejanne. Pitäkää huoli siitä, että jos on ihan pakko sammua kesken iltaa niin se on seurausta itse nauttimastanne alkoholista eikä lasiinne sujautetuista tyrmäystipoista.

Vierailija
179/182 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Savo  11.10.2017

Tyrmäystippojen levittäjien uhreiksi valikoituvat useimmiten nuoret naiset

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/39ae51d9-e880-40b6-86ea-62f14ca75…

"Vielä yleisempi motiivi liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai sen yritykseen. Päivystyspalvelujen ylilääkäri Santeri Seppälä työskentelee itsekin viikonloppupäivystyksissä. Hänen havaintonsa tukevat tätä vaihtoehtoa:

— Merkittävän suuri osa tyrmäystippaepäilyissä hoidettavaksi tulevista henkilöistä on nuoria naisia, Seppälä sanoo."

Vuoden 2012 City lehden julkaisemassa tapauksessa oli bentsoja kyseessä.

https://www.city.fi/ilmiot/yokerhossa+huumatun+naisen+tarina/5048

Nuoret naiset eivät osaa puolustaa omia oikeuksiaan huumattuna. Eivät välttämättä ymmärrä, mitä on tapahtunut. Hoitohenkilökunta kohtelee päihtyneenä. TÄHÄN valistusta.

Vierailija
180/182 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aikoinaan kun meni sitten jäätävässä krapulanoloisessa tilassa poliisilaitokselle, sanottiin vain, että joit kuitenkin liikaa. Sen ensimmäisen. Tutkintaa ei jatketa.

Lakasta, gammasta, bentsoista tai bentsojohteista ei tule krapulaa.