Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koko päivän kotona. Niinpä vaan taas tuli postilta se tuttu "emme tavoittaneet teitä, hakekaa paketti postista"! Törkeyden huippu!

Vierailija
28.11.2017 |

Joka kerta sama juttu jos jonkun paketin tilaa. Vaikka olen kotona, niin silti vaan röyhkeästi laitetaan lappu luukusta, ettei muka ketään ollut kotona ja paketin voi hakea postista. Eivät TAATUSTI edes soittaneet ovikelloa! Postin touhu on aina vaan törkeämpää ja törkeämpää.

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ota niitä paketta edes mukaan.

Aiemmassa kodissa posteeljoonilla oli paketit mukana ja soitti ovikelloa. Nykyisessä kodissa ei ota niitä edes mukaan vaan jättää lapun soittamatta. Meidän nykyinen posti on ulkoistettu niin hankalaan paikkaan etten ikinä enää tilaa mitään postin kautta, viimeksi maksoin euron siitä, että en joutunut käyttää postia.

Vierailija
142/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS tekee tuota, jos ei ole reitin varrella niin ei tuo ja yksittäinen henkilö osuu harvemmin isojen yritysten reitille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut mieleen soittaa postiin ja sanoa että mitä vitun paskaa ja tuokaa se saatanan paketti vähän äkkiä?

Vierailija
144/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Saksassa postinkantajia on kahdenlaisia. Toinen kulkee kävellen tai pyörällä jakamassa kirjeet ja muut kevyemmät lähetykser. Sitten on erikseen autolla liikkuva postinkantaja, usein ihan kunnon pakettiautolla on liikkeellä ja tuo isommat paketit. Nöin toimitaan päivittäin ma - la. Miten siellä suomessa se postin peruspalvelu eli lähetysten toimittaminen perille on saatu noin kauhean huonoon jamaan?

Konduktöörejä jotka ei myy junalippuja, postinkantajia jotka ei kanna postis, mitäs seuraavaksi?

Vierailija
145/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne tänään DHL:n kanssa, oli päivitetty seurantaan ettei voitu toimittaa kun ketään ei ollut kotona. Juu, oltiin kyllä kyseiseen aikaan poikaystävän kanssa molemmat kotona... Ei kukaan soittanu tai koputellu ovelle.

Vierailija
146/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...jos on epävarma paketin mahtuvuudesta laatikkoon tai ovesta sisään, on fiksumpaa kirjoittaa siitä suoraan lappu, niin silloin se ehtii nopeammin kuin se, että kokeilee ensin ovelle ja sitten vie takaisin postille ja kirjoittaa lapun. paketteja on paljon. oikeasti. ei ne jakajat ilkeyttään sitä tee. postin johto se on kussut kaiken. [/quote

Mikä ihmeen lappu ? Kerro kunnolla. Ei ole olemassa mitään postin lappuja, eikä paikkaa, mihin niitä lähettää ja jos olisi, niin ei somalipostinjakajat osaa/viitsi niitä lukea.

Alamäki alkoi, kun matuja palkattiin postiin ja silloin alkoi myös postin "katoamiset" !]

Nyt tämä selvisi: eihän ne osaa edes lukea eikä tiedä, että PITÄÄ SOITTAA PAKETTIA TUODESSA OVIKELLOA. Lappu on se joka jätetään postiluukusta jos ovea ei avata. Paketti ei tavallisesti sovi postiluukusta eikä edes laatikkoon vaan pitää antaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
147/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tuotteen pakettiautomaattiin. Saapumisilmoitus tuli sähköpostiin, mutta siinä luki, että automaatti täynnä, hae postista. Tulostin seurantakoodilla varustetun saapumisilmoituksen ja asiamiespostiin jonottamaan. Lopulta tulee oma vuoro ja selviää, että paketti olekaan postissa, vaan jossain tilapäistoimipisteessä, vaikka saapumisilmoituksessa oli postitoimipaikan osoite. No sinne sitten jonottamaan. Aikanaan tulee oma vuoro ja ojennan saapumisilmoituksen postin työntekijälle, joka sitä hetken pyöriteltyään kysyy sainko tekstaria, että siinä on sen paketin hyllypaikan tunniste, että ei hän sitä muuten löydä. No eipä tullut puhelin mukaan, kun oletin sen seurantakoodilla varustetun saapumisilmoituksen riittävän. Sinne jäi paketti. Huomenna uusiksi.

käsittämätöntä, että jo antiikin ajoista alkaen on erilaisia viestejä, paketteja ja sen sellaisia saatu menestyksekkäästi toimitettua vastaanottajilleen, mutta nyky-digi-suomessa se ei enää vain onnistu. 1980-luvulla vielä onnistui oikein hyvin suomessakin.

Vierailija
148/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ota niitä paketta edes mukaan.

Aiemmassa kodissa posteeljoonilla oli paketit mukana ja soitti ovikelloa. Nykyisessä kodissa ei ota niitä edes mukaan vaan jättää lapun soittamatta. Meidän nykyinen posti on ulkoistettu niin hankalaan paikkaan etten ikinä enää tilaa mitään postin kautta, viimeksi maksoin euron siitä, että en joutunut käyttää postia.

Nykyään postinjakaja ei saa tietoa että jollekin on paketti tulossa, koska posti jaetaan eri paikassa kuin mihin menee paketit.ennen tuli kotiin suoraan mutta nyt pitää tilata erikseen.

Vierailija
149/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä posti on päättänyt, että asutaan maaseudulla = kotiinkuljetus vain klo 9-14. Asutaan siis 10min ajomatkan päästä Turun keskustasta. Posti ei vastaa yhteenkään reklamaatioon, vaan kehottaa olemaan yhteydessä tavaran toimittajaan, joka taas nostaa kädet pystyyn etteivät voi vaikuttaa postin toimintaan. Jatkuvasti ongelmia ja itse se Postin kanto ei kiinnosta. Eikä mikään taho tee tälle asialle mitään. Viestintävirastoakaan ei kiinnosta mm. Liedon jakeluaseman ongelmat.

Vierailija
150/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä seisoin postilaatikon vieressä ja postipoika lykkäsi ihan rauhallisesti käteen lapun, jonka mukaan minua ei ole tavoitettu. Sanoin että hei, älä anna tätä lappua, anna se paketti. Hoomo soomi puhuva posteljooni totesi, että "ei mahtu mukaan, mene hae". Ja sitten se päristeli autolla tiehensä.

Kai teit reklamaation? Etenkin jos olit maksanut kotiinkuljetuksesta.

Vierailija
151/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. DHL ja UPS tekevät samaa. Odotin koko päivän toimitusta kotona, kyllä vitutti se “ei tavoitettu.” kirjaus.

Kymmeniä pakettteja näiltä eikä koskaan hutia. Posti epäonnistuu noin joka toisen paketin kanssa jollain tavalla. Ellei toimituksessa ole muuta vikaa niin ruttuisessa laatikossa on päällä kengän tai trukin renkaan kuva. Kyllä mä olen joskus miettinyt että mikä siellä postilla on työmoraalin kanssa tilanne?

Vierailija
152/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran tiedonanto, jossa sanottiin, että en ollut kotona (niin kuin en ollutkaan) ja paketin voi noutaa postista seuraavana päivänä klo 12. Minäpä sitten ajattelin, että kun tuo asiamiesposti joka tapauksessa on iltaan asti auki ja olin menossa illalla vielä kauppaan, käyn samalla sieltä hakemassa sen paketin vielä samana iltana. Sielläpä minulle sanottiin, että ei se postinkantaja niitä paketteja takaisin postiin tuo (siis paketti oli ollut hänellä mukana) kierroksensa jälkeen vaan hän ajelee kotiin sillä postin autolla paketit peräkontissa ja palauttaa jakamatta jääneet tavarat vasta aamulla takaisin postiin. Pääsee nääs nopeammin kotiin töistä, kun ei rundinsa lopuksi enää lähde postiin palauttamaan jakamatta jääneitä paketteja.

Ihmettelin kyllä itsekseni, millä oikeudella postinjakaja vie omaan kotiinsa minun tavaroitani. Mitä jos auto varastetaan tai jakaja sairastuu eikä tulekaan töihin seuraavana aamuna? Siellä minun pakettini sitten nököttäisi herran/rouvan pihassa päivätolkulla tai päätyisi varkaan matkaan.

Vierailija
153/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jaetaan "päiväposti" nykyisin viiden, puoli kuuden aikaan. Minusta kyse ei ole enää päiväpostista. Päiväpostin kuuluu tulla viimeistään kolmelta. Monena päivänä posti tulee myös viiveellä. Tiedän sen, koska meille tulee päiväkannossa lehti, jonka kuuluisi tulla maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Välillä se tulee tiistaina ja torstaina ja perjantaina. Vituttaa suoraan sanottuna ihan kybällä tämä nykyinen postinjakelu.

Vierailija
154/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko eilen kotona?

Meidän postinkantaja tekee niin, että tuo lapun vasta seuraavana päivänä siitä kun on yrittänyt tuoda paketin.

Vierailija
155/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kerran tiedonanto, jossa sanottiin, että en ollut kotona (niin kuin en ollutkaan) ja paketin voi noutaa postista seuraavana päivänä klo 12. Minäpä sitten ajattelin, että kun tuo asiamiesposti joka tapauksessa on iltaan asti auki ja olin menossa illalla vielä kauppaan, käyn samalla sieltä hakemassa sen paketin vielä samana iltana. Sielläpä minulle sanottiin, että ei se postinkantaja niitä paketteja takaisin postiin tuo (siis paketti oli ollut hänellä mukana) kierroksensa jälkeen vaan hän ajelee kotiin sillä postin autolla paketit peräkontissa ja palauttaa jakamatta jääneet tavarat vasta aamulla takaisin postiin. Pääsee nääs nopeammin kotiin töistä, kun ei rundinsa lopuksi enää lähde postiin palauttamaan jakamatta jääneitä paketteja.

Ihmettelin kyllä itsekseni, millä oikeudella postinjakaja vie omaan kotiinsa minun tavaroitani. Mitä jos auto varastetaan tai jakaja sairastuu eikä tulekaan töihin seuraavana aamuna? Siellä minun pakettini sitten nököttäisi herran/rouvan pihassa päivätolkulla tai päätyisi varkaan matkaan.

Eipä ole kuule sinun asiasi millään tavalla mitä postinjakaja autollaan tekee ellet ole postinjakajan esimies.

Vierailija
156/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että tilaamani monen kilon painoista isohkoa pakettia ei ole mahdollista kuljettaa niiden polkupyörien mukana, mutta sitä varten ainakin ennen vanhaan oli olemassa autot paketteja varten. Nykyään ei taida olla enää edes niitä autoja, vaan on siirrytty pelkkiin polkupyöriin säästösyistä. Ei ihme, että jää Hesarit pilkkopimeänä marraskuisena loskapaska-aamuna jakamatta. Etenkin se sunnuntain numerohan vallan painaakin jo liikaa! Lukekaa siis nettiversiota!

Mutta siis asiaan, minulle on myös käynyt joka kerta niin, ettei posti ole edes yrittänyt toimittaa pakettia. Joka kerta olen tilannut paketin kotiinkuljetuksella ulkomailta, koska ulkomailla oletetaan, että kunkin maan postilaitos tarjoaa moisen palvelun kaikille. Suomessa vain ei asiat mene niin kuin asiakkaalle olisi parasta.

Vierailija
157/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaMeidän postinkantaja on varsinainen tapaus. Kertoi minulle kerran pakettia ovelle tuodessaan, että ai kamala, se kello tulee kaksi, nyt pitää lähteä hakemaan lasta hoidosta. Jaan loput lähetykset sitten huomenna.[/quote kirjoitti:

Tolla postinjakajalla todnäk työaika 6.30-14.00. Ylitöitä ei oo kenenkään pakko tehä, parempikin vaan, että siellä johdossa herättäis siihen, että jajelupiirit on useimmiten ihan liian suuria työaikaan nähden.

Mää kyllä kesätöissä jaoin aina kaikki postit. Välillä tuli 10 h päiviä. Rankkaa työtä!

Vierailija
158/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko eilen kotona?

Meidän postinkantaja tekee niin, että tuo lapun vasta seuraavana päivänä siitä kun on yrittänyt tuoda paketin.

Näin tosiaan on käynyt minullekin usein. Olen ollut koko päivän kotona ja sitten tulee seuraavana päivänä lappu, etten ollutkaan kotona.

Vierailija
159/222 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Minulla taas kotiinkuljetus on aina toiminut. Ensin on tullut puhelimeen txt viesti jossa saa valita toimituspvän ja ajan. Sen jälkeen postimies/nainen on soittanut aina sinä päivänä että olenko paikalla että olisi paketti tulossa. Ellen ole ehtinyt kotiin esim. Klo: 16;00 kuljettaja on tuonut paketin esim. klo: 17:00. Asun Pohjanmaalla. Missä te muut asutte joille on käynyt huono palvelu?

Vierailija
160/222 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelin kyllä itsekseni, millä oikeudella postinjakaja vie omaan kotiinsa minun tavaroitani. Mitä jos auto varastetaan tai jakaja sairastuu eikä tulekaan töihin seuraavana aamuna? Siellä minun pakettini sitten nököttäisi herran/rouvan pihassa päivätolkulla tai päätyisi varkaan matkaan."

No ei millään oikeudella. Sitähän ei tarvitse edes miettiä.

Tehkää niitä helvetin reklamaatioita ja tietäkää oikeutenne ! ! Jos kotiinkuljetus on maksettu, paketti tulee KOTIIN ja piste. Eri asia jos olette jo kerran sopineet ajan mutta ette olekaan olleet ottamassa pakettia vastaan.

Jos tulee lappu, että paketti on noudettavissa tänään klo 12, se on silloin v*ttu noudettavissa klo 12 jälkeen. Jos ei ole niin laitatte olemaan.

"No mitä tavallinen tallaaja näille mahtaa? :( :( :(" No kuule vaikka mitä, silloin kun tietää ne oikeutensa ja ottaa asioista oikeasti selvää. Jos kotiinkuljetus on maksettu, ei IKINÄ nöyrrytä hakemaan itse pakettia. Maksettu palvelu toimii ja piste.

Itselläni on ollut ongelmia vain DHL:n kanssa vai mikä hitto onkaan. Sovittiin päivä x, mutta tyyppi kävi vasta siitä seuraavana päivänä ovella. Peruin koko saatanan tilauksen. Toki se oli vain pieni. Ei mikään huonekalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän