Olen ollut koko päivän kotona. Niinpä vaan taas tuli postilta se tuttu "emme tavoittaneet teitä, hakekaa paketti postista"! Törkeyden huippu!
Joka kerta sama juttu jos jonkun paketin tilaa. Vaikka olen kotona, niin silti vaan röyhkeästi laitetaan lappu luukusta, ettei muka ketään ollut kotona ja paketin voi hakea postista. Eivät TAATUSTI edes soittaneet ovikelloa! Postin touhu on aina vaan törkeämpää ja törkeämpää.
Kommentit (222)
Myös kuriirifirmojen autot käyvät kovaa vauhtia kääntymässä pihassa ja kirjaavat tietoihin, että vastaanottajaa ei ole tavoitettu, vaikka itse ovella odottaisi. Kummallista ja törkeää huijausta, tästä on tullut ihan käytäntö, vievät sitten jonnekin kilometrien päähän noutopisteeseen, vaikka kotiinkuljetus olisi maksettu. Olen useamman kerran tapellut tästä näiden firmojen kanssa ja vaatinut niin kauan, että ovat lopulta tuoneet kotiin. Älkää antako periksi näille, jos suoraan valehtelevat ja olet ollut kotona, vaikka muuta väittävät.
Samalla lailla minulle käynyt.
Teen kotona töitä, työpöytä auoraan pihaportille ja ulko-ovelle, kaksi vahtikoiraa. Kukaan ei koskaan edes käy siellä portilla edes ulkopuolella, saati ovella. Ja sitten aina se lappu laatikossa, että ”ei tavoitettu”.