Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut koko päivän kotona. Niinpä vaan taas tuli postilta se tuttu "emme tavoittaneet teitä, hakekaa paketti postista"! Törkeyden huippu!

Vierailija
28.11.2017 |

Joka kerta sama juttu jos jonkun paketin tilaa. Vaikka olen kotona, niin silti vaan röyhkeästi laitetaan lappu luukusta, ettei muka ketään ollut kotona ja paketin voi hakea postista. Eivät TAATUSTI edes soittaneet ovikelloa! Postin touhu on aina vaan törkeämpää ja törkeämpää.

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä aina tekstiviesti, et koska sopii tuoda paketti tai sit ne soittaa sopivan ajan. Oli sit kyseessä Posti tai DHL. Asun Turussa.

Vierailija
2/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä seisoin postilaatikon vieressä ja postipoika lykkäsi ihan rauhallisesti käteen lapun, jonka mukaan minua ei ole tavoitettu. Sanoin että hei, älä anna tätä lappua, anna se paketti. Hoomo soomi puhuva posteljooni totesi, että "ei mahtu mukaan, mene hae". Ja sitten se päristeli autolla tiehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan sama käynyt minulle vähän aikaa sitten. Olin etäpäivänä kotona ja tein töitä koneella keittiön pöydän ääressä. Kuulin aivan selvästi, että posti tuli/jotain tiputettiin postiluukusta, joten olisin sataprosenttisella varmuudella kuullut ovinkellonkin, mutta en sännännyt heti katsomaan, mitä tuli. No siellähän odotteli juurikin "emme tavoittaneet teitä..." lappu. Juu, ette tavoittaneet, kun ette edes yrittäneet. Epäilen, ettei pakettia edes ollut matkassa, vaan jakaja otti mukaan vain tuon lapun. Harmitti, etten mennyt heti katsomaan, niin olisin voinut juosta jakajan kiinni ja kysäistä, missä se paketti oli, jota niin kovasti muka yritti minulle juuri tuoda. Todella ärsyttävää.

Vierailija
4/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Posti nolaa itsensä aivan täysin tällaisella toiminnalla. Muuttaisivat noita lappuja edes todenmukaiseen muotoon ilman selityksiä:"Tilauksesi on noudettavissa Postista." Miksi pitää erikseen valehdella?!

Vierailija
5/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Posti nolaa itsensä aivan täysin tällaisella toiminnalla. Muuttaisivat noita lappuja edes todenmukaiseen muotoon ilman selityksiä:"Tilauksesi on noudettavissa Postista." Miksi pitää erikseen valehdella?!

Koska lähettäjä on ostanut paketilleen palvelun eli että paketti kannetaan kotiin asti. Mutta paska posti, vie rahat muttei toimita ostettua palvelua.

Vierailija
6/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, jos totta.

Vierailija
7/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Paitsi että se paketti ei ole noudettavissa sieltä postista samana päivänä kuin se kortti on postilootaan laitettu, vaan vasta seuraavana päivänä klo 16 jälkeen! Jokamikä tarkoittaa sitä, että kun olen päivät kotona ja tavoitettavissa, saankin sen pakettini vasta parin päivän viiveellä (jos ei satu viikonloppu siihen väliin), koska olen iltatyöläinen ja pääsen töistä vasta kun posti on jo kiinni, ja seuraava mahdollisuus sen noutamiseen on sitten seuraavana aukiolopäivänä.

Vierailija
8/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako kotiinkuljetusta, kun sitä ei kerran saa.

Vierailija
9/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ota niitä paketta edes mukaan.

Vierailija
10/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ota niitä paketta edes mukaan.

Paketteja.

Vierailija
11/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin tästä asiasta kun hain postista sitä samperin pakettia jonka kotiinkuljetus oli maksettu. Virkailija lipsautti kai vahingossa että "ei posteljoonin ole pakko ottaa paketteja mukaansa jossei jaksa tai mahdu mukaan".

Onhan se lappunen nyt paljon kevyempi kantaa!

Vierailija
12/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt näin montakymmentä kertaa. Olen jokaisella kerralla ollut kotona eikä tasan ole soitettu ovikelloa, ei ole edes yritetty. V''*u mitä palvelua ja valehtelua.

Joku posteljooni vois nimettömänä kertoa totuuden, eiks vaan?

Vierailija
13/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, ettei niillä postinkantajilla todellakaan ole pakettilähetyksiä mukana. Tästä on ollut juttua jo muutama vuosi sitten. Postista oli kerrottu, ettei voi tietää, kuka paketinsaaja olisi kotona ja kuka ei, ja kantajalla ei käytännön syistä ole mahdollista ottaa kaikkia paketteja mukaansa.

Erikoista kuitenkin, ettei Posti ole vaivautunut muuttamaan tuota lapun tekstiä - sehän on täysin typerä, koska jo lähtökohtaisesti Posti tietää, että vastaanottaja ei tule pakettiansa sillä hetkellä saamaan.

Vierailija
14/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako kotiinkuljetusta, kun sitä ei kerran saa.

Monesta ulkomaalaisesta kaupasta ei pysty valitsee mitenkään sitä loppupään kuljetustapaa. Ulkomaalaisissa kaupoissa on lähestulkoon aina oletuksena siis kotiovelle asti kanto ja siitä asiakas maksaa eikä tätä voi siellä verkkokaupassa muuttaa.

Suomen päässä Posti kätevästi jättää nämä noudot asiakkaan hoidettavaksi - säästetään rahaa.

Vierailija
15/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, ettei niillä postinkantajilla todellakaan ole pakettilähetyksiä mukana. Tästä on ollut juttua jo muutama vuosi sitten. Postista oli kerrottu, ettei voi tietää, kuka paketinsaaja olisi kotona ja kuka ei, ja kantajalla ei käytännön syistä ole mahdollista ottaa kaikkia paketteja mukaansa.

Onko tämä totta??? Postin homma on nimenomaan jakaa kirjeet ja paketit - sehän on postilaitoksen idea. Ei käytännön syistä mahdollista ottaa paketteja mukaan?! Mitä hittoa, ihan oikeasti?

Vierailija
16/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä voi olla laillista, kun se kotiinkuljetus MAKSAA.

Postin palvelut huononevat muutenkin koko ajan. Nyt Postista haettavia pakettejakin säilytetään enää puolet aiemmasta ajasta. Vaikka tilaisi monesta paikasta samana päivänä ettei tarvitse moneen kertaan ravata Postissa, niin nyt eivät kaikki paketit enää aina ehdi tulla sen viikon aikana, kun joissakin paikoissa se toimitusaika on pidempi. Käyttäisin kotiinkuljetusta, jos se toimisi, mutta käytännössä siinä maksaa aina tyhjästä.

Vierailija
17/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä seisoin postilaatikon vieressä ja postipoika lykkäsi ihan rauhallisesti käteen lapun, jonka mukaan minua ei ole tavoitettu. Sanoin että hei, älä anna tätä lappua, anna se paketti. Hoomo soomi puhuva posteljooni totesi, että "ei mahtu mukaan, mene hae". Ja sitten se päristeli autolla tiehensä.

😂

Vierailija
18/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä voi olla laillista, kun se kotiinkuljetus MAKSAA.

Postin palvelut huononevat muutenkin koko ajan. Nyt Postista haettavia pakettejakin säilytetään enää puolet aiemmasta ajasta. Vaikka tilaisi monesta paikasta samana päivänä ettei tarvitse moneen kertaan ravata Postissa, niin nyt eivät kaikki paketit enää aina ehdi tulla sen viikon aikana, kun joissakin paikoissa se toimitusaika on pidempi. Käyttäisin kotiinkuljetusta, jos se toimisi, mutta käytännössä siinä maksaa aina tyhjästä.

Ja tämän kaiken lisäksi pakettien ja kirjeiden kulku on äärimmäisen hidasta. Tuntuu, että kirjeet kulkevat hevoskyydillä täällä Suomen sisällä. Niin hidasta on.

Paketinkin pitäis olla perillä seuraavana arkipäivänä lähetyksestä. Ei todellakaan ole! Eikä edes ykkösluokan kirjeet ole seuraavana arkipäivänä perillä. Joskus ennen muinoin näin muuten on ollut.

Vierailija
19/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, että noin kävi, ap. Tänäänhän on tiistai, jolloin postia ei edes jaeta...

Vierailija
20/222 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi pitää valehdella, sillä oikeasti lain mukaan heidän pitäisi toimittaa se paketti kotiovelle, kun siitä on asiakas maksanu. Mutta ovat keksineet ovelan porsaanreiän, että muka yrittäneet tavoitella ja siksi asiakkaan pitää itse hakea pakettinsa. Näin pesevät kätensä tuosta vastuustaan. Hyvä posti!