Jaksamista Paula Sieviselle! Toivottavasti pääset sieltä kellarista pois!
Kamala se Aaro miten tuollaista meni tekemään. Missäköhän päin se kellari on? On se jo kumma, että telkkarissa näytetään ja poliisit eivät mene etsimään Paulaa. Onko uutisissa ollut joko Paula on löydetty?
Kommentit (118)
Repesin jo kun näin pelkän otsikon :D
Kiitos, pelastit iltani
Sitten pääsi karkuun raskauden varjolla.
Järkevintä olisi varmaan jakaantua ryhmiin ja haravoida seutua, onko mitään vihjeitä missä päin tuo kellari sijaitsee? Niitä voisi laittaa Tiimarivihkoon ylös.
Siispä kaikki Keravan kansalaiset. Pitäkää silmänne ja korvanne auki. Oletteko nähneet jotain hämäräperäistä, oletteko kuulleet Paulan huutelua? Tehkää nyt jotain ettei tarvitse koko yötä kylmissään huudella. Onko sillä edes mitään juomista siellä, nälkäkin tulee, vilusta puhumattakaan. Että se Aaro on juoni mies. Hyi halavattu minkälainen kierolainen =((
se, minkä se osti aamun ja teemun äidiltä. Kamala mies se aaro, onnekx ei oo oma naapuri. oli ne ulla ja seppo tänää taas hassuja. että se elina on ärsyttävä buliimikko. iso turvonnu pää ja laiha kroppa pömppömahalla. syököhän se tyttö mitään... toivottavasti paula nyt löytyy pian.
Tämä Keravalainen lähtee viivana Paulaa pelastamaan, mies meni nukuttamaan lasta! En tiedä tarkempaa sijaintia, mutta lähden kiertämään kehää ja etsin punaisia puutaloja, eikö se sellainen ollut? Käyn kolkuttelemassa kellarien ovet läpi.
Nyt etsintäpartio sinne! Kaikki sipoolaiset myös mukaan etsintöihin!
Antamaasi osoitetta Helsinki, pihlajakatu ei löytynyt. Tarkista osoite
Mä alotan koluumaan eka kaikki Kytömaan talot, näytti se paikka meinaan aika syrjäiseltä. ÄLÄ HUOLEHDI PAULA, AV-PELASTUSPARTIO ON TULOSSA!!!
Tein eväsleivät ja kahvia termariin, mutta voisiko joku ottaa minut Keravalta kyytiin kun omaa autoa ei ole?! Otin myös minipullon hiuslakkaa jos se Aaron pentele hyökkää jostain puskasta.
16
Tule sinne niin lähdetään yhdessä Sipooseen etsimään Paulaa.
Vierailija:
Tein eväsleivät ja kahvia termariin, mutta voisiko joku ottaa minut Keravalta kyytiin kun omaa autoa ei ole?! Otin myös minipullon hiuslakkaa jos se Aaron pentele hyökkää jostain puskasta.16
Vierailija:
Antamaasi osoitetta Helsinki, pihlajakatu ei löytynyt. Tarkista osoite
Aaro ei huomannut että kellarin nurkassa oli kannettava! Hyvä että lähdette etsimään minua! Täällä alkaa tulla kylmä ja nälkä!
En osaa sanoa missä päin olen! Huudan kovaa, toivottavasti kuulette
-Paula
Mitä enemmän meitä on, sitä suuremmat mahdollisuudet löytää Paula. Laitan tästä jo nuttua päälle ja lähden asemalle päin. Kyytiin mahtuu varmasti muitakin jos Keravalta on lähtijöitä! Eihän jätetä Paulaa hätää kärsimään vaan tehdään voitavamme!!
Jaksa Paula vielä hetki!!
16
Vierailija:
Tule sinne niin lähdetään yhdessä Sipooseen etsimään Paulaa.Vierailija:
Tein eväsleivät ja kahvia termariin, mutta voisiko joku ottaa minut Keravalta kyytiin kun omaa autoa ei ole?! Otin myös minipullon hiuslakkaa jos se Aaron pentele hyökkää jostain puskasta.16
Jaksamista ja voimia myös Lasselle, Katrille, Helille ja Annikalle.
varrelle, että löydetään takas jos eksytään...... Ne on niitä itsevalaisevia, leikkasin muksujen haalareista. Mut saa ja ottaa siitä samasta paikasta kyytiin, tunnistatte mut keltasesta kantoliinasta......
Siitä on kuvattu aina kohtaukset rapun edessä. Vieressä on eiran sairaala ja se portti joka mukamas vie sinne pihalle on toisen talon portti pietarinkadulla muistaakseni ja siinä samassa sijaitsee kentauri ulkoapäin.
Olen itse asunut elämäni ekat 5 vuotta siinä talossa jossa salkkariperheet mukamas asuvat :) muistan aina kun sarja alko niin mutsi soitti mulle että ei herranjumala meidän vanha kotitalo on tv:n uudessa sarjassa pääosassa!!! hih! kyl vähän mutsin vauhkoilut nauratti :D
Kuka ilmoittaa Lauralle? Sen ois jo aika tietää...
Tähän kulminoituu av-mammojen typeryys. Nyt ei eroteta enää fiktiota tosi elämästä! SE ON NUIJAT VAIN SAIPPUASARJA, KUKAAN EI OIKEASTI OLE VANKINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tietääkö joku, missäpäin tuo talo on?