Uskotteko Harryn ja Meghanin juttuun?
Kommentit (734)
Vierailija kirjoitti:
Harry lienee samanlainen hemmoteltu jäärä kuin isänsä ja veljensäkin, että hän tekee, mitä tahtoo. Turha muiden mennä varoittelemaan. Jos jänistää viime hetkillä, todetaan kylmästi kuten Dianalle aikoinaan, että käsipyyhkeet ovat jo matkamuistomyymälöissä eikä häitä sen tähden voi enää perua.
Siis oliko Diana todella aikeissa jänistää? Tämän ehkä tietävät "kaikki", itse en niin ole seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry lienee samanlainen hemmoteltu jäärä kuin isänsä ja veljensäkin, että hän tekee, mitä tahtoo. Turha muiden mennä varoittelemaan. Jos jänistää viime hetkillä, todetaan kylmästi kuten Dianalle aikoinaan, että käsipyyhkeet ovat jo matkamuistomyymälöissä eikä häitä sen tähden voi enää perua.
Siis oliko Diana todella aikeissa jänistää? Tämän ehkä tietävät "kaikki", itse en niin ole seurannut.
Kyllä. Charles ei välittänyt tavata häntä, kun kihlaus oli julkistettu. Diana alkoi miettiä, oliko hän edes rakastunut morsiameensa.
Aika yksimielisesti palstalla on tyrmätty kaikki kuninkaalliset puolisot paitsi ehkä Ruotsin Danielia.
Nykyaikana kuninkaalliset saavat valita puolisonsa itse. Seuraus on, että he todellakin valitsevat mieleisensä, tykkäsivät muut tai eivät. Juuri kukaan ei enää valitse aatelista puolisoa jolla nuhteeton menneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisarelleen muistaakseni valitteli jännitystään ja ylipäätään tilannetta ja sisar tokasi hänelle jotain tohon tyyliin että matkamuistot on jo myymälöissä ei auta kun mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksimielisesti palstalla on tyrmätty kaikki kuninkaalliset puolisot paitsi ehkä Ruotsin Danielia.
Nykyaikana kuninkaalliset saavat valita puolisonsa itse. Seuraus on, että he todellakin valitsevat mieleisensä, tykkäsivät muut tai eivät. Juuri kukaan ei enää valitse aatelista puolisoa jolla nuhteeton menneisyys.
Mielestäni näkemyksesi palstalaisista on hyvin yksisilmäinen ja tuomitseva. Emmekö saisi kirjoittaa mieleisiämme kommentteja? Jokainenhan valitsee itse, mitä kirjoittaa, eikä nykyään juuri kukaan yritä kirjoittaa ns. nuhteettomasti.
Kaikesta huolimatta minä kyllä pidän joistakin kuninkaallisista sukupuoleen katsomatta. Ehkä en sitten ole oikea palstamamma.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana aatelistyttöjen korkein päämäärä ei ole päästä kuninkaallisiin naimisiin ja nykyaikana prinsseistä kerrotaan avoimesti, jos he ovat tyhmiä tai tylyjä.
Ja naimisiinhan prinssit saavat mennä kenen kanssa haluavat ainakin Charlesin sekoilujen jälkeen. Mutta eri asia on, miten aatelispiireissä otetaan vastaan tällaiset lentoemännän tyttäret ja vastaavat. Kuulemma siellä voidaan olla kovinkin ilkeitä.
Meghan ei vaikuta mitenkään aidolta, huono näyttelijä jos niin yrittää esittää. Muka-sympaattiset ilmeet ja korulauseet eivät vakuuta, yhtään. Harmi että Harry ajattelee nyt muulla kuin yläpäällään. No, pari vuotta ja lasta, niin alkaa totuus valjeta. Missään nimessä tässä ei ole elinikäinen kumppanuus edessä, lyön vetoa ihan mitä tahansa! Jos olisi jättänyt valehtelematta, ettei tiennyt Harrysta mitään, olisi voinut jotain mennä läpi.
Kate ja Diana olivat molemmat niin luonnollisen ja ujon oloisia kihlauspäivänään. Uskoin täysin mitä näin, voi olla että olin väärässä mutta uskoin silti. Nyt en usko pätkääkään.
Kiitos sain uuden vahvistuksen naisten ''älystä''.[/quote
Herra on hyvä vaan. Nyt taidat olla valmis siirtymään seuraavaan ketjuun jotta varmasti saat havaitsemaasi vahvistukseen vahvistuksen. Vai jäikö jotain vielä.... 🤓
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sain uuden vahvistuksen naisten ''älystä''.[/quote
Herra on hyvä vaan. Nyt taidat olla valmis siirtymään seuraavaan ketjuun jotta varmasti saat havaitsemaasi vahvistukseen vahvistuksen. Vai jäikö jotain vielä.... 🤓
Lainauksesi on vähän puutteellinen...
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei vaikuta mitenkään aidolta, huono näyttelijä jos niin yrittää esittää. Muka-sympaattiset ilmeet ja korulauseet eivät vakuuta, yhtään. Harmi että Harry ajattelee nyt muulla kuin yläpäällään. No, pari vuotta ja lasta, niin alkaa totuus valjeta. Missään nimessä tässä ei ole elinikäinen kumppanuus edessä, lyön vetoa ihan mitä tahansa! Jos olisi jättänyt valehtelematta, ettei tiennyt Harrysta mitään, olisi voinut jotain mennä läpi.
Kate ja Diana olivat molemmat niin luonnollisen ja ujon oloisia kihlauspäivänään. Uskoin täysin mitä näin, voi olla että olin väärässä mutta uskoin silti. Nyt en usko pätkääkään.
Puhui kuin teinityttö, joka on ekaa kertaa rakastunut tai ulkomailla. Mutta jos sellainen uppoaa Harryyn, minkä sille mahtaa? Harrylla on tod.näk. huono itsetunto ja ikävä äitiä. Katesta tuli hänelle sisko, Megasta tulee äiti, joka sanoo, mitä Harry tuntee ja ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että williamin ja katen piti seurustella todella pitkään ennen kuin saivat mennä naimisiin, vaikka seurustelivat vakavasti eivätkä rellutelleet. SIt tällänen rellestäjä saa mennä heti naimisiin kun jonkun löytää.
Ota asioista selvää ennen kuin kommentoit. Kate ei ollut Williamin ykkösvalinta vaimoksi ja William kyllä rillutteli muitten naisten kanssa. Erosivatkin pariin otteeseen Katen kanssa. William olisi halunnut vaimokseen yläluokkaisen Isabellan, tästä löytää vaikka kuinka paljon juttuja eri nettilehdistä.
eiköhän tässä ole nyt käynyt niin että vanhempi kokenut ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen naaras on opastanut ujoa, estoista poikaa villin, kinkyn seksin saloihin, ja poika on aivan myyty.
Voe voe, Kauan se ei kestä.
Ero 5 vuoden päästä. Vekkkaan Harry pettää ja löytää tasokkaamman naisen.
Muistakaahan ettätämäkin suhde alkoi PETOKSELLA; Meganilla oli poikakaveri Torontossa, meni treffeille, ja paljon myöhemmin vasta kertoi ja erosi siitä exästä. Huijari saa aina samalla mitalla.
Ei Katea ja Williamia kukaan kieltänyt menemästä naimisiin. Kihlaus julkistettiin pian kosinnan jälkeen.
Kuningatar Elisabetin neljästä lapsesta kolme on eronnut. Tuleva kuningas on eronnut ja aviossa eronneen naisen kanssa. Minusta on vain hyvä, että jälkipolvi voi mennä naimisiin kuten itse haluaa.
Jos puolisot ei miellytä suurta yleisöä, ehkä voisi miettiä koko touhun järkeä. Halutaanko palata järjestettyihin liittoihin vai olisiko jo aika luopua kokonaan monarkiasta?
Minä en syty Meghanista. Jotenkin teennäinen. Enkä myöskään pidä Mette-Maritista (laiska ja tyylitön), sen sijaan Sofia on ihan herttaisen oloinen. Omia suosikkejani kuninkaallisista naisista on: Tanskan Marie (ei Mary, ihanan herttainen ja kaunis kuvissa), Victoria naapurissa (no, täydellinen kuninkallinen), Hollannin kuningatar Maxima (tyylikäs, täynnä latinoenergiaa) ja Camilla (kypsä nainen virheineen, rauhallinen ja sivistyneen oloinen, jotenkin aidosti ihmiset kohtaava).
Vierailija kirjoitti:
eiköhän tässä ole nyt käynyt niin että vanhempi kokenut ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen naaras on opastanut ujoa, estoista poikaa villin, kinkyn seksin saloihin, ja poika on aivan myyty.
Voe voe, Kauan se ei kestä.
Ero 5 vuoden päästä. Vekkkaan Harry pettää ja löytää tasokkaamman naisen.
Muistakaahan ettätämäkin suhde alkoi PETOKSELLA; Meganilla oli poikakaveri Torontossa, meni treffeille, ja paljon myöhemmin vasta kertoi ja erosi siitä exästä. Huijari saa aina samalla mitalla.
Eihän sitä voi tietää kaikkea, mutta somen perusteella Meghan on kyllä kovasti panostanut juuri seksikkyyteen. En tarkoita, että kaikki pitäisivät häntä sellaisena, mutta hän on pyntännyt itsensä kaikkien seksikkyyskliseiden mukaan. Myös tuo esiintyminen on sellaista seksikästä kuikoilua ja kihertelyä. Vaikuttaa tosiaankin siltä, että paljon muuta annettavaa hänellä ei olekaan, kun urakaan ei ole edistynyt Ö-luokan tv-sarjan jälkeen.
Voi vain kuvitella, miten kuningashuoneessa on esiintynyt facepalmia. Mutta orpopoika Harrya ei ole voinut kieltääkään, ettei hän romahda.
Vierailija kirjoitti:
Ei Katea ja Williamia kukaan kieltänyt menemästä naimisiin. Kihlaus julkistettiin pian kosinnan jälkeen.
Kuningatar Elisabetin neljästä lapsesta kolme on eronnut. Tuleva kuningas on eronnut ja aviossa eronneen naisen kanssa. Minusta on vain hyvä, että jälkipolvi voi mennä naimisiin kuten itse haluaa.
Jos puolisot ei miellytä suurta yleisöä, ehkä voisi miettiä koko touhun järkeä. Halutaanko palata järjestettyihin liittoihin vai olisiko jo aika luopua kokonaan monarkiasta?
Onko siis vain kaksi vaihtoehtoa? Kai nuo voisivat elää vähän normaalimminkin. Puolisolla voisi olla lupa käydä töissä tai ainakin pitäisi joka aamu raahautua jonnekin palatsille. Kansa ei tykkää, kun nämä nuoret kuninkaalliset voivat olla viikkoja ilman virallista ohjelmaa vedoten esim. lastenhoitoon, vaikka kotona on nannya ja muuta henkilökuntaa.
Katson av-mamman kristallipallooni, eli sipsipussiini. Pohjalle jääneistä muruista tulkitsen, että ei tuu kestään tää liitto! Joo, menevät naimisiin, mutta huomaavat olevansa liian erilaisia ja liian kiireesti edenneet. Vaikuttaa, että kumpikaan ei oikein tiedä mihin ryhtyy ja kenen kanssa.
Kulisseja pitävät pystyssä jonkun aikaa...mahdollisesti lapsikin tehdään pikapikaa, mutta ei oo happily ever after tämä suhde.
Tässähän pystyy jo kuvittelemaan, miten Megan puolivillaisilla näyttelijäntaidoillaan antaa haastattelua jollekin tunnetulle tv-toimittajalle:
"Kyllä, olin niin rakastunut. Mutta olin lapsellinen, en ymmärtänyt, mitä olin tekemässä. En saanut minkäänlaista valmennusta tai tukea. Tuntui, että minun oletettiin tietävän, kuinka olla herttuatar. Lehdissä oli ikäviä otsikoita, joita yritin olla lukematta. Äitini soitti ja kysyi, miten kestän. Oli pakko vain hymyillä. Ja sitten ne kuvat... Nehän olivat photoshopattuja väärennöksiä. Mutta minua ei uskottu. (Pyyhkii kyyneleen silmäkulmastaan.) Aloin miettiä, voisiko minulla olla enemmän annettavaa jossain muualla. Olen aina halunnut palvella koko ihmiskuntaa. Perustamani hyväntekeväisyysjärjestö on minulle niin rakas. On aivan ihmeellistä nähdä, miten joidenkin nuorten elämä muuttuu, kun he saavat apua. Uskon, että voin olla heille roolimalli. Ihminen voi olla vaikka herttuatar, mutta tärkeintä on uskoa itseensä ja rakastaa ja tulla rakastetuksi. Tulen aina rakastamaan Isoa-Britanniaa ja sen kansaa. En voisi koskaan luopua kartanostani. Siellä on vietetty aivan ihmeellisen upeita hetkiä. (Hymyilee niin, että kitalaki paistaa.) Olen niin kiitollinen, että saan kuitenkin aloittaa alusta. Toivon Harrylle kaikkea hyvää, toivon, että hän saa asiansa kuntoon. Hän on aina mitä ihmeellisin ja upein mies, jonka olen tuntenut, rakkain ystäväni. Puhumme joka viikko puhelimessa. Ja blaa blaa blaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että williamin ja katen piti seurustella todella pitkään ennen kuin saivat mennä naimisiin, vaikka seurustelivat vakavasti eivätkä rellutelleet. SIt tällänen rellestäjä saa mennä heti naimisiin kun jonkun löytää.
Ota asioista selvää ennen kuin kommentoit. Kate ei ollut Williamin ykkösvalinta vaimoksi ja William kyllä rillutteli muitten naisten kanssa. Erosivatkin pariin otteeseen Katen kanssa. William olisi halunnut vaimokseen yläluokkaisen Isabellan, tästä löytää vaikka kuinka paljon juttuja eri nettilehdistä.
Isabella on Harryn eksän Cressida Bonaksen sisarpuoli.
Ei täällä ole mitään mammakollektiivia. Minä en ole koskaan aiemmin edes kommentoinut näitä kuninkaallisia. Vasta tässä ketjussa aloitin. Ja tosiaan mielestäni jotkut kuningattaret vaikuttavat hyvinkin fiksuilta ja itsenäisiltä. Mutta olisi sokeaa ihailua väittää, että kaikilla prinsseillä on aivan paras mahdollinen puoliso.