Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin n. vuosi sitten miehestäni ja en usko selviäväni tästä

Vierailija
26.11.2017 |

Joka toinen ilta haudon itsemurhaa. En ole kertonut kellekään tästä. En usko löytäväni enää koskaan yhtä hyvää miestä kuin mitä ex oli. Ex on jo uudessa suhteessa. Meni suhteeseen melkein heti eromme jälkeen. Meillä on yhteinen lapsi, joten joudun olemaan tekemisissä eksän kanssa.

Alkaa tuntua siltä, että on vain ajan kysymys milloin tapan itseni. Tosin, siihenkään minusta ei taida olla. Menetin elämänirakkauden, jolle en merkannut mitään, koska hän pystyi rakastumaan välittömästi uuteen naiseen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi erosit?

Vierailija
2/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten lohduttaa sua. Sulla on ainakin kauniit muistot entisen rakkaasi kanssa. Itse en ole koskaan elämässäni saanut ketään miestä johon olen ollut ihastunut tai rakastunut. Jos edes kerran elämässä saisi kokea millaista on olla oikeassa rakkaussuhteessa. Sulla on se kokemus, mulla ei. Vaali sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisraatoko se siellä?

Vierailija
4/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkö siis ehdotti eroa?

Vierailija
5/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota itsesi tapailemaan jotain toista ja tosissaan keskitä ajatukset tähän toiseen ihmiseen. Se auttaa, olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
6/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sopia treffejä, mutta minusta kai huokuu jotenkin epätoivoisuus, kun miehet eivät sitten kuitenkaan halua jostain syystä nähdä minua.

Ap

Vierailija
7/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulla on lapsi...

Vierailija
8/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, no anna mennä vaan jos et itseäsi rakasta ja kunnioita! Onhan sun lähdettävä tästä maailmasta jos se on mielestäsi ainut ihana mies maailmassa! Moikka moi!

En valitettavasti kunnioita itseäni. Lähinnä vihaan ja toivon etten olisi koskaan syntynyt.

Vierailija
9/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pärjää kyllä isänsä ja sukulaisten kanssa. Olen nimittäin tajunnut senkin, että lapsi ei viihdy seurassani. Eksän naisesta tulee hänelle uusi äiti

Vierailija
10/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt sopia treffejä, mutta minusta kai huokuu jotenkin epätoivoisuus, kun miehet eivät sitten kuitenkaan halua jostain syystä nähdä minua.

Ap

"Eivät sitten kuitenkaan halua jostain syystä nähdä minua". Voin kertoa sen syyn: lapsi. Kuka mies nyt kaipaa sellaista taakkaa, kun ei edes ole oma?

Vierailija
11/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin hei.

Googlaa Alexandra Villarroel Abregon videoita.

Ala huolehtia itsestäsi. Nyt.

Opettele rakastamaan elämää ja itseäsi.

Jos pakotat itsesi käymään treffeillä tuossa jamassa, vedät puoleesi vääriä miehiä.

Ihminen ei saa sitä minkä haluaa eikä sitä minkä ansaitsee. Hän saa sen, minkä uskoo olevan itselleen riittävän hyvän. Parempaa hän EI saa, koska ei usko ansaitsevansa sitä.

Kun miettii tätä tarkoin, huomaa sen pätevän melkein kaikkeen elämässä (ei verisukulaisiin eikä sairauksiin).

Tämä ei ole tyhjää puhetta. Tiedän tarkoin mitä koet.

Vierailija
12/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhde loppui?

Vierailija
13/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VITUN VÄLIÄ SILLÄ ON MIKSI SUHDE LOPPUI?!!!!

MÄ HALUN TAPPAA ITSENI

Vierailija
14/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin hei.

Googlaa Alexandra Villarroel Abregon videoita.

Ala huolehtia itsestäsi. Nyt.

Opettele rakastamaan elämää ja itseäsi.

Jos pakotat itsesi käymään treffeillä tuossa jamassa, vedät puoleesi vääriä miehiä.

Ihminen ei saa sitä minkä haluaa eikä sitä minkä ansaitsee. Hän saa sen, minkä uskoo olevan itselleen riittävän hyvän. Parempaa hän EI saa, koska ei usko ansaitsevansa sitä.

Kun miettii tätä tarkoin, huomaa sen pätevän melkein kaikkeen elämässä (ei verisukulaisiin eikä sairauksiin).

Tämä ei ole tyhjää puhetta. Tiedän tarkoin mitä koet.

Selitä tuo asia syvällisemmin. En ymmärrä tuota. 

Vierailija
15/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ei ole ratkaisu. Siinä menisi lapselta äitikin.

Vierailija
16/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lapsi hyötyy minusta mitenkään. Parempi hänen on ilman minua.

Oikeasti, ei minusta ole kenellekään mitään hyötyä. Maailma pääsee helpommalla kun minua ei ole olemassa.

Vierailija
17/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin alkaa rakastamaan itseäni kun kukaan muukaan ei rakasta?

Tajusin nimittäin senkin, että olen ollut ex-miehelleni pelkkä taakka. Nyt hän on onnellinen kun pääsi minusta eroon. Ihmeen kauan hän kestikin minua.

Vierailija
18/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta, hae itselleso apua. Soita tarvittaessa 112. Olet lapsellesi maailman tärkein, usko pois! <3 Ja kun lapsi kasvaa, uusi rakkauskin on helpompi löytää. Myös yh-isiä on 😊

Vierailija
19/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku sanoo, että pitää mennä treffeille. Toinen sanoo,e ttä ei saa missään nimessä mennä treffeille. Ketä tässä uskoisi?

Vierailija
20/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi halusi eroa ? Jos mies, et menettänyt mitään, jos sinä ymmärrän tunteesi, oleellinen kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi