Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofian ja Bean jättiasunto Lontoossa - miten varaa?

Vierailija
26.11.2017 |

Kommentit (298)

Vierailija
81/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Lontooseen-muuttanut-Sofia-Belorf-tiukkan…

onmpa tunkkaisen näköinen. ei edes kaunis enää, kuin ennen. liikaa meikkiä, muokkaa myös huolella ig-kuviaan!

Mä olen nyt nähnyt ton läpinäkyvän sadetakin ihan liian monta kertaa.

Vierailija
82/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nollia te av-mammat vaan seuraatte ja idolisoitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nämä ovat niitä naisia joilla on aina trikoot jalassa ja perse esillä. Näitä te mammat puolustatte tolkun ihmisiä vastaan. Ihmettelen.

Vierailija
84/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä kämppä ja sisustus on Sofialla kun teini-ikäisen huoneessa ja Bealla sama juttu. Onhan se heidän hyvä toivoa, että löytäisivät poikaystävät että pääsee kunnon lukaaliin.

Maailmalla matkailleena ja asuneena totean, että siisti asunto, riittävästi tilaa kahdelle (tuohon saisi vielä kolmannenkin vuokraa jakamaan). Jos ei kovin pysyvästi aio asettua, niin sisustukseen on turha rahojaan käyttää. Kaikki on mitä tarvitaan. Todennäköisesti joutuu muuttaessa kantamaan kaiken sisustustavaran roskiin, sillä tuskinpa niitä matkalaukuissa viedään muualle maailmalle. Pysyvämmän kodin sitten voi sisustaa ajatuksen kanssa.

Totta. Paitsi ne kamat kannattaa myydä eikä kantaa roskiin. Itse asuin heidän ikäisenä kymmenen neliön opiskelijahuoneessa. Vaikka nyt on oma talo, sisustus on silti lähinnä Ikeaa. Ennemmin kulutan rahat vaatteisiin ja matkoihin. Tuon ikäisinä sinkkuina nyt varsinkin.

Asuitko Lontoossa, Los Angelissa vai missä? Itse olen asunut jälkimmäisessä ja ei niitä minun vähiä romppeitani kukaan kyllä olisi ostanut. Itse vein Goodwillille sellaisen, joka oli vielä käyttökelpoista.

Vierailija
85/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis Los Angeles - ennen kuin joku puuttuu oikeinkirjoitukseen

Vierailija
86/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän tää bean ja hugon juttu oli? vissiin joku panosuhde

87/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä sanon että tuo asunnnon vuokra on vähintään 2000e/kk luokkaa ja kun ottaa huomioon että Lontoossa peruspalkka on verojen jälkeen semmonen 1200-1400 puntaa niin tosiaankin saa ihmetellä millä nää leidit elämisensä siellä maksaa. Itse muutin Lontoosta pois juurikin sen takia kun ei sielä raha riittäny muutakun peruselämiseen, ei sellasta jaksaa paria vuotta kauempaa.

Niin ja Chiswick ei kyllä mielestäni ole tosiaankaan missään pönkerön perällä vaan keskustan esikaupunkialuetta, Lontoossa kaikki riippuu siitä kuinka lähellä metroasemaa asuu. Reilu 20min metrolla ydinkeskustaan on enemmän kun kohtalaisen nopea yhteys. Eli käytännössä keskustassa asuvat.

Vierailija
88/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary83 kirjoitti:

No kyllä mä sanon että tuo asunnnon vuokra on vähintään 2000e/kk luokkaa ja kun ottaa huomioon että Lontoossa peruspalkka on verojen jälkeen semmonen 1200-1400 puntaa niin tosiaankin saa ihmetellä millä nää leidit elämisensä siellä maksaa. Itse muutin Lontoosta pois juurikin sen takia kun ei sielä raha riittäny muutakun peruselämiseen, ei sellasta jaksaa paria vuotta kauempaa.

Niin ja Chiswick ei kyllä mielestäni ole tosiaankaan missään pönkerön perällä vaan keskustan esikaupunkialuetta, Lontoossa kaikki riippuu siitä kuinka lähellä metroasemaa asuu. Reilu 20min metrolla ydinkeskustaan on enemmän kun kohtalaisen nopea yhteys. Eli käytännössä keskustassa asuvat.

eipä ollu. toisessa seiskajutussa kerrotaan vuokran olevan 1600. tietysti sitten on niitä muita menoja tuohon päälle

Vierailija
89/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen missit on tosi isokokoisia. Beakin varmaan joku L?

Vierailija
90/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mary83 kirjoitti:

eipä ollu. toisessa seiskajutussa kerrotaan vuokran olevan 1600. tietysti sitten on niitä muita menoja tuohon päälle

Niin näköjään sanotaan, että 1600 euroa. Eihän se ole kuin rapiat 1400 puntaa eli helpostihan sen kahdestaan maksaa.

Vierailija
91/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin jotain oikeaa luksuskämppää. Mutta tuohan on melko vanha ja kulunut sekä kaukana keskustasta ja näyttää olevan katutasossa tai ekassa kerroksessa. Ihan peruskämppä, olen positiivisesti yllättynyt, sillä tuohon heillä on varmasti varaa päivätöistä saatavilla tuloilla ja maailman vanhin ammatti -epäilyt eivät tuon asunnon osalta ainakaan herää. En siis mitenkään mollaa tuota asuntoa, ihan kiva. Seiskan otsikointi taas on mitä on :D 

Ihania nämä asiantuntijalausunnot kuinka kämppä on kaukana keskustasta. :D Oen asunut työn puolesta 2 vuotta Pariisissa ja nyt miehen työn puolesta vuoden Lontoossa ja aina kaverit on ajatelleet että näissä suurkaupungeissa on samaan tapaan kuin Helsingissä mahdollista asua ihan ydinkeskustassa. Jep, jos et asu Oxford Streetillä tai Champs-Élyséellä olet auttamattomasti pöndellä... Suurkaupungeissa, joissa on oikea metro ei sijainti ole yhtä lailla riippuvainen siitä kuinka pitkä matka linnuntietä tai kävellen on ”keskustaan”.

Vierailija
92/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät elämät mammoilla kuin tuollaisia pitää kadehtia.

toisiaalta eipä suomessa olekaan elämää. jos joku viittii järjestää jotain yhteistä menoa niin yli puolet keksii jonkun verukkeen olla tulematta. sitten ne jotka tulevat riitautuvat keskenään enemmin tai myöhemmin ja turha sitten on enää yrittää mitään uudestaan järjestää. ihmisillä on aikalailla nolla kiinnostusta tehdä uusia tuttavuuksia joten uutta kaveripiiriä ei noin vain saa. lopputulos on sitten että duunipäivän jälkeen katsotaan vaan kotona telkkaria.

onneksi asun nykyisin ulkomailla. enpä edes viitsi laitaa mitään elämästäni instaan jottei joku suomessa asuva kateellinen kanalauma ala kotkottamaan minullekin. elämässäni kun paljon enemmän sisältöä kuin noilla kahdella. joka päivä on menoa, lämpötila 20-30 astetta ja jos sataa niin se on vain 2-3h päivässä.

Vierailija
93/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen missit on tosi isokokoisia. Beakin varmaan joku L?

Ei ole missi enää. L on ihan normaali koko.

Vierailija
94/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisiaalta eipä suomessa olekaan elämää. jos joku viittii järjestää jotain yhteistä menoa niin yli puolet keksii jonkun verukkeen olla tulematta. sitten ne jotka tulevat riitautuvat keskenään enemmin tai myöhemmin ja turha sitten on enää yrittää mitään uudestaan järjestää. ihmisillä on aikalailla nolla kiinnostusta tehdä uusia tuttavuuksia joten uutta kaveripiiriä ei noin vain saa. lopputulos on sitten että duunipäivän jälkeen katsotaan vaan kotona telkkaria.

onneksi asun nykyisin ulkomailla. enpä edes viitsi laitaa mitään elämästäni instaan jottei joku suomessa asuva kateellinen kanalauma ala kotkottamaan minullekin. elämässäni kun paljon enemmän sisältöä kuin noilla kahdella. joka päivä on menoa, lämpötila 20-30 astetta ja jos sataa niin se on vain 2-3h päivässä.

Juuri näin. Ei ole harvinaista muualla päin maailmaa, että työmatkoihin menee tunti parikin suuntaansa.

Opin myös kerrasta, että parempi pitää asumisolonsa omana tietonaan. Jollekin sukulaiselle lähetin kuvan asunnon uima-altaasta. Siitäkös oli meteli noussut, leuhka mikä leuhka. Siis minä. No, se uima-allas oli ihan vakio niissä olosuhteissa kuten palmutkin.

Vierailija
95/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin jotain oikeaa luksuskämppää. Mutta tuohan on melko vanha ja kulunut sekä kaukana keskustasta ja näyttää olevan katutasossa tai ekassa kerroksessa. Ihan peruskämppä, olen positiivisesti yllättynyt, sillä tuohon heillä on varmasti varaa päivätöistä saatavilla tuloilla ja maailman vanhin ammatti -epäilyt eivät tuon asunnon osalta ainakaan herää. En siis mitenkään mollaa tuota asuntoa, ihan kiva. Seiskan otsikointi taas on mitä on :D 

Ihania nämä asiantuntijalausunnot kuinka kämppä on kaukana keskustasta. :D Oen asunut työn puolesta 2 vuotta Pariisissa ja nyt miehen työn puolesta vuoden Lontoossa ja aina kaverit on ajatelleet että näissä suurkaupungeissa on samaan tapaan kuin Helsingissä mahdollista asua ihan ydinkeskustassa. Jep, jos et asu Oxford Streetillä tai Champs-Élyséellä olet auttamattomasti pöndellä... Suurkaupungeissa, joissa on oikea metro ei sijainti ole yhtä lailla riippuvainen siitä kuinka pitkä matka linnuntietä tai kävellen on ”keskustaan”.

Just. Ja kuka edes haluaisi asua jossakin Westminsterissä tai edes Mayfairissä.

Suurkaupungeissa myös esim. ostos- ja baarimahdollisuuksia on ympäri kaupunkia eikä vain yhden torin ympärillä keskustassa.

Joillain tällä palstalla on aina pakko haukkua tiettyjä julkkiksia tai bloggaajia, vaikka he tekisivät mitä.

Vierailija
96/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia kumpikaan ei ole ottanut kantaa #metoo juttuun🤔

Vierailija
97/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyym kirjoitti:

Minkähän takia kumpikaan ei ole ottanut kantaa #metoo juttuun🤔

Miksi pitäisi? Vai onko se jokin kansalaisvelvollisuus? Ovatko osallistuneet muihin: #LikeAGirl, #BeatCancer, #ThisGirlCan? Ei kai nyt kaikki voi kaikkiin osallistua.

Vierailija
98/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka päivä on menoa mutta vauvapalstalla vaan oot :3

Vierailija
99/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisessa asuntolassa asuin opiskellessani Englannissa.  Olisipa ollut mielenkiintoista nähdä talo ulkoapäin... olisi kertonut paljon.  Peruskamaa tämä, josta luxus kaukana.

Mitä kauniille Sofialle on tapahtunut? 

Huonokuntoiset hiukset ja halvannäköisesti meikattu. 

100/298 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mary83 kirjoitti:

Niin näköjään sanotaan, että 1600 euroa. Eihän se ole kuin rapiat 1400 puntaa eli helpostihan sen kahdestaan maksaa.

Jos vuokraan menee 600-700 puntaa ja sen jälkeen jää käteen elämiseen n. 600e (noi daamit tekee sellasia töitä Lontoossa että tiukassa on tuo 1300-1400 punnan keskipalkka mitä asiakaspalvelualoilla siellä on eikä briteissä tunneta esim. tuplapalkkasunnuntaita yms muitakaan iltalisiä), metrokortti per kk taitaa nykypäivänä olla semmosen 120 puntaa lisäksi kaikki sähkö yms vesilaskut ja ruoka...  Ei siinä enää mitään shamppanjaa baarissa juoda sen jälkeen